Η Coca-Cola μας καλεί όλους να ανακαλύψουμε τον Αϊ-Βασίλη που κρύβουμε μέσα μας

Αυτά τα Χριστούγεννα η Coca-Cola μας καλεί όλους να ανακαλύψουμε τον Αϊ-Βασίλη που κρύβουμε μέσα μας Facebook Twitter
0

Η Coca-Cola παρουσιάζει τη νέα χριστουγεννιάτικη καμπάνια της και φέρνει στην κορυφή της λίστας του Αϊ-Βασίλη κάθε πράξη καλοσύνης. Με τη φετινή καμπάνια και με βασικό μήνυμα ”Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες”, η Coca-Cola εξυμνεί το πνεύμα των Χριστουγέννων που όλοι κρύβουμε μέσα μας. Η εικόνα του Αϊ-Βασίλη αποτελεί παγκόσμιο σύμβολο καλοσύνης, γενναιοδωρίας και ανιδιοτέλειας. Αξίες που όλοι καλούμαστε να αγκαλιάσουμε, είτε βοηθώντας έναν γείτονα – ή ακόμα και κάποιον  άγνωστο - είτε απλά προσφέροντας την τελευταία Coca-Cola ... Γιατί κάθε πράξη καλοσύνης μετράει!

Καθώς το λανσάρισμα του χριστουγεννιάτικου σποτ της Coca-Cola σηματοδοτεί την ‘επίσημη’ έναρξη της εορταστικής περιόδου, η χριστουγεννιάτικη ταινία έχει ξεκινήσει να προβάλλεται σε παγκόσμιο επίπεδο από τις 3 Νοεμβρίου, ενώ εδώ μπορείτε να δείτε την προσαρμογή της ταινίας που θα παίξει στην Ελλάδα.

Αυτά τα Χριστούγεννα η Coca-Cola μας καλεί όλους να ανακαλύψουμε τον Αϊ-Βασίλη που κρύβουμε μέσα μας Facebook Twitter

Ενισχύοντας περαιτέρω το μήνυμα πράξεων καλοσύνης, φέτος τα Χριστούγεννα επιστρέφει στην Ελλάδα το αυθεντικό χριστουγεννιάτικο φορτηγό της Coca-Cola. Από τις 5 μέχρι τις 27 Δεκεμβρίου το φορτηγό της Coca-Cola θα ταξιδέψει σε Πάτρα, Γιάννενα, Θεσσαλονίκη  και Αθήνα δίνοντας την ευκαιρία σε όλους να γνωρίσουν από κοντά τον Αϊ-Βασίλη, να μπουν για λίγο στον κόσμο του, αλλά και να «δεσμευτούν» με τη δική τους πράξη καλοσύνης και γενναιοδωρίας.

Η Coca-Cola, μέσα από το λανσάρισμα της χριστουγεννιάτικης καμπάνιας, υλοποιεί μια πράξη καλοσύνης, υποστηρίζοντας το έργο της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης «Μπορούμε». Μιας οργάνωσης που όχι μόνο αναδεικνύει την αξία του εθελοντισμού, αλλά εστιάζει στον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων και την καθημερινή διάσωση σημαντικού αριθμού μερίδων φαγητού που προσφέρονται απευθείας σε κοινωφελείς οργανώσεις.

Μπείτε στο Coca-Cola app ή στο coca-cola.gr, ανακαλύψτε τον Αϊ-Βασίλη που κρύβεται μέσα σας και ζήστε την αληθινή μαγεία των Χριστουγέννων.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελληνικός Χρυσός: Η δημιουργία αξίας στον πυρήνα της εταιρικής στρατηγικής

Good Living / Ελληνικός Χρυσός: Η δημιουργία αξίας στον πυρήνα της εταιρικής στρατηγικής

Σε μια περίοδο που η δημόσια συζήτηση για τη βιώσιμη ανάπτυξη αποκτά ολοένα πιο καθοριστική σημασία, η ανάγκη για επιχειρήσεις που παράγουν πραγματική, μετρήσιμη αξία για την κοινωνία, το περιβάλλον και την οικονομία γίνεται πιο επιτακτική από ποτέ.
THE LIFO TEAM
Η εργασία αλλάζει, και ίσως για πρώτη φορά προς το καλύτερο

Good Business Directory 6 / Η εργασία αλλάζει, και ίσως για πρώτη φορά προς το καλύτερο

Σύμφωνα με την International Workplace Group, το 2026 το πού θα δουλεύουμε παύει να έχει σημασία· αυτό που μετράει είναι πώς και γιατί. Ίσως, τελικά, η επόμενη επανάσταση να είναι απλώς πιο ανθρώπινη.
ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΔΟΣΗΦΑΚΗ
Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ