COSMOTE TELEKOM: Όταν η δέσμευση για βιωσιμότητα περνά από τη θεωρία στην πράξη

COSMOTE TELEKOM: Όταν η δέσμευση για βιωσιμότητα περνά από τη θεωρία στην πράξη Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Καθαρές θάλασσες, ανακύκλωση, βιωσιμότητα και κυκλική οικονομία -για την COSMOTE TELEKOM αυτά δεν είναι απλώς γενικοί, αφηρημένοι στόχοι για το μέλλον αλλά συνδέονται με συγκεκριμένες δράσεις και αποτελέσματα.  

Σε μια εποχή που η συζήτηση για τη βιωσιμότητα και την υπεύθυνη περιβαλλοντική διαχείριση των εταιριών βρίσκεται σε πρώτο πλάνο, ο όμιλος παρουσίασε με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος σε ειδική ενημερωτική εκδήλωση σε 100 άτομα της ESG ομάδας την πρωτοβουλία COSMOTE BLUE.  

Ανακύκλωση παντού

Στο κομμάτι της ανακύκλωσης, η COSMOTE TELEKOM έχει διαχειριστεί υπεύθυνα το 100% των αποβλήτων από τις υπηρεσίες τεχνολογίας και επικοινωνίας, σε συνεργασία με πιστοποιημένους φορείς. Μέσα από ένα καλά οργανωμένο δίκτυο συλλογής και ανακύκλωσης, με το πρόγραμμα ανακύκλωσης στο δίκτυο καταστημάτων, περισσότερα από 72 τόνοι ηλεκτρονικών συσκευών (κινητά, laptops, αξεσουάρ) συγκεντρώθηκαν την περίοδο 2022–2024, ενώ στους εργασιακούς χώρους της εταιρείας έχουν ανακυκλωθεί 39,4 τόνοι πλαστικού από το 2013.


Παράλληλα, χάρη στην εσωτερική πρωτοβουλία Zeroplastic που εφαρμόζεται στα μεγαλύτερα κτίρια γραφείων του Ομίλου και τα καταστήματα, έχει καταφέρει να αποφύγει τη χρήση 5,5 εκατομμυρίων πλαστικών μιας χρήσης (μπουκάλια, ποτήρια, μαχαιροπήρουνα και 6 εκατομμυρίων πλαστικών σακουλών από το 2019.

COSMOTE BLUE: Μια πρωτοβουλία για τις θάλασσες

Δείχνοντας τον σεβασμό της για τις ελληνικές θάλασσες, η COSMOTE TELEKOM ξεκίνησε την πρωτοβουλία COSMOTE BLUE το 2023 σε συνεργασία με την κοινωνική επιχείρηση «Εναλεία». Ως τώρα, συγκεντρώθηκαν 74 τόνοι πλαστικού από ακτές και θάλασσες,  42 τόνοι έχουν ήδη ανακυκλωθεί και παράλληλα, 261 ψαράδες εκπαιδεύτηκαν σε πιο βιώσιμες μεθόδους αλιείας.

COSMOTE TELEKOM: Όταν η δέσμευση για βιωσιμότητα περνά από τη θεωρία στην πράξη Facebook Twitter

Για κλιματική ουδετερότητα

Με στόχο να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, από το 2021, το 100% της ηλεκτρικής κατανάλωσης της COSMOTE TELEKOM προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, ενώ οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου έχουν μειωθεί κατά 83% από το 2017. Επιπλέον, καθώς για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου σημαντική είναι και η αντικατάσταση του στόλου των οχημάτων με ηλεκτρικά. Σήμερα περίπου το 30% του στόλου αντιστοιχεί σε ηλεκτρικά οχήματα, με στόχο μέχρι το 2028 το ποσοστό των ηλεκτρικών οχημάτων να ξεπεράσει το 90%.  

Και δεν πρόκειται για μεμονωμένες κινήσεις. Ως μέλος του Ομίλου Telekom, η εταιρεία στοχεύει σε 100% χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας για την κάλυψη ηλεκτρισμού, καθώς και για κλιματική ουδετερότητα έως το 2025 από τη λειτουργία της και έως το 2040 από όλη την αλυσίδα αξίας (δηλαδή τους  προμηθευτές και τους πελάτες της).

 

Ο καθοριστικός ρόλος των ανθρώπων της

Η βιώσιμη ανάπτυξη στην COSMOTE TELEKOM είναι μια ομαδική, προσπάθεια.  Άλλωστε, γι’ αυτό έχει διαμορφώσει επιμέρους ESG Communities που αποτελούνται από 100 εξειδικευμένα στελέχη από όλες τις επιχειρησιακές μονάδες. Τα 10 ESG Communities εργάζονται για τις διαφορετικές θεματικές ESG, όπως η κλιματική ουδετερότητα, η κυκλική οικονομία, οι υπεύθυνες προμήθειες και η ισότιμη συμμετοχή όλων στη ψηφιακή κοινωνία. Αυτές οι «κοινότητες» αποτελούν τη συνέχεια της δια-διευθυνσιακής Ομάδας Εταιρικής Υπευθυνότητας, που δημιουργήθηκε αρχικά πριν 13 χρόνια. 

Έτσι, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, τα μέλη των ESG Communities βρέθηκαν στην ιχθυόσκαλα Κερατσινίου, στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης, στη διάρκεια της οποίας εκπρόσωποι της «Εναλεία»  μίλησαν για την κοινή δράση και συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας COSMOTE BLUE, και τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα.

Μέσα από το εύρος των δράσεών της, η COSMOTE TELEKOM αποδεικνύει ότι μπορείς με πράξεις να φροντίζεις το περιβάλλον και να έχεις σημαντικά αποτελέσματα. 

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Good Living / «Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Ζοομ σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Good Living / Zoom σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Οι νικητές του διαγωνισμού μπήκαν για λίγες ώρες στον κόσμο του mobile photography μέσα από ένα ξεχωριστό workshop και τέσταραν τις ικανότητές τους πίσω από τον φακό, με οδηγούς τους experts της Xiaomi, της LiFO και της Leica Academie.
THE LIFO TEAM
Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Good Living / Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς μιλά για την καμπάνια «Lidl. Γιατί αξίζει» και την αφοσίωση της εταιρείας στο να προσφέρει διαρκώς το καλύτερο.
THE LIFO TEAM