Μόνο ένας στους έξι που έπαιρναν επίδομα τυφλότητας στη Ζάκυνθο, δικαιούτο τελικά το επίδομα, σύμφωνα με δηλώσεις το πρωί στο Mega, του δημάρχου της πόλης Στέλιου Μποζίκη. Όπως είπε ο κ. Μποζίκης, πρόσφατα ολοκληρώθηκαν οι έλεγχοι και όπως διαπιστώθηκε, από τους 350 δικαιούχους που εξετάστηκαν, διαπιστώθηκε ότι μόνο 23 είναι τυφλοί. Μάλιστα, όπως δήλωσε ο δήμαρχος Ζακύνθου, ακόμη και στον επανέλεγχο που έγινε, 40 άτομα προσκόμισαν ψευδείς βεβαιώσεις για να συνεχίσουν να λαμβάνουν το επίδομα.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Έλληνας γιατρός χειρούργησε από την Κίνα ασθενή με καρκίνο που ήταν στην Αθήνα
Οι αρχαίες Σάρδεις έγιναν Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO έπειτα από 70 χρόνια ανασκαφών
Λέκκας για Βενεζουέλα: Ο σεισμός στο Καράκας ισοδυναμεί με 180 βόμβες Χιροσίμα
Κρις Έβερτ: Η τενίστρια αποκάλυψε πως ο καρκίνος της επέστρεψε για τρίτη φορά
Καύσωνας στην Ευρώπη: Γιατί αυτό το «κύμα» είναι χειρότερο από το προηγούμενο
σχόλια