Τι σημαίνει να είσαι μία από τους πρεσβευτές προσβασιμότητας στη Eurobank;

Τι σημαίνει να είσαι μία από τους πρεσβευτές προσβασιμότητας στη Eurobank; Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

«Το όνειρό μου είναι να κάνω συνέχεια ταξίδια. Δεν προλαβαίνω να επιστρέψω από ένα και αμέσως σκέφτομαι το επόμενο. Ακόμα ένα όνειρό μου, ίσως και μεγαλύτερο, είναι να υπήρχαν παντού διερμηνείς νοηματικής για να επικοινωνώ πιο εύκολα», λέει η ηθοποιός με ακουστική αναπηρία Όλγα Δαλέκου

Από τα πιο μακρινά ταξίδια στις πιο μικρές καθημερινές στιγμές, η κάθε εμπειρία είναι ωραιότερη όταν μπορούν να την απολαύσουν όλοι το ίδιο. Όμως, για τα άτομα με αναπηρία, αυτό δεν είναι δεδομένο. Μάλιστα, συχνά είναι το αντίθετο -χρειάζεται να καταβάλουν προσπάθεια για να αποκτήσουν πρόσβαση σε έναν χώρο ή μια εμπειρία επειδή απλώς δεν προβλέφθηκαν μέτρα για τη διευκόλυνσή τους. 

Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, λοιπόν, είναι μία καλή αφορμή για συνειδητοποιήσουμε ότι ο μόνος τρόπος να είναι η κοινωνία και η πόλη μας σύγχρονη είναι να είναι συμπεριληπτική και προσβάσιμη σε όλους -από τις υπηρεσίες και τη διασκέδαση, στην εκπαίδευση, την υγεία και την αρχιτεκτονική.

Αναγνωρίζοντας  τη σημασία της προσβασιμότητας για όλους στις τραπεζικές υπηρεσίες, η Eurobank εξελίσσει τις λειτουργικότητες της, ενημερώνει και εκπαιδεύει συστηματικά τους ανθρώπους ώστε να κατανοούν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν καθημερινά τα άτομα με αναπηρία για να παρέχουν καλύτερη εξυπηρέτηση.

Για να το κάνει αυτό, επέλεξε να δώσει φωνή σε τέσσερα άτομα με αναπηρία, ώστε να ακούσει από πρώτο χέρι τις ανάγκες τους. Οι πρεσβευτές προσβασιμότητας της Eurobank, λοιπόν, είναι η Όλγα Δαλέκου, ο Δημήτρης Παπανικολάου, πρώην διεθνής καλαθοσφαιριστής, ο Αντώνης Τσαπατάκης, παραολυμπιονίκης κολύμβησης και ο Θοδωρής Τσάτσος, επιχειρηματίας. 

«Ως πρέσβειρα προσβασιμότητας της Eurobank δίνω τη δική μου οπτική για τα θέματα προσβασιμότητας, έτσι ώστε οι εργαζόμενοι της τράπεζας και να κατανοούν και να εξυπηρετούν καλύτερα τα άτομα με ακουστική αναπηρία. Εξηγώ πώς εμείς τα  κωφά / βαρήκοα άτομα δίνουμε σημασία στην επικοινωνία με πολλούς τρόπους (μέσω δηλαδή της νοηματικής γλώσσας, της χειλανάγνωσης, των υπότιτλων στα βίντεο)», εξηγεί η Όλγα Δαλέκου. 

Τι σημαίνει να είσαι μία από τους πρεσβευτές προσβασιμότητας στη Eurobank; Facebook Twitter
Όλγα Δαλέκου, ηθοποιός

Παρά το γεγονός ότι, σύμφωνα με στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, 1 στα 10 άτομα παγκοσμίως, (δηλαδή 700 εκατ. άνθρωποι) θα έχουν ακουστική αναπηρία μέχρι το 2050, η ίδια υποστηρίζει ότι πολλές φορές η ακουστική αναπηρία «θεωρείται αόρατη αναπηρία ενώ τα άτομα που την βιώνουμε υπάρχουμε αναμεσά σας. Με θέληση και σεβασμό όλοι μας μπορούμε να συνυπάρχουμε στο ίδιο χώρο χωρίς κανένα εμπόδιο», τονίζει. 

Ποιο είναι όμως το συχνότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα άτομα με ακουστική αναπηρία στις καθημερινές τους υποχρεώσεις; «Κυρίως η μη προσβασιμότητα και οι ελλείψεις υποδομής που βλέπουμε στους χώρους εργασίας, στα πανεπιστήμια και στα μέσα μαζικής μεταφοράς, στις δημόσιες υπηρεσίες», λέει η Όλγα Δαλέκου.
Παρ’ όλα αυτά, θεωρεί ότι η Ελλάδα είναι πιο μπροστά από άλλες χώρες στο κομμάτι, για παράδειγμα, του υπερτιτλισμού, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έχει ακόμη πολλά περιθώρια βελτίωσης. «Η τεχνολογία είναι με το μέρος μας και όσο υπάρχουν νέοι άνθρωποι που ασχολούνται με την τεχνολογία όλο και περισσότερο, σιγά σιγά θα εξελισσόμαστε». 

Για άτομα με ακουστική αναπηρία, όπως η Όλγα Δαλέκου, πρωτοβουλίες σαν αυτή της Eurobank είναι ένα σημαντικό βήμα εξέλιξης. «Είναι πάρα πολύ σημαντική αυτή η πρωτοβουλία της Eurobank. Χαίρομαι που βλέπω πως στη συγκεκριμένη Τράπεζα κάνουν τέτοιες δράσεις κινητοποίησης. Πιστεύω πως κάθε εταιρία θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει άτομα με κάθε μορφής αναπηρία στις διαδικασίες αξιολόγησης των υπηρεσιών της, ώστε να μπορούν οι επόμενες γενιές να νιώσουν ισότιμα μέλη της κοινωνίας και να υπάρξει συμπερίληψη», καταλήγει. 

Οι πρεσβευτές προσβασιμότητας, βέβαια, ενισχύουν το ήδη υπάρχον σχέδιο της Eurobank για την καλύτερη εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία. Ενδεικτικά, η εταιρεία οργανώνει συστηματικές εκπαιδεύσεις για τους εργαζόμενούς της και περισσότερα από 2.500 στελέχη έχουν παρακολουθήσει, διαδικτυακά και δια ζώσης, ενημερωτικά σεμινάρια ανά είδος αναπηρίας. 

Για τα σεμινάρια αυτά, η Eurobank επιλέγει ως εκπαιδευτές άτομα με αναπηρία και επαγγελματίες με πολύχρονη εμπειρία στον χώρο της προσβασιμότητας, ενώ στα εκπαιδευτικά υλικά της εντάσσει μαθήματα για την ισότιμη εξυπηρέτηση των ατόμων με αναπηρία. Επιπλέον, οι σύμβουλοι της Eurobank στο v-Banking μαθαίνουν τη νοηματική γλώσσα. Έχουν ολοκληρώσει από 3 έως 4 κύκλους σπουδών στη Σχολή Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας της Ομοσπονδίας Κωφών Ελλάδος έτσι ώστε να μπορούν να καθοδηγούν τα άτομα με αναπηρία βήμα-βήμα στη γλώσσα τους με βιντεοκλήση. 

Έχοντας ήδη κάνει σημαντικά βήματα, η Eurobank δεσμεύεται για ακόμη περισσότερα στο μέλλον, ώστε όλες και όλοι ανεξαιρέτως να μπορούν να έχουν πρόσβαση στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. 

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ