Με τη νέα παιδική σειρά AIM Kids x Super Mario, το βούρτσισμα γίνεται super εμπειρία

Με τη νέα παιδική σειρά AIM Kids x Super Mario, το βούρτσισμα γίνεται super εμπειρία Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η αλήθεια είναι ότι οι έννοιες «βούρτσισμα» και «παιδιά» δεν πάνε πάντα εύκολα μαζί ευτυχώς όμως, η ΑΙΜ είναι εδώ για να δώσει τη λύση. Σύμμαχός της; H πολυαγαπημένη παρέα του Super Mario.

Με τη νέα παιδική σειρά AIM Kids x Super Mario, το βούρτσισμα γίνεται super εμπειρία Facebook Twitter

Με τη νέα σειρά AIM Kids x Super Mario, το βούρτσισμα γίνεται από αγγαρεία, super εμπειρία!

Ειδικά σχεδιασμένη με βάση τις ανάγκες των νεογιλών και παιδικών δοντιών, η σειρά προσφέρει μακροχρόνια προστασία κατά της τερηδόνας, ενώ διατίθεται σε 2 εκδοχές: ΑΙΜ KIDS, με οδοντόκρεμες και οδοντόβουρτσες για ηλικίες από 0 έως 6, και ΑΙΜ JUNIOR, για ηλικίες από 6 έως 13, αντίστοιχα.

Οι οδοντόκρεμες της σειράς έχουν απαλές και νόστιμες γεύσεις, κατάλληλες για τον παιδικό ουρανίσκο, ενώ οι φόρμουλές τους είναι ήπιες, δεν περιέχουν καθόλου χημικά (0% SLS – 0% χρωστικές), είναι vegan και ασφαλείς στην κατάποση. Οι οδοντόβουρτσες είναι πολύ μαλακές και απαλές με τα ούλα, ενώ έχουν θυσάνους με πολύ λεπτές άκρες για αποτελεσματικό καθαρισμό. Οι πολύχρωμες συσκευασίες της σειράς φέρνουν χαρά στους μικρούς μας φίλους, ενώ στο aim.gr υπάρχουν διαθέσιμα ειδικά εκπαιδευτικά υλικά με τους ήρωες του Super Mario, ώστε τα παιδιά να χτίσουν σωστές συνήθειες γύρω από τη στοματική υγιεινή με τον πιο διασκεδαστικό τρόπο.

Μικροί και μεγάλοι, ετοιμαστείτε για super βουρτσίσματα!

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Good Living / «Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Ζοομ σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Good Living / Zoom σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Οι νικητές του διαγωνισμού μπήκαν για λίγες ώρες στον κόσμο του mobile photography μέσα από ένα ξεχωριστό workshop και τέσταραν τις ικανότητές τους πίσω από τον φακό, με οδηγούς τους experts της Xiaomi, της LiFO και της Leica Academie.
THE LIFO TEAM
Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Good Living / Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς μιλά για την καμπάνια «Lidl. Γιατί αξίζει» και την αφοσίωση της εταιρείας στο να προσφέρει διαρκώς το καλύτερο.
THE LIFO TEAM