Η JTI υποστηρίζει την Πολιτεία στη μάχη κατά του παράνομου εμπορίου καπνικών προϊόντων

Η JTI υποστηρίζει την Πολιτεία στη μάχη κατά του παράνομου εμπορίου καπνικών προϊόντων Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την καταπολέμηση του παράνομου εμπορίου προϊόντων καπνού, η JTI αποτελεί τον επίσημο υποστηρικτή της καμπάνιας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης #Κομμένο το παράνομο τσιγάρο – Είναι έγκλημα και κοστίζει ακριβά, που υλοποιείται σε συνεργασία με την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.

Η δράση συμπίπτει με τη συμπλήρωση δύο ετών από την υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ της ΑΑΔΕ και της JTI, τον Μάρτιο του 2023 - μια καλή πρακτική συνέργειας του Δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα για την ενίσχυση των δράσεων που συμβάλλουν στην περιστολή του παράνομου εμπορίου προϊόντων καπνού.

Έκτοτε, οι δύο πλευρές έχουν αναπτύξει μια σταθερή και πολυεπίπεδη συνεργασία, που περιλαμβάνει εκπαιδεύσεις, ανταλλαγή πληροφοριών, παροχή τεχνικού εξοπλισμού και στοχευμένες δράσεις επικοινωνίας και ευαισθητοποίησης.

Με κοινό βηματισμό και σε αυτή τη συγκυρία αναδεικνύουν τις πολυδιάστατες συνέπειες  του φαινομένου το οποίο πλήττει την Οικονομία, την Κοινωνία, τη Δημόσια Ασφάλεια και τη Δημόσια Υγεία αλλά και τη νόμιμη αγορά - ιδιαίτερα τις μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις λιανικής και τους  εργαζομένους τους.

Αναφερόμενη στην υποστήριξη της JTI στην καμπάνια αλλά και στην ευρύτερη συνεργασία με την ΑΑΔΕ, η Janine Neuhaus, Γενική Διευθύντρια της Εταιρείας για τις αγορές της Ελλάδας, της Κύπρου, της Μάλτας και του Ισραήλ, επεσήμανε: «Στη JTI η δέσμευσή μας για την υποστήριξη των Αρχών και του έργου τους είναι διαρκής. Για εμάς, η συνέργεια Δημόσιου-Ιδιωτικού τομέα αποτελεί θεμέλιο της επιχειρηματικής μας κουλτούρας, ενώ η ενεργή συμμετοχή μας στις προσπάθειες της Πολιτείας για την περιστολή του παράνομου εμπορίου προϊόντων καπνού αντανακλά τη δική μας αντίληψη για την ουσία της εταιρικής υπευθυνότητας σήμερα. Είμαστε περήφανοι που με τη στήριξή μας στην καμπάνια αυτή επιβεβαιώνουμε τον ρόλο μας ως υπεύθυνοι εταιρικοί πολίτες της χώρας».

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM
Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM