Εθελοντικές δράσεις της DEMO σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Εθελοντικές δράσεις της DEMO σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη Facebook Twitter
0

Η DEMO, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της φαρμακοβιομηχανίας, σε συνεργασία με την εθελοντική ομάδα ZERO HERO, την πρωτοβουλία του μη-κερδοσκοπικού οργανισμού HUMANNERA, προχώρησε σε δύο δυναμικές δράσεις καθαρισμού παραλιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο της κοινωνικά υπεύθυνης λειτουργίας και με αυξημένο το αίσθημα της οικολογικής συνείδησης.

80 εργαζόμενοι της DEMO, μαζί με μέλη της οικογένειάς τους και εθελοντές της Πρωτοβουλίας ZERO HERO, συγκεντρώθηκαν στις 10 Ιουνίου στην παραλία Ντοβίλ- Καραμπουρνάκι στη Θεσσαλονίκη και στις 17 Ιουνίου στην παραλία στο Μεγάλο Καβούρι. Αφού ενημερώθηκαν ως προς την αξία της χωριστής διαλογής των απορριμμάτων, της ανακύκλωσης και του zero-waste, οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε ομάδες και καθάρισαν μεγάλο μέρος της παραλίας. Σε μόλις δύο ώρες, συγκεντρώθηκαν 45 κιλά απορριμμάτων (μικρά πλαστικά, γόπες και άλλα μη-ανακυκλώσιμα υλικά) τα οποία οδηγήθηκαν ήδη οργανωμένα και καταγεγραμμένα σε τεχνολογία block chain, προς ορθή διάθεση αποβλήτων και ανακύκλωση.

Εθελοντικές δράσεις της DEMO σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη Facebook Twitter

«Στη DEMO, βασική μας δέσμευση είναι να λειτουργούμε υπεύθυνα προς το περιβάλλον και με τρόπο που να περιορίζει το οικολογικό μας αποτύπωμα. Σε αυτό το πλαίσιο, ο σχεδιασμός και υλοποίηση δράσεων ευαισθητοποίησης και ενεργοποίησης του προσωπικού αποτελούν στρατηγική προτεραιότητα για την εταιρεία μας», δήλωσε η κα Ιωάννα Δέμου, Αναπληρώτρια Διευθύνουσα Σύμβουλος στη DEMO ABEE.

Τις δράσεις φιλοξένησαν και επικρότησαν, με τη φυσική τους παρουσία, ο Αντιδήμαρχος Καλαμαριάς, κος Στέλιος Ματσαρίδης και ο Αντιδήμαρχος Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, κος Μιχάλης Ανδριόπουλος, οι οποίοι συζήτησαν με τους εθελοντές, αφενός τα σημαντικά πλάνα των Δήμων τους προς μία πιο αποτελεσματική διαχείριση αποβλήτων, αφετέρου τη σπουδαιότητα της πρωτοβουλίας αυτής.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM