Πώς θα κερδίζεις περισσότερα από τα ψώνια σου στο σούπερ μάρκετ

Πώς θα κερδίζεις περισσότερα από τα ψώνια σου στο σούπερ μάρκετ Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Ψώνια στο σούπερ μάρκετ. Ένα από εκείνα τα πράγματα που, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, όλοι κάνουμε μέσα σε μια τυπική εβδομάδα. Πώς μπορούν, όμως, να γίνουν ξεχωριστά; Μα φυσικά από επιλογή. Επιλογή για μία αλυσίδα σούπερ μάρκετ που προσφέρει όχι απλά μείωση τιμών σε χιλιάδες προϊόντα καθημερινής χρήσης αλλά και εγγύηση χαμηλής τιμής καθημερινά.

Κι όταν κάπου εδώ έρχεται μαζί και η κερδισμένη πια σχέση εμπιστοσύνης πολλών ετών, καταλαβαίνεις, νομίζω, καλά γιατί κάθε φορά καταλήγεις να επιστρέφεις, ξανά και ξανά, στα ΑΒ Βασιλόπουλος. Γιατί μόνο εκεί θα βρεις όλα αυτά που έχεις πραγματικά ανάγκη και, κυρίως, γιατί «στο καλό το καλύτερο είναι η τιμή!».

Πώς θα κερδίζεις περισσότερα από τα ψώνια σου στο σούπερ μάρκετ Facebook Twitter
Πώς θα κερδίζεις περισσότερα από τα ψώνια σου στο σούπερ μάρκετ Facebook Twitter

Στα ΑΒ Βασιλόπουλος οι «τιμές πέφτουν σταθερά» σε χιλιάδες προϊόντα

Σε μια εποχή, που η ακρίβεια έχει μπει για τα καλά στη ζωή όλων μας, με κάθε επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ να εξελίσσεται πλέον σε καθημερινό crash test για τα πορτοφόλια μας, η ΑΒ Βασιλόπουλος, που είναι εδώ για όλα όσα νοιαζόμαστε, αποφάσισε να ανταποδώσει αυτήν την εμπιστοσύνη που της δείχνουμε τόσα χρόνια, ρίχνοντας τις τιμές σε επιπλέον 3.000 προϊόντα καθημερινής χρήσης και παρέχοντας ταυτόχρονα εγγύηση χαμηλής τιμής σε 1.000 από αυτά, για πολλαπλές κατηγορίες. 

Πώς θα κερδίζεις περισσότερα από τα ψώνια σου στο σούπερ μάρκετ Facebook Twitter
Πώς θα κερδίζεις περισσότερα από τα ψώνια σου στο σούπερ μάρκετ Facebook Twitter

Τι σημαίνει πρακτικά αυτό και πώς θα το καταλάβεις; Σημαίνει πως στα σούπερ μάρκετ της μπορείς να βρεις καθημερινά χαμηλή τιμή σε φρέσκα φρούτα, λαχανικά, ζυμαρικά, γαλακτοκομικά, δημητριακά, απορρυπαντικά και αμέτρητες ακόμη κατηγορίες και θα το καταλάβεις πολύ απλά βλέποντας τις τιμές στο ράφι να πέφτουν με όφελος στο καθημερινό τους καλάθι, πάντα με την ποιότητα της ΑΒ, γιατί -είπαμε- «στο καλό, το καλύτερο είναι η τιμή!».

ΑΒ Βασιλόπουλος: Το σούπερ μάρκετ που φροντίζει για κάθε μας ανάγκη

Μετρώντας 85 χρόνια σταθερής παρουσίας στην Ελλάδα, η ΑΒ Βασιλόπουλος δεν έχει κατακτήσει τυχαία μια θέση στο τραπέζι κάθε νοικοκυριού.

Μια θέση που διατηρεί μέσα από την υψηλή ποιότητα, τη μοναδική εξυπηρέτηση και την ξεχωριστή ποικιλία που συνεχίζει να προσφέρει καθημερινά στους πάνω από 2 εκατομμύρια πελάτες της, κάνοντας πράξη τις προσιτές αγορές για όλα τα νοικοκυριά, μέσα από ένα δίκτυο που δικαίως έχει φτάσει σήμερα να αγγίζει τα 580 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. 

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Good Living / Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Η Σοφία Δήμτσα, Γενική Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας του Ομίλου ΔΕΗ, μιλά για τη σύνδεση της ενέργειας με την πολιτιστική δημιουργία και για το πώς ο πολιτισμός παραμένει σταθερός πυλώνας της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας.
THE LIFO TEAM
LiFO x Xiaomi 15T: Ένας διαγωνισμός που σε φέρνει πιο κοντά σε όσα αγαπάς

Good Living / LiFO x Xiaomi 15T: Ένας διαγωνισμός που σε φέρνει πιο κοντά σε όσα αγαπάς

Διεκδίκησε τη συμμετοχή σου στα μοναδικά φωτογραφικά workshops της Xiaomi, σε συνεργασία με τη LiFΟ και τη Leica Academie στην Ελλάδα, κάνε zoom σε όσα αγαπάς και μπορεί να δεις τις φωτογραφίες σου να γίνονται εξώφυλλο.
THE LIFO TEAM
«Πόσο έτοιμοι είμαστε για μια φυσική καταστροφή;»: To πρωτότυπο πείραμα της Interamerican

Good Living / «Πόσο έτοιμοι είμαστε για μια φυσική καταστροφή;»: To πρωτότυπο πείραμα της Interamerican

Μέσα από το διαδραστικό Packmen Project στην καρδιά της πόλης, η Interamerican έφερε στο προσκήνιο την ανάγκη για ατομική και συλλογική ανθεκτικότητα απέναντι στις προκλήσεις του μέλλοντος.
THE LIFO TEAM