Ουκρανία: «20 Απριλίου είναι καλή ημερομηνία για εκεχειρία, για τρεις λόγους»

Ουκρανία: «20 Απριλίου είναι καλή ημερομηνία για εκεχειρία, για τρεις λόγους» Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου: EPA
0

Η 20ή Απριλίου είναι μια καλή ημερομηνία για εκεχειρία στην Ουκρανία και ο Φινλανδός Αλεξάντερ Στουμπ απαρίθμησε τρεις λόγους.

Ο πρόεδρος της Φινλανδίας Αλεξάντερ Στουμπ δήλωσε σήμερα ότι είπε στον πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ότι θα πρέπει να τεθεί μια προθεσμία για την έναρξη εκεχειρίας στην Ουκρανία ούτως ώστε να υλοποιηθεί.

«Η 20ή Απριλίου θα ήταν μια καλή στιγμή για μια πλήρη κατάπαυση του πυρός, χωρίς προϋποθέσεις... Επειδή απαιτείται να τεθεί μια προθεσμία, επειδή είναι Πάσχα και επειδή ο πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ τότε θα συμπληρώνει τρεις μήνες στην εξουσία», είπε ο Στουμπ σε Φινλανδούς δημοσιογράφους στο Λονδίνο.

Ο Στουμπ το Σάββατο συναντήθηκε αιφνιδιαστικά με τον Τραμπ στη Φλόριντα και συζήτησαν την ενίσχυση της διμερούς συνεργασίας των χωρών τους ενώ έπαιξαν επίσης μια παρτίδα γκολφ, ανέφερε το γραφείο του Φινλανδού προέδρου.

Αφού ανέλαβε τα καθήκοντά του τον Ιανουάριο, ο Τραμπ έχει επικεντρωθεί σε μεγάλο βαθμό στον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία, τον οποίο αποκαλεί «γελοίο». Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, οι Ηνωμένες Πολιτείες ανακοίνωσαν ότι σύναψαν χωριστές συμφωνίες με την Ουκρανία και τη Ρωσία για να σταματήσουν τα πλήγματα στη Μαύρη Θάλασσα και στις ενεργειακές υποδομές.

Ο Στουμπ είπε στους δημοσιογράφους ότι η υπομονή του Τραμπ με τη Ρωσία εξαντλείται και οι ΗΠΑ έχουν «μακροπρόθεσμα» σχέδια εάν η Ρωσία δεν αποδεχτεί την κατάπαυση του πυρός.

Νωρίτερα, ο Τραμπ απείλησε να επιβάλει πρόσθετους δασμούς 25-50% στο ρωσικό πετρέλαιο, εάν θεωρήσει ότι η Μόσχα εμποδίζει τις προσπάθειές του για τον τερματισμό του πολέμου.


Με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ
 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM