Nestlé Needs YOUth: Το καινοτόμο πρόγραμμα που ανανεώνει την πίστη των νέων στο μέλλον

Η επένδυση στους νέους ανθρώπους αποτελεί την πιο σημαντική επένδυση για το μέλλον Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Σε έναν κόσμο που αλλάζει συνεχώς και ραγδαία, οι νέοι είναι εκείνοι που καλούνται όχι μόνο να αντιμετωπίσουν τις αλλαγές, αλλά να συνεχίσουν επίσης να ονειρεύονται ένα καλύτερο μέλλον κόντρα σε κάθε αντιξοότητα. Γι' αυτό, σήμερα περισσότερο από ποτέ, χρειάζονται άμεση και ουσιαστική υποστήριξη, κάτι που κάνει σταθερά εδώ και δέκα χρόνια η Nestlé, μέσα από το πρόγραμμα Nestlé Needs YOUth, μια πρωτοβουλία για την υποστήριξη της επαγγελματικής ζωής των νέων με σκοπό την παροχή ευκαιριών απασχόλησης και προγραμμάτων μαθητείας και πρακτικής άσκησης.

Όλα ξεκίνησαν τον Νοέμβριο του 2013 στην Αθήνα, όταν η παγκόσμια οικονομική κρίση βρισκόταν στην κορύφωσή της και τα ποσοστά ανεργίας των νέων σε επίπεδα ρεκόρ. Προκειμένου να συμβάλλει στη βελτίωση της απασχολησιμότητας των νέων ανθρώπων, και να ενισχύσει τις δεξιότητές τους, ανανεώνοντας την πίστη τους στο μέλλον και τα όνειρά τους, η Nestlé αποφάσισε τότε να εγκαινιάσει το πρόγραμμα Nestlé Needs YOUth και δέκα χρόνια αργότερα συνεχίζει να βοηθά τους νέους να εκμεταλλεύονται σωστά και να κυνηγούν τα όνειρά τους.

Αναγνωρίζοντας τον κρίσιμο ρόλο που διαδραματίζουν οι νέοι στο κοινό μας μέλλον, η Nestlé Ελλάς εφάρμοσε από την αρχή το πρόγραμμα και έκτοτε έχει έρθει σε επαφή με πάνω από 22.000 νέες και νέους από όλη την Ελλάδα, ενώ παράλληλα έχει προσφέρει περισσότερες από 1.250 ευκαιρίες απασχόλησης και πρακτικής άσκησης. Η διαχρονική δέσμευση της εταιρείας στην υποστήριξη των νέων αποτυπώνεται στο μήνυμα του Διευθύνοντος Συμβούλου, Νίκου Εμμανουηλίδη, που επισημαίνει: «Ξέρουμε πως όταν μπορούμε να βοηθήσουμε τους νέους να πετύχουν τους στόχους και τις φιλοδοξίες τους, να δημιουργήσουν και να πρωτοπορήσουν, τότε έχουμε πετύχει σαν κοινωνία».

Η επένδυση στους νέους ανθρώπους αποτελεί την πιο σημαντική επένδυση για το μέλλον Facebook Twitter

Στην ελληνική αγορά, η πρωτοβουλία Nestlé Needs YOUth περιλαμβάνει μια σειρά από σημαντικές δράσεις, σε συνεργασία με Ακαδημαϊκά Ιδρύματα της χώρας, όπως το πρόγραμμα Ανοιχτής Καινοτομίας Ignite Ideas που υλοποιείται τα τελευταία τέσσερα χρόνια σε συνεργασία με το Κέντρο Επιχειρηματικότητας & Καινοτομίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Το Ignite Ideas αποτελεί ένα πρόγραμμα επιτάχυνσης καινοτόμων ιδεών από ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις σε τομείς που συνδέονται με τη δραστηριότητα της Nestlé, με στόχο την εφαρμογή τους στο πραγματικό περιβάλλον εργασίας.

Η επένδυση στους νέους ανθρώπους αποτελεί την πιο σημαντική επένδυση για το μέλλον Facebook Twitter

Επιπλέον, η εταιρεία εφαρμόζει το πρόγραμμα Nesternship που δίνει τη δυνατότητα σε τελειόφοιτους να ξεκινήσουν να χτίζουν την επαγγελματική τους εμπειρία μέσα από την πρακτική άσκηση ενώ συμμετέχει ενεργά στην πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Ένωσης «Εuropean Vocational Skills Week» μέσα από την οργάνωση ημερίδων που στόχο έχουν να εκπαιδεύσουν και να ενημερώσουν τους νέους γύρω από επίκαιρα θέματα της επιχειρηματικής δραστηριότητας, όπως ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός, οι Πωλήσεις, η Πράσινη Επιχειρηματικότητα αλλά και η Βιωσιμότητα. Στο πλαίσιο της ενίσχυσης και διεύρυνσης των δράσεων για την υποστήριξη των νέων, η Nestle Ελλάς υπέγραψε πρόσφατα Σύμφωνο Συνεργασίας με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών με στόχο την εφαρμογή κοινών δράσεων για την ενίσχυση της απασχολησιμότητας των αποφοίτων του.

Η επένδυση στους νέους ανθρώπους αποτελεί την πιο σημαντική επένδυση για το μέλλον Facebook Twitter
Βασίλης Αδαμίδης, Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού & Νίκος Εμμανουηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος

Ο Βασίλης Αδαμίδης, Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού της Nestlé Ελλάς, τονίζει: «Οι νέοι άνθρωποι είναι οι αυριανοί επιχειρηματίες, εκείνοι που θέλουμε να δημιουργήσουν, να καινοτομήσουν και να φέρουν αλλαγές. Είναι απαραίτητο – ειδικά σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον που μεταβάλλεται διαρκώς – να τους προσφέρουμε τα εφόδια που χρειάζονται για την επαγγελματική τους εξέλιξη. Στη Nestle Ελλάς μένουμε εστιασμένοι στην υποστήριξή τους με το 35% των νέων προσλήψεων μας κάθε χρόνο να είναι άτομα κάτω των 30 ετών». Η πρωτοβουλία Nestlé Needs YOUth είναι εδώ για να κάνει πραγματικότητα τις επαγγελματικές φιλοδοξίες και τους στόχους των νέων ανθρώπων.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Good Living / «Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Ζοομ σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Good Living / Zoom σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Οι νικητές του διαγωνισμού μπήκαν για λίγες ώρες στον κόσμο του mobile photography μέσα από ένα ξεχωριστό workshop και τέσταραν τις ικανότητές τους πίσω από τον φακό, με οδηγούς τους experts της Xiaomi, της LiFO και της Leica Academie.
THE LIFO TEAM
Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Good Living / Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς μιλά για την καμπάνια «Lidl. Γιατί αξίζει» και την αφοσίωση της εταιρείας στο να προσφέρει διαρκώς το καλύτερο.
THE LIFO TEAM