Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου στο efood: τι επιλέγουν οι Έλληνες την πιο ρομαντική ημέρα του χρόνου

Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου με το efood: τι επιλέγουν οι Έλληνες την πιο ρομαντική ημέρα του χρόνου Facebook Twitter
0

Τα λουλούδια ή τα γλυκά είναι το δώρο που επιλέγουν οι καταναλωτές για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου; Ποια είδη λουλουδιών αγοράζουν οι Έλληνες στις 14 Φεβρουαρίου; Τι άλλα προϊόντα επιλέγουν την πιο ρομαντική ημέρα του χρόνου;

Το efood, η #1 υπηρεσία delivery στην Ελλάδα, κατέγραψε τις επιλογές των καταναλωτών για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, αναδεικνύοντας τις προτιμήσεις και τις δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων που κυριαρχούν.

Σύμφωνα με τα στοιχεία για το 2024, οι περισσότεροι καταναλωτές επέλεξαν να αγοράσουν λουλούδια για την ημέρα των ερωτευμένων, με τα τριαντάφυλλα και τις τουλίπες να βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων, ανάμεσα στα συνολικά 18.000 λουλούδια και ανθοδέσμες που παραγγέλθηκαν από τα ανθοπωλεία που βρίσκονται στο efood, τη συγκεκριμένη ημέρα.

Την ίδια ημέρα, οι καταναλωτές αγόρασαν περισσότερες από 6.000 σοκολάτες, οι οποίες παραμένουν ένα ακόμη κλασικό δώρο της ημέρας, με τις πιο δημοφιλείς επιλογές τη σοκολάτα γάλακτος, τη σοκολάτα με γεύση φράουλα και τη σοκολάτα με μπισκότο.

Εκτός από τα ανθοπωλεία και τα ζαχαροπλαστεία, ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών, βάσει των παραγγελιών τους στο efood, είναι οι κάβες, με περισσότερα από 2.000 κρασιά και άλλα ποτά να πωλούνται στις 14 Φεβρουαρίου αλλά και τα είδη περιποίησης, τα εσώρουχα, τα sex toys και τα είδη προσωπικής φροντίδας.

Από τα στοιχεία του efood προκύπτει ότι οι πωλήσεις λουλουδιών, σοκολάτας και δώρων, μέσω της πλατφόρμας, κορυφώνονται την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, σημειώνοντας κατακόρυφη αύξηση σε σύγκριση με τις παραγγελίες των προηγούμενων ημερών. Η τάση αυτή επιβεβαιώνει ότι πολλοί καταναλωτές επιλέγουν να κάνουν τις αγορές τους ακόμη και την τελευταία στιγμή, αξιοποιώντας την ταχύτητα και την ευελιξία που προσφέρει το efood για την έγκαιρη παράδοση των δώρων και προϊόντων.

Το efood σταθερά προσφέρει αξιόπιστες λύσεις, εξασφαλίζοντας ότι κάθε ρομαντική κίνηση μπορεί να πραγματοποιηθεί στην ώρα της. Στο efood market διατίθενται κρασιά από τα οινοποιεία Μπουτάρη και δώρα από το love brand Ρενέ. Επιπλέον, μέσα από την πλατφόρμα, οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν λουλούδια Amma Roses, μοναδικά γλυκά ή κρασιά και ποτά, από τα αγαπημένα ανθοπωλεία, ζαχαροπλαστεία και κάβες της γειτονιάς. Το efood έχει κάθε δυνατή επιλογή για το δώρο του Αγίου Βαλεντίνου.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM