Η Lidl Official Partner του UEFA EURO 2024

Η Lidl Official Partner του UEFA EURO 2024 Facebook Twitter
0

Από τις 14 Ιουνίου έως τις 14 Ιουλίου 2024, οι καλύτερες εθνικές ομάδες της Ευρώπης θα φιλοξενηθούν στη Γερμανία, σε δέκα διαφορετικές πόλεις, για να διεκδικήσουν τον τίτλο του Πρωταθλητή Ευρώπης. Οι προκριματικοί αγώνες, που θα διεξαχθούν από τον Μάρτιο του 2023 έως τον Μάρτιο του 2024, θα καθορίσουν ποιες χώρες θα διεκδικήσουν τον τίτλο στους 51 αγώνες της τελικής διοργάνωσης.

Ως Official Partner, η Lidl, μία από τις κορυφαίες εταιρείες λιανεμπορίου τροφίμων στη Γερμανία και την Ευρώπη, συνοδεύει τα Προκριματικά Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, καθώς και το UEFA EURO 2024. Πρόκειται για μια συνεργασία που δεν θα μπορούσε να είναι πιο ταιριαστή: Η Lidl εκπροσωπείται σήμερα με περισσότερα από 12.000 καταστήματα σε 31 χώρες, 30 από τις οποίες στην Ευρώπη. Ακριβώς όπως το ποδόσφαιρο εμπνέει καθημερινά εκατομμύρια ανθρώπους, έτσι και η Lidl αποτελεί έναν αξιόπιστο εταίρο για τις καθημερινές αγορές εκατομμυρίων πελατών σε όλη την Ευρώπη.

Η Lidl Official Partner του UEFA EURO 2024 Facebook Twitter

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε σε ένα αθλητικό γεγονός που συναρπάζει όχι μόνο τους πελάτες μας αλλά και τους εργαζομένους μας πέρα από τα εθνικά σύνορα. Ακριβώς όπως τα προϊόντα μας είναι διαθέσιμα σε όλους, θέλουμε να συμβάλουμε να γίνει το UEFA EURO 2024 μια εμπειρία για όλους - για παράδειγμα διαμέσου των Lidl Fan Zones. Πολλές χώρες, όπου υπάρχει παρουσία της Lidl, θα πανηγυρίσουν μαζί μας, ενώ είναι πραγματικό ξεχωριστό το γεγονός ότι η τελική διοργάνωση διεξάγεται στη χώρα όπου ξεκίνησε η ιστορία της Lidl», δήλωσε σχετικά ο Jeroen Bal, Divisional Board Member Customer της Lidl International.

Παράλληλα, η Lidl θέλει να αξιοποιήσει αυτή τη συνεργασία για να τονίσει τη σημασία των φρέσκων φρούτων και λαχανικών καθώς και του αθλητισμού και της άσκησης για έναν δραστήριο και υγιεινό τρόπο ζωής. Εξάλλου, το τι τρώμε και πόσο γυμναζόμαστε έχει τεράστιο αντίκτυπο στην υγεία μας και στο περιβάλλον. Γι' αυτόν τον λόγο, η Lidl αναπτύσσει συστηματικά τη γκάμα των προϊόντων της με βάση την Πλανητική Διατροφή για την Υγεία (Planetary Health Diet), ώστε να διευκολύνει τους πελάτες της να επιλέγουν συνειδητά υγιεινά και βιώσιμα παραγόμενα προϊόντα. Ένα παράδειγμα είναι η χρήση νέων διεθνών προτύπων για τις εκστρατείες μάρκετινγκ που απευθύνονται σε παιδιά.

Η Lidl Official Partner του UEFA EURO 2024 Facebook Twitter

Ο διευθυντής μάρκετινγκ της UEFA, Guy-Laurent Epstein, δήλωσε: «Η UEFA είναι υπερήφανη που καλωσορίζει τη Lidl ως συνεργάτη των Προκριματικών Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος και του UEFA EURO 2024. Η παρουσία της Lidl σε όλη την ήπειρο θα συμβάλει τα μέγιστα στην προώθηση μιας ακόμη αξέχαστης διοργάνωσης. Ανυπομονούμε, επίσης, να συνεργαστούμε για την από κοινού προώθηση αξιών, όπως η καλή υγεία και η ευεξία, που μοιράζονται η Lidl και η UEFA».

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM