O Όμιλος AKTOR σε μια νέα εποχή ανάπτυξης με χιούμορ και τόλμη

O Όμιλος AKTOR σε μια νέα εποχή ανάπτυξης με χιούμορ και τόλμη Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Η ιστορία των μεγάλων υποδομών στην Ελλάδα είναι, σε μεγάλο βαθμό, συνυφασμένη με την ιστορία του Ομίλου AKTOR: Αυτοκινητόδρομοι και σιδηρόδρομοι, καθώς και μεγάλα ενεργειακά, περιβαλλοντικά και κτιριακά έργα που άλλαξαν τη μορφή της χώρας και βελτίωσαν την καθημερινότητα εκατομμυρίων πολιτών, φέρουν τη δική του σφραγίδα.

Σήμερα, ο Όμιλος AKTOR αποφασίζει να κάνει κάτι που δεν συνηθίζεται στον χώρο του: να επανασυστηθεί στο κοινό μέσα από μια καμπάνια που σπάει τα στερεότυπα, μιλάει με χιούμορ και φρεσκάδα, και δείχνει το ανθρώπινό του πρόσωπο.

Γιατί οι υποδομές δεν είναι απλώς χάλυβας, τσιμέντο και τεχνικά έργα· είναι οι δρόμοι που μας ενώνουν και μας συνδέουν, οι σήραγγες που σώζουν τον πολύτιμο χρόνο μας και οι σταθμοί που μας φέρνουν πιο κοντά με τους αγαπημένους μας.

O Όμιλος AKTOR σε μια νέα εποχή ανάπτυξης με χιούμορ και τόλμη Facebook Twitter


Η νέα προσέγγιση στην επικοινωνία του Ομίλου καινοτομεί και διαφέρει από τις συνήθεις ενέργειες του κλάδου των κατασκευών, καθώς προβάλει μια γλώσσα οικεία, άμεση και κατανοητή από το ευρύ κοινό, αλλά την ανθρώπινη διάσταση των υποδομών. Πίσω, όμως, από τη χιουμοριστική προσέγγιση αντανακλάται ένα ουσιαστικό μήνυμα: ο Όμιλος AKTOR είναι εδώ και σταθερά αφοσιωμένος στην ανάπτυξη της Ελλάδας. Η καμπάνια λειτουργεί ως «γέφυρα» ανάμεσα στο παρελθόν και το μέλλον και, ανακαλώντας από τη μνήμη τις υποδομές του 20ου αιώνα, προβάλλει το όραμα για μια χώρα που προχωρά με αποφασιστικότητα στο αύριο. 

Ο Όμιλος AKTOR δηλώνει παρών με έργα που αλλάζουν το τοπίο της Ελλάδας, επενδύσεις που ενισχύουν την οικονομία και δράσεις που δίνουν ευκαιρίες στους νέους, επιβεβαιώνοντας ότι είναι πιο κοντά μας απ’ όσο νομίζουμε. Και με τη νέα καμπάνια, δεν το λέει απλώς· το δείχνει με τρόπο ουσιαστικό και ανθρώπινο.

Αυτή η διαφορετική επιλογή του Ομίλου AKTOR είναι απόδειξη ότι η καινοτομία δεν περιορίζεται μόνο σε γραφεία και θορυβώδη εργοτάξια. Με χιούμορ και σύγχρονη γλώσσα μας δείχνει ότι οι υποδομές δεν είναι αφηρημένες έννοιες, αλλά κομμάτι της ζωής μας. Και με αυτή την καμπάνια, ο Όμιλος δείχνει το φιλικό και ανθρώπινο πρόσωπό του, συνδυάζοντας ισχύ και φρεσκάδα.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Spetses Mini Marathon 2025: Ρεκόρ συμμετοχών με τις συγκινήσεις και την αγωνιστικότητα στα ύψη

Good Living / Spetses Mini Marathon 2025: Ρεκόρ συμμετοχών με τις συγκινήσεις και την αγωνιστικότητα στα ύψη

Οι Σπέτσες πλημμύρισαν από αθλητική ενέργεια, χαμόγελα και στιγμές έμπνευσης, με τους χιλιάδες συμμετέχοντες να δίνουν το παρών στα sold out δρομικά και κολυμβητικά αγωνίσματα.
THE LIFO TEAM
31ες Νύχτες Πρεμιέρας: Το μεγάλο κινηματογραφικό φεστιβάλ των Αθηνών επιστρέφει με μεγάλο χορηγό τη Nova για ακόμη μία χρονιά

Good Living / 31ες Νύχτες Πρεμιέρας: Το μεγάλο κινηματογραφικό φεστιβάλ των Αθηνών επιστρέφει με μεγάλο χορηγό τη Nova για ακόμη μία χρονιά

Με μεγάλους καλεσμένους τους Ντάνιελ Ντέι Λιούις και Νιλ Τζόρνταν και πανελλήνιες πρεμιέρες ταινιών όπως η «Boυγονία» του Γιώργου Λάνθιμου, το «Καμία Άλλη Επιλογή» του Παρκ Τσαν-Γουκ και το «Nouvelle Vague» του Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ, ο αγαπημένος θεσμός των Αθηναίων σινεφίλ επιστρέφει από 1-12 Οκτωβρίου.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πρωτοβουλία Cycladic Identity: 8 νέα προγράμματα σε οκτώ νησιά των Κυκλάδων & δύο διακυκλαδικά

Good Living / Πρωτοβουλία Cycladic Identity: 8 νέα προγράμματα σε οκτώ νησιά των Κυκλάδων & δύο διακυκλαδικά

Η Πρωτοβουλία Cycladic Identity ξεκίνησε από το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης το 2023 και στοχεύει στη διατήρηση, αποκατάσταση και ανάδειξη της μοναδικής πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς των Κυκλάδων.
THE LIFO TEAM