Ιcebreaker: Το φιλικό προς το περιβάλλον brand για πρώτη φορά στην Ελλάδα

H Ιcebreaker για πρώτη φορά στην Ελλάδα στο πολυκατάστημα attica City Link Facebook Twitter
Από αριστερά: Κώστας Πουλής, Country Manager Icebreaker, Ιωάννης Λούκας, Διευθύνων Σύμβουλος VF Hellas, Τάνια Καϋμένου, Marketing Associate VF Hellas, Βαρβάρα Βλάχου, Marketing Associate VF Hellas, Ηλίας Κανάκης, Country Manager The North Face @Icebreaker
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η πολυαναμενόμενη είσοδος του διεθνώς αναγνωρισμένου και φιλικού προς το περιβάλλον brand της Icebreaker στην ελληνική αγορά πραγματοποιήθηκε στις 21 Ιανουαρίου 2025, με την έναρξη λειτουργίας του εντυπωσιακού καταστήματος στο attica City Link (Πανεπιστημίου 9, Αθήνα). Η στρατηγική αυτή επένδυση της VF Hellas έφερε στην Ελλάδα ένα brand που συνδυάζει εξαιρετική ποιότητα και πρωτοποριακή σχεδίαση, εμπλουτίζοντας την αγορά με καινοτόμες επιλογές για το κοινό.

Η Icebreaker, ιδρυθείσα το 1995 στη Νέα Ζηλανδία, αποτελεί μια σύγχρονη εταιρεία ένδυσης εξωτερικού χώρου, με περιβαλλοντική συνείδηση. Το μαλλί merino, το βασικό υλικό της Icebreaker, προέρχεται από τη φυλή προβάτων Merino, που ζει στη Νέα Ζηλανδία και είναι 100% φυσικό υλικό, ανανεώσιμο και βιοδιασπώμενο. Παράλληλα, ξεχωρίζει για την εξαιρετική απαλότητά του, τις θερμομονωτικές του ιδιότητες και την ικανότητά του να παρέχει τη βέλτιστη θερμοκρασία σώματος, ενώ αποδεικνύεται και από επιστημονικές έρευνες ότι βελτιώνει τον ύπνο και μειώνει τις δερματικές αλλεργίες.

H Ιcebreaker για πρώτη φορά στην Ελλάδα στο πολυκατάστημα attica City Link Facebook Twitter
Από αριστερά: Άρτεμις Παπακωνσταντινοπούλου, CFO ActiveMedia Group, Μαρία Μπεκατώρου, δημοσιογράφος, Κατερίνα Ζαρίφη, παρουσιάστρια, Δώρα Τσαμπάζη, δημοσιογράφος @Icebreaker

Με ισχυρή δέσμευση στη βιωσιμότητα, το 96,14% των ινών της Icebreaker είναι απαλλαγμένες από πλαστικό, προσφέροντας προϊόντα υψηλής ποιότητας. Επιπλέον, το 2006, η Icebreaker καινοτόμησε, ως η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποίησε γραφικά σχέδια σε μαλλί merino, δημιουργώντας πρωτοποριακά προϊόντα. Είναι αδιαμφησβήτητο ότι οι συλλογές της Ιcebreaker καλύπτουν τις ανάγκες της σύγχρονης ζωής, προσφέροντας ενδυματικές επιλογές που συνδυάζουν άνεση και κορυφαία απόδοση, ιδανικές για τους λάτρεις των outdoor activities.

H Ιcebreaker για πρώτη φορά στην Ελλάδα στο πολυκατάστημα attica City Link Facebook Twitter
Με τη βοήθεια VR headsets, οι καλεσμένοι ταξίδεψαν στον κόσμο της Icebreaker @Icebreaker

Τα εγκαίνια της Icebreaker στο attica City Link αποτέλεσαν σημείο συνάντησης για εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης, κορυφαίους αθλητές και σημαντικές προσωπικότητες, αναδεικνύοντας τη σημασία της άφιξης του brand στην ελληνική αγορά. Οι παρευρισκόμενοι απόλαυσαν μοναδικές vegan γεύσεις και δροσερά κοκτέιλ εμπνευσμένα από τη φιλοσοφία της εταιρείας, ενώ συμμετείχαν και σε διαδραστικές εμπειρίες που ανέδειξαν την καινοτομία της. Με τη βοήθεια VR headsets, οι καλεσμένοι ταξίδεψαν στον κόσμο της Icebreaker, μαθαίνοντας για τη βιώσιμη διαδικασία παραγωγής μέσα από τη χρήση προηγμένης τεχνολογίας.

Η εκδήλωση έκλεισε σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για την ελληνική αγορά outdoor ένδυσης, με το attica City Link, να αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς για την Icebreaker στην Ελλάδα.

H Ιcebreaker για πρώτη φορά στην Ελλάδα στο πολυκατάστημα attica City Link Facebook Twitter
Δάφνη Καραβοκύρη, δημοσιογράφος @Icebreaker

Φυσικό Κατάστημα Icebreaker:

attica City Link: Πανεπιστημίου 9, Αθήνα, 10564, 3ος όροφος

Μάθε Περισσότερα:

www.icebreaker.com/en-us/home

Social Media Pages:

www.instagram.com/icebreakernz

www.facebook.com/icebreaker

www.linkedin.com/company/icebreaker

x.com/icebreakernz

www.tiktok.com/@icebreakernz

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl Ελλάς στηρίζει και αυτά τα Χριστούγεννα τον Οργανισμό Το Χαμόγελο του Παιδιού μέσω της κάρτας Lidl Plus

Market news / Η Lidl Ελλάς στηρίζει και αυτά τα Χριστούγεννα τον Οργανισμό Το Χαμόγελο του Παιδιού μέσω της κάρτας Lidl Plus

Φέτος, για 13η συνεχή χρονιά, η Lidl Ελλάς ενώνει τις δυνάμεις της με «Το Χαμόγελο του Παιδιού», εξασφαλίζοντας ουσιαστική στήριξη, ανακούφιση και ελπίδα στα πιο ευάλωτα μέλη της κοινωνίας μας κατά την περίοδο των Χριστουγέννων.
THE LIFO TEAM
Η Βιολάντα ετοιμάζει μια μοναδική γιορτή για να κάνει την Παγκόσμια Ημέρα Μπισκότου ακόμα πιο ξεχωριστή

Market news / Η Βιολάντα ετοιμάζει μια μοναδική γιορτή για να κάνει την Παγκόσμια Ημέρα Μπισκότου ακόμα πιο ξεχωριστή

Μοιραστείτε τις αγαπημένες σας στιγμές απόλαυσης με τα Μπισκότα Βιολάντα και διεκδικήστε υπέροχα δώρα που θα κάνουν την καθημερινότητά σας ακόμα πιο γλυκιά.
THE LIFO TEAM
Το NBG Pay tom διαθέσιμο με 100% επιδότηση μέσω του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές – Β’ Φάση»

Market news / Το NBG Pay tom διαθέσιμο με 100% επιδότηση μέσω του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές – Β’ Φάση»

Η NBG Pay και ο Όμιλος EPSILONNET διευρύνουν την πρόσβαση των επαγγελματιών σε ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακών πληρωμών, προσφέροντας το NBG Pay tom με μηδενικό κόστος απόκτησης.
THE LIFO TEAM