Σημαντική διάκριση της IKEA στα PR Awards 2025

Πάρις Χρανιώτης, Marketing & Communications Leader, IKEA και Μυρσίνη Μαρούλη, Group Account Director, Gravity the Newtons Facebook Twitter
Πάρις Χρανιώτης, Marketing & Communications Leader, IKEA και Μυρσίνη Μαρούλη, Group Account Director, Gravity the Newtons
0

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του ομίλου Fourlis, απέσπασε σημαντικές διακρίσεις στα PR Awards 2025, για την καμπάνια του ποιοτικού ύπνου με κύριο μήνυμα «Ξυπνήστε». Ώρα για ύπνο!. Η καμπάνια κατέκτησε συνολικά τρία βραβεία. Η ΙΚΕΑ μέσα από τη νέα της καμπάνια κάνει τον ύπνο πρωταγωνιστή, αναδεικνύοντας για ακόμη μία φορά τη δέσμευσή της να τοποθετεί τις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων στο επίκεντρο της επικοινωνίας της.

Αναλυτικά, η ΙΚΕΑ διακρίθηκε στις παρακάτω κατηγορίες:

  • Platinum βραβείο Best PR Campaign per Sector στην κατηγορία “Retail, Supermarkets & E-commerce” αποσπώντας και τη μέγιστη διάκριση για την καμπάνια «Ξυπνήστε». Ώρα για ύπνο!, μεταξύ όλων των συμμετεχόντων που επίσης διακρίθηκαν στην ίδια κατηγορία. Η αναγνώριση αυτή επιβεβαιώνει την επιτυχημένη στρατηγική επικοινωνίας της IKEA, στον δυναμικό κλάδο του λιανεμπορίου, όπου ξεχώρισε για την αποτελεσματική αξιοποίηση σύγχρονων μέσων επικοινωνίας, τόσο στο φυσικό όσο και στο ψηφιακό περιβάλλον.
  • Gold βραβείο στην κατηγορία “Launch” των PR Awards 2025, για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής κατά το λανσάρισμα του νέου concept, ανάμεσα σε 22 υποψηφιότητες. Η διάκριση αυτή αναγνωρίζει την επιτυχία μιας καμπάνιας που κατάφερε να επαναπροσδιορίσει τη σχέση του κοινού με τον ύπνο, φωτίζοντας τις επιπτώσεις της έλλειψής του στην καθημερινή ζωή και τους παράγοντες που τον επηρεάζουν, με ένα διαφορετικό και «αντιφατικό» μήνυμα, «Ξυπνήστε». Ώρα για ύπνο!.
  • Gold βραβείο στην κατηγορία “Retail, Supermarkets & E-commerce”, για την επικοινωνιακή προσέγγιση που ανέδειξε η ΙΚΕΑ και παρουσίασε το υπνοδωμάτιο όχι απλώς ως ένα δωμάτιο του σπιτιού, αλλά ως καθοριστικό παράγοντα ευεξίας, με κάθε προϊόν να υποστηρίζει έναν από τους βασικούς παράγοντες του ποιοτικού ύπνου: φως, θερμοκρασία, ποιότητα αέρα, ήχο, άνεση και οργάνωση.

Η στρατηγική επικοινωνίας που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την Gravity the Newtons, συνέβαλε καθοριστικά στην επιτυχία της καμπάνιας. Με δημιουργική προσέγγιση, στοχευμένες ενέργειες και βαθιά κατανόηση του brand και του κοινού του, η ομάδα της Gravity the Newtons συνέβαλε ουσιαστικά στην ανάδειξη του μηνύματος της ΙΚΕΑ και στην κατάκτηση των σημαντικών αυτών διακρίσεων.

Τα PR Awards αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους θεσμούς στην Ελλάδα για την επιβράβευση της δημιουργικότητας, της καινοτομίας και της αποτελεσματικότητας στον τομέα της επικοινωνίας. Οι φετινές διακρίσεις της ΙΚΕΑ έρχονται να ενισχύσουν την παρουσία της IKEA στην καθημερινή ζωή των καταναλωτών.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Επιχειρείν / Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Ολοκληρώθηκε η πιλοτική φάση του Πανελλήνιου Προγράμματος για την Πρόληψη και τον Έλεγχο των Νοσοκομειακών Λοιμώξεων και της Μικροβιακής αντοχής (GRIPP-SNF), που υλοποιήθηκε με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), καταγράφοντας σημαντική μείωση των νοσοκομειακών λοιμώξεων.
THE LIFO TEAM
DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Επιχειρείν / DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Περισσότεροι από 400 καλεσμένοι τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση, ανάμεσα στους οποίους στελέχη της κυβέρνησης, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορείς της πόλης και εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου και του Τύπου.
THE LIFO TEAM
Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Επιχειρείν / Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Στην πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη που σχεδιάζεται εξ ολοκλήρου από την αρχή, κάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες εντός της ανάπτυξης.
THE LIFO TEAM
Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Επιχειρείν / Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Στο πλαίσιο της καθιερωμένης εκδήλωσης, η εταιρεία παρουσίασε τη στρατηγική της και τη συνολική επίδραση των δραστηριοτήτων της στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.
THE LIFO TEAM