Vivid: Οι νέες θήκες κινητών με κομψό ύφος, ποιότητα και «πράσινο» κοινωνικό μήνυμα

Vivid: Οι νέες θήκες κινητών με κομψό ύφος, ποιότητα και "πράσινο" κοινωνικό μήνυμα Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Όλο και περισσότερα brands και εταιρίες παγκοσμίως εκδηλώνουν έμπρακτα την ευαισθητοποίησή τους γύρω από τα περιβαλλοντικά ζητήματα και αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες που στοχεύουν στην προστασία τον πλανήτη μας.

H Vivid αποτελεί κορυφαία επιλογή στην κατηγορία προστατευτικών θηκών κινητού τηλεφώνου, με κομψό ύφος, ποικιλία χρωμάτων και ποιότητα. Είναι ένα υψηλής ποιότητας private label brand στην κατηγορία αξεσουάρ τεχνολογίας που έχει δημιουργήσει ο Όμιλος Globalsat για λογαριασμό των πελατών του στην ελληνική και ρουμάνικη αγορά. Ακολουθώντας τη στρατηγική βιωσιμότητας του Ομίλου People Before Technology, αναδεικνύει την ανανεωμένη, φιλική προς το περιβάλλον εικόνα της μέσω της νέας, οικολογικής συσκευασία της και του νέου λογοτύπου της. Αποφεύγοντας τη χρήση μη οικολογικών υλικών, οι νέες συσκευασίες Vivid είναι φτιαγμένες από ανακυκλώσιμα υλικά και περνούν το δικό τους ‘πράσινο’ κοινωνικό μήνυμα. Κάνοντας την επιλογή Vivid, οι καταναλωτές μπορούν πλέον να συμβάλλουν ενεργά στη διατήρηση ενός καθαρού περιβάλλοντος.

Η νέα εικόνα της Vivid Facebook Twitter

Επιπλέον η Vivid, στο πλαίσιο της δέσμευσης για την προστασία του περιβάλλοντος, συνεργάζεται με τον ΜΚΟ WE 4 all με στόχο τη φύτευση νέων δέντρων στην Ελλάδα και την ενίσχυση του Ελληνικού οικοσυστήματος. Με κάθε αγορά μιας θήκης κινητού Vivid, οι καταναλωτές συνεισφέρουν στην προσπάθειά για ένα πιο πράσινο και υγιές περιβάλλον για όλους.

Το brand VIVID αλλάζει την εικόνα του σε επίπεδο λογοτύπου, συσκευασιών και επικοινωνίας, για να εκφράσει ακόμα πιο καθαρά τις αξίες του στο σήμερα: την περιβαλλοντική του συνείδηση, την προσήλωσή του στην ποιότητα και την ελληνικότητά του που είναι αναπόσπαστο κομμάτι του DNA του.

Το νέο λογότυπο Vivid αποτυπώνει την ανανέωση και την ευθύνη προς ένα πιο βιώσιμο αύριο, δηλώνοντας ότι η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος είναι ευθύνη όλων και δεν καθορίζεται από την αξία των προϊόντων ή το μέγεθος ενός brand. Τα κυριότερα χαρακτηριστικά του είναι:

  • Το λευκό χρώμα του λογοτύπου και η tailor made γραμματοσειρά που υπογραμμίζει την καθαρότητα, τη φιλικότητα και την αγνότητα ενός σύγχρονου Ελληνικού brand που ξέρει να προσαρμόζεται στις ανάγκες του σήμερα.
  • Το πράσινο φύλλο που «τονίζει» το πρώτο «i» στο λογότυπο του brand αντανακλά το δέσιμο του brand με τη φύση και το περιβάλλον και δηλώνει την προτεραιότητά του σε ότι αφορά σε ένα βιώσιμο μέλλον. Οι θήκες σχεδιάζονται με όσο το δυνατόν πιο φιλικά προς το περιβάλλον υλικά και η συσκευασία τους είναι 100% ανακυκλώσιμη.
  • Το tagline ‘’Smart & Responsible’’  που αποτυπώνει σε δυο λέξεις το DNA του brand: με τις θήκες Vivid μπορείς να προστατεύσεις ταυτόχρονα το Smartphone σου και το περιβάλλον.

To Brand Vivid προσφέρει ευρεία γκάμα σχεδίων για θήκες κινητών τηλεφώνων, επιτρέποντας στους καταναλωτές να βρουν θήκες που ταιριάζουν με το ατομικό τους στυλ. Ταυτόχρονα, τα προϊόντα Vivid σχεδιάζονται με στόχο να παρέχουν εξαιρετική προστασία στα smartphones, απορροφώντας τους κραδασμούς και προσφέροντας προστασία από ατυχήματα πτώσεων και κρούσεων.

Ο όμιλος Globalsat, ο οποίος γνωρίζει ιδιαίτερη επιτυχία στη διανομή και διαχείριση προϊόντων τεχνολογίας, διανέμει τα προϊόντα Vivid στην Ελλάδα και τη Ρουμανία, ενώ οι θήκες Vivid συγκαταλέγονται στα πλέον επιτυχημένα brands του. Τις θήκες Vivid μπορείτε να τις βρείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.globalsat.gr, στο δίκτυο καταστημάτων της Vodafone Ελλάδος και Ρουμανίας καθώς και σε όλο το επίσημο δίκτυο συνεργατών λιανικής της Globalsat στην Ελλάδα. 

Λίγα λόγια για το Όμιλο Globalsat

Ο Όμιλος Globalsat, ηγείται στην Ελληνική αγορά στη διανομή και διαχείριση προϊόντων τεχνολογίας, τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού, οικιακών συσκευών και μικροσυσκευών και παράλληλα, αναπτύσσει ολοκληρωμένες επαγγελματικές λύσεις με βάση την τεχνολογία, με σκοπό να δώσει τη δυνατότητα στους εταιρικούς του πελάτες, να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που προκύπτουν στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού. Ο Όμιλος έχει αποκλειστικές συνεργασίες με κορυφαία διεθνή brand, όπως η Samsung, η Huawei, η TCL, η Sencor και η Logitech, ενώ συνεργάζεται με όλες τις εταιρείες του κλάδου τηλεπικοινωνιών και τεχνολογίας, καθώς και με όλα τα δίκτυα λιανικής στην Ελλάδα και την Κύπρο. Επιπρόσθετα, στο πλαίσιο της πράσινης μετάβασης των επιχειρήσεων στην Ελλάδα, ο Όμιλος προσφέρει ένα πλήρες φάσμα εξειδικευμένων λύσεων, που περιλαμβάνουν την ανάπτυξη του δικτύου φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Blink στην Ελλάδα, τη χρηματοδότηση, τη μελέτη και την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων ιδιοκατανάλωσης στις εγκαταστάσεις των επιχειρήσεων, με σκοπό την αξιοποίηση της ηλιακής ενέργειας και τη μείωση του ενεργειακού κόστους, καθώς και την ανάπτυξη λύσεων ΙοΤ Smart Metering.

H Globalsat ενσωματώθηκε στη λίστα των 30 ταχύτερα αναπτυσσόμενων εταιρειών για το 2022, στη σχετική αξιολόγηση από το Fortune. Ακόμα, η εταιρεία πιστοποιήθηκε ως GREAT PLACE TO WORK και περιλαμβάνεται στη λίστα με τις κορυφαίες εταιρείες που διακρίνονται για το περιβάλλον εργασίας και την κουλτούρα τους.

Μάθετε περισσότερα:

Website | LinkedIn | Facebook | Instagram | YouTube

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ