AQUA Carpatica: Πάνω από 100 διεθνείς διακρίσεις για τη γεύση και την ποιότητά του

AQUA Carpatica, ξεπέρασε τις 100 διεθνείς διακρίσεις κυρίως για τη γεύση & ποιότητά του Facebook Twitter
0

Το AQUA Carpatica, το νερό θαύμα από τα Καρπάθια Όρη, ξεπέρασε τις +100 διεθνείς διακρίσεις τόσο για την ποιότητά του όσο και για τη γεύση του.

Πρόσφατα το χαρτοφυλάκιο βραβείων του AQUA Carpatica αυξήθηκε με ακόμη 2 βραβεία από το LovedByParents, ένα από τα μεγαλύτερα και πιο αξιόπιστα προγράμματα βραβείων γονικής μέριμνας παγκοσμίως. Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό AQUA Carpatica εντυπωσίασε ομάδες γονέων αποσπώντας 1 χρυσό βραβεία κι ένα ασημένιο στα Loved By Parents awards. Κάθε προϊόν δοκιμάζεται από τους γονείς και ψηφίζεται από τους γονείς.

Συγκεκριμένα απέσπασε:

  • Best Children’s Drink

AQUA Carpatica Kids Φυσικό Μεταλλικό Νερό - Gold

  •  Best Grocery Product 2024

AQUA Carpatica Kids Φυσικό Μεταλλικό Νερό – Silver

AQUA Carpatica, ξεπέρασε τις 100 διεθνείς διακρίσεις κυρίως για τη γεύση & ποιότητά του Facebook Twitter

Για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται η υψηλή ποιότητα και η ασυναγώνιστη γεύση του.

«Η σύσταση του AQUA Carpatica, η απαλή, βελούδινη, και απολαυστική του γεύση επιβεβαιώθηκαν για άλλη μια φορά. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι, για τις νέες διεθνείς διακρίσεις των προϊόντων μας. Το να φτάσει ένα προϊόν τις +100 διακρίσεις είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Μας κάνει όλους περήφανους, και δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε με το ίδιο μεράκι & ζήλο να προσφέρουμε το AQUA Carpatica στους καταναλωτές σ’ όποιο σημείο του κόσμου κι αν βρίσκονται» δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο Ιωάννης Βάλβης Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.

Το Φυσικώς Ανθρακούχο Νερό AQUA Carpatica είναι το μόνο νερό στον κόσμο με μηδέν νιτρικά ενώ το Φυσικό Μεταλλικό νερό AQUA Carpatica έχει σχεδόν μηδενικά νιτρικά κι αποτελεί το ιδανικό νερό για τα βρέφη, τα παιδιά, τις εγκύους και τις θηλάζουσες. Τα νερά AQUA Carpatica, είναι πλούσια σε ασβέστιο και μαγνήσιο. Γι’ αυτό και η γεύση τους είναι ιδιαίτερα απαλή και πρόσχαρη, αφήνοντας μια αναζωογονητική αίσθηση στο στόμα, χωρίς να αφήνουν επίγευση. Αποτελούν μια πραγματική λύση - πρόταση για τους καταναλωτές σε παγκόσμιο επίπεδο και απευθύνονται σε όλους όσους προσέχουν την υγεία τους, προσφέροντάς τους τη μέγιστη απόλαυση και ποιότητα που προσφέρει ένα νερό – θαύμα της φύσης.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM