Μόνο ένας στους έξι που έπαιρναν επίδομα τυφλότητας στη Ζάκυνθο, δικαιούτο τελικά το επίδομα, σύμφωνα με δηλώσεις το πρωί στο Mega, του δημάρχου της πόλης Στέλιου Μποζίκη. Όπως είπε ο κ. Μποζίκης, πρόσφατα ολοκληρώθηκαν οι έλεγχοι και όπως διαπιστώθηκε, από τους 350 δικαιούχους που εξετάστηκαν, διαπιστώθηκε ότι μόνο 23 είναι τυφλοί. Μάλιστα, όπως δήλωσε ο δήμαρχος Ζακύνθου, ακόμη και στον επανέλεγχο που έγινε, 40 άτομα προσκόμισαν ψευδείς βεβαιώσεις για να συνεχίσουν να λαμβάνουν το επίδομα.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Ο καύσωνας «ψήνει» την Ευρώπη: Πέθανε μωρό από υπερθερμία στη Μασσαλία, τρένα ακινητοποιήθηκαν στο Βέλγιο
Ένα σπίτι γεμάτο αντίκες, τέχνη και σπάνια αντικείμενα. Και τον Τσάρλι
Ένα μεγάλο εικαστικό καλοκαίρι
Τρούμπα, η «θολή λιμνοθάλασσα του έρωτος»
Ο Τραμπ παρουσίασε το νέο αμερικανικό διαβατήριο με τη φωτογραφία του - «Καλώς ήρθατε, αλλά να είστε καλοί»
σχόλια