Μόνο ένας στους έξι που έπαιρναν επίδομα τυφλότητας στη Ζάκυνθο, δικαιούτο τελικά το επίδομα, σύμφωνα με δηλώσεις το πρωί στο Mega, του δημάρχου της πόλης Στέλιου Μποζίκη. Όπως είπε ο κ. Μποζίκης, πρόσφατα ολοκληρώθηκαν οι έλεγχοι και όπως διαπιστώθηκε, από τους 350 δικαιούχους που εξετάστηκαν, διαπιστώθηκε ότι μόνο 23 είναι τυφλοί. Μάλιστα, όπως δήλωσε ο δήμαρχος Ζακύνθου, ακόμη και στον επανέλεγχο που έγινε, 40 άτομα προσκόμισαν ψευδείς βεβαιώσεις για να συνεχίσουν να λαμβάνουν το επίδομα.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Το Qatargate του Δημήτρη Αβραμόπουλου
10 αριστουργήματα που έρχονται στα θερινά της πόλης
Την καλύτερη πάστα Serano θα την βρεις στο ζαχαροπλαστείο Serano
Κρις Έβερτ: Η τενίστρια αποκάλυψε πως ο καρκίνος της επέστρεψε για τρίτη φορά
Καύσωνας στην Ευρώπη: Γιατί αυτό το «κύμα» είναι χειρότερο από το προηγούμενο
σχόλια