Η Choose Strategic Communications Partner στη βραδιά Τελετής Απονομής των Lenovo RetailBusiness Awards 2023

Η Choose Strategic Communications Partner στην Βραδιά Τελετής Απονομής των Lenovo RetailBusiness Awards 2023 Facebook Twitter
0

Με ένα ευρηματικό concept της Choose Strategic Communications Partner, που αναδεικνύει τους σύγχρονους ήρωες του Ελληνικού Λιανεμπορίου, πραγματοποιήθηκε η  λαμπερή Τελετή Απονομής της 21ης διοργάνωσης Lenovo RetailBusiness Awards 2023

Η Choose, σε ρόλο Creative Partner, δημιούργησε και υλοποίησε την καμπάνια έντυπης και ψηφιακής επικοινωνίας που προηγήθηκε της βραδιάς απονομής για το μοναδικό και μακροβιότερο θεσμό της αγοράς του λιανεμπορίου, που πραγματοποιήθηκε φέτος τη Δευτέρα 22 Ιανουαρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (αίθουσα Βanquet), με τη συνεργασία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) και της νεοσύστατης  Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος (ΕΣΕ).  Όπως κάθε χρόνο, τελούσε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης.

Η καμπάνια επικοινωνίας της Choose Strategic Communications Partner έχει ως κεντρικό μήνυμα  «No fairy tales, only retail stories».   Μια δημιουργική ιδέα όπου οι ήρωες γνωστών παραμυθιών «συναντιούνται» με τα στελέχη και τους σύγχρονους ήρωες του Ελληνικού Λιανεμπορίου, που με το ταλέντο τους και τον επαγγελματισμό τους ανταποκρίθηκαν στις προκλήσεις της πραγματικής οικονομίας. Το πεδίο, δηλαδή,  όπου αντιμετώπισαν ανατροπές που όλοι πιστεύαμε ότι ούτε στα παραμύθια δεν γίνονται.

Βγήκαν «μπροστά» η Σταχτοπούλα, ο Ρομπέν των Τιμών, η ΕμποροRapunzel, o Managerεβυθούλης, η Τοsoldούλα, η Στελεχοσκουφίτσα και νίκησαν κάθε δυσκολία.

Μια καμπάνια που αποδεικνύει πόσο σημαντικό ρόλο έχουν σήμερα σε όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητες οι εξελιγμένες συμβουλευτικές λύσεις, οι ευρηματικές στρατηγικές επικοινωνίας και οι ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού. Στοιχεία που αποτελούν και τους βασικούς τομείς εξειδίκευσης της Choose.

Στη φετινή βραδιά απονομής της Lenovo RetailBusiness Awards 2023, η Choose, η  εταιρία 360ο επικοινωνίας,  έφερε σε επαφή τους χαρακτήρες της καμπάνιας με 500 και πλέον ανώτατα και ανώτερα στελέχη των μεγαλύτερων λιανεμπορικών επιχειρήσεων και των σημαντικότερων βιομηχανιών της χώρας που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση.  Οι παραμυθένιοι ήρωες τους περίμεναν στο χώρο υποδοχής, σε φωτιζόμενες led επιγραφές καλωσορίζοντάς τους στη μεγάλη βραδιά του λιανεμπορίου.

Φιλοδοξία της Choose Strategic Communications Partner είναι, οι σύγχρονοι ήρωες του Ελληνικού Λιανεμπορίου αλλά και του επιχειρηματικού κόσμου ευρύτερα, που καθημερινά έχουν ανάγκη για ουσιαστικές και ρεαλιστικές λύσεις, να έχουν στη διάθεσή τους τα πλέον απαραίτητα εργαλεία για να φτάσουν στους στόχους τους:  Ψηφιακό Μετασχηματισμό,  Συμβουλευτικές Υπηρεσίες, Στρατηγική Επικοινωνίας.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Όμιλος ΔΕΗ συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Έργο TWINVEST

Επιχειρείν / Ο Όμιλος ΔΕΗ συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Έργο TWINVEST

Η συμμετοχή της ΔΕΗ στο TWINVEST εντάσσεται στη στρατηγική του Ομίλου για την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων, την υποστήριξη βιώσιμων επενδύσεων στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και τη μετάβαση προς ένα ενεργειακό μέλλον όπου η τεχνολογία και η πράσινη ανάπτυξη συμβαδίζουν.
THE LIFO TEAM
H Lidl Ελλάς δεσμεύεται για την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων ευαισθητοποιώντας το ευρύ κοινό με στόχο ένα καλύτερο αύριο

Επιχειρείν / H Lidl Ελλάς δεσμεύεται για την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων ευαισθητοποιώντας το ευρύ κοινό με στόχο ένα καλύτερο αύριο

Με πλήρη συνείδηση και ευθύνη απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον, η Lidl Ελλάς, υλοποιεί την καμπάνια «η δύναμή μας» με σεβασμό στο φαγητό και στόχο την ενημέρωση για την υπεύθυνη κατανάλωση.
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ: Με ταχείς ρυθμούς προχωρά η κατασκευή του μεγάλου αιολικού πάρκου στη Ρουμανία

Επιχειρείν / ΔΕΗ: Με ταχείς ρυθμούς προχωρά η κατασκευή του μεγάλου αιολικού πάρκου στη Ρουμανία

Το νέο αιολικό πάρκο θα αποτελείται συνολικά από 23 ανεμογεννήτριες και αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2025, συμβάλλοντας σημαντικά στην οργανική ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου ΑΠΕ του Ομίλου ΔΕΗ.
THE LIFO TEAM
Dialectica: Παγκόσμια έρευνα για την Τεχνητή Νοημοσύνη σε 1,594 μεγάλες εταιρείες

Επιχειρείν / Dialectica: Παγκόσμια έρευνα για την Τεχνητή Νοημοσύνη σε 1,594 μεγάλες εταιρείες

Η έρευνα αποτυπώνει το βαθμό ενσωμάτωσης της Tεχνητής Nοημοσύνης στις λειτουργίες των εταιρειών, εστιάζοντας παράλληλα και στις βασικές τάσεις και προκλήσεις που συνδιαμορφώνουν το τοπίο.
THE LIFO TEAM
Η Lidl Ελλάς διακρίνεται για 8η συνεχή χρονιά ανάμεσα στις “The Most Sustainable Companies in Greece”

Επιχειρείν / Η Lidl Ελλάς διακρίνεται για 8η συνεχή χρονιά ανάμεσα στις “The Most Sustainable Companies in Greece”

Eντάσσεται στην ηγετική ομάδα των “Sustainable Companies” και “The Most Sustainable Companies in Greece 2025”, σημειώνοντας υψηλές επιδόσεις στην εφαρμογή και προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης και της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας.
THE LIFO TEAM
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει τη θέση του στις διεθνείς αγορές ενέργειας με τη νέα θυγατρική PPC Trading

Επιχειρείν / Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει τη θέση του στις διεθνείς αγορές ενέργειας με τη νέα θυγατρική PPC Trading

Η PPC Trading θα αναλάβει την κεντρική εκτέλεση των δραστηριοτήτων εμπορίας ενέργειας σε επίπεδο χονδρικής, καθώς και τη βελτιστοποίηση του ενοποιημένου ενεργειακού χαρτοφυλακίου της ΔΕΗ.
THE LIFO TEAM