Karma: Ο Boy George «τα χώνει» αδιακρίτως στη νέα αυτοβιογραφία του

Karma: Ο Boy George «τα χώνει» αδιακρίτως στη νέα αυτοβιογραφία του Facebook Twitter
Στη μία σελίδα μετά την άλλη, ο Boy George αφηγείται τη ζωή του σαν να την έχει ζήσει με πενταπλάσια ταχύτητα.
0


Η MADONNA ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ στη νέα αυτοβιογραφία της Britney Spears (“The Woman in Me”), ως ένα είδος νεράιδας νονάς γεμάτη από καλές συμβουλές. Στο “Karma”, το τρίτο βιβλίο απομνημονευμάτων του Boy George (έχουν προηγηθεί το “Take It Like A Man” του 1995, και το “Straight” του 2011) η Madonna παρουσιάζεται ως μια υπερφίαλη εγωμανής χωρίς καμία αίσθηση του χιούμορ.

Η αυτοβιογραφία αυτή πάντως δεν στερείται χιούμορ, ειδικά όταν πρόκειται για τους άλλους και όχι για τον ίδιο τον Boy George. Σε κάποιο σημείο θυμάται να παρακολουθεί τον Phil Lynott, τον ηγέτη των Thin Lizzy, τον Pete Townshend των Who και τον ιμπρεσάριο νυχτερινών κέντρων αλλά και ποπ σταρ με τους Visage, Steve Strange, να στριμώχνονται σ’ ένα κουβούκλιο στις τουαλέτες ενός από τα πολλά σαρκοβόρα κλαμπ του Λονδίνου. «Μάλλον μπήκαν για να προσευχηθούν», γράφει δηκτικά.

Μεγαλωμένος σε ένα βίαιο σπιτικό περιβάλλον στο νοτιοανατολικό Λονδίνο, ο George O'Dowd διεκδίκησε εμφατικά τη φήμη συνδυάζοντας την ποπ ιδιοφυΐα με μια τολμηρά ανδρόγυνη εικόνα.

Γράφει σχετικά με τον Morrissey: «Ο Morrissey ήταν πολύ ψυχρός όταν ήπια τσάι μαζί του στη Γαλλία στα μέσα της δεκαετίας του '80. Με αποκάλεσε ‘αφόρητο’, κάτι που ήμουν τότε. Εκείνες τις μέρες δεν είχα κουμπί απενεργοποίησης και ακόμα λιγότερη αυτογνωσία. Έπρεπε να πάω στη φυλακή για να με αντιμετωπίσει ο Morrissey με συμπάθεια. Νομίζω ότι απλά μιλούσα ακατάπαυστα όταν τον γνώρισα και παρόλο που είμαστε και οι δύο Δίδυμοι έχει αυτό το φεγγάρι στον Σκορπιό που μπορεί να σε μπλοκάρει».  

Karma: Ο Boy George «τα χώνει» αδιακρίτως στη νέα αυτοβιογραφία του Facebook Twitter
Οι Culture Club.

Και για την Joni Mitchell: «Η Joni Mitchell που μου είχε πει κάποτε σ’ ένα γεύμα: "Είναι ΟΚ για σένα, κανείς δεν σε αποκάλεσε ποτέ ιδιοφυΐα". Εκείνη τη στιγμή προσβλήθηκα βαθύτατα, αλλά μετά σκέφτηκα ότι μου είχε επίσης πει πριν από λίγο ότι "ο Dylan ήταν λογοκλόπος" και ότι "οι Beatles ήταν έτσι κι έτσι, αλλά τουλάχιστον είχαν καλή αίσθηση της μελωδίας"». 

Μεγαλωμένος σε ένα βίαιο σπιτικό περιβάλλον στο νοτιοανατολικό Λονδίνο, ο George O'Dowd διεκδίκησε εμφατικά τη φήμη συνδυάζοντας την ποπ ιδιοφυΐα με μια τολμηρά ανδρόγυνη εικόνα. Στην πορεία όμως το άστρο του άρχισε να φθίνει ενώ ο εθισμός του στην ηρωίνη τον κατέστησε θύμα ανθρωποκυνηγητού από τις tabloid φυλλάδες και την αστυνομία. Έγινε ακόμη και Χάρε Κρίσνα. Σήμερα είναι πιο πιθανό να τον δει κανείς στο τηλεοπτικό ριάλιτι I'm A Celebrity... Get Me Out Of Here! παρά να τον ακούσει στο ραδιόφωνο.

Η εξιστόρηση της δικής του καθόδου στην ακαταμάχητη αγκαλιά των οπιοειδών είναι κάπως πιο εμπεριστατωμένη, τουλάχιστον όσον αφορά το τι συνέβη, αν όχι ακριβώς το γιατί. Σίγουρα, επρόκειτο για μια τρελή και επικίνδυνη φάση – οι υπερατλαντικές του πτήσεις για να συναντήσει dealers στη Νέα Υόρκη, οι επακόλουθες ποινικές κατηγορίες, ο τίτλος στο πρωτοσέλιδο της Sun που δήλωνε ότι «ο Junkie George έχει 8 εβδομάδες ζωής»... 

Στη μία σελίδα μετά την άλλη, ο Boy George αφηγείται τη ζωή του σαν να την έχει ζήσει με πενταπλάσια ταχύτητα. Οι παγκόσμιες περιοδείες καλύπτονται σε παραγράφους, και όσον αφορά οποιαδήποτε ένδειξη για το πώς είναι να γράφεις τραγούδια του διαμετρήματος του Church of the Poisoned Mind και Karma Chameleon –  πόσο μάλλον οποιαδήποτε εικόνα για την εμπειρία του να πουλάς 50 εκατομμύρια άλμπουμ κάνοντας το – απλά δεν βρίσκεται σ’ αυτό το βιβλίο.

Με στοιχεία από The Telegraph.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ