Η Novibet διεξάγει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την δράση αιμοδοσίας #noviolence

Η Novibet διεξάγει με επιτυχία για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την δράση αιμοδοσίας #noviolence Facebook Twitter
0

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Novibet διεξάγει την δράση αιμοδοσίας #noviolence, με στόχο να στείλει ένα ισχυρό μήνυμα κατά της οπαδικής βίας αλλά και να ευαισθητοποιήσει το κοινό για το πολύ σημαντικό ζήτημα της προσφοράς στο συνάνθρωπο μέσω της αιμοδοσίας.

Η εταιρία προσκάλεσε εργαζομένους και συνεργάτες της να γίνουν εθελοντές αιμοδότες, δίνοντας όλοι μαζί μήνυμα ενότητας μέσω του συνθήματος «Όποια ομάδα κι αν είσαι σε θέλουμε!». Διοργανώνοντας δύο ημέρες εθελοντικής αιμοδοσίας σε συνεργασία με το Λαϊκό Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αθηνών, η Novibet  κατάφερε να προσελκύσει μεγάλο αριθμό εργαζομένων  και συνεργατών συγκεντρώνοντας 145 μονάδες αίματος, αναδεικνύοντας παράλληλα τις αξίες του υγιούς αθλητισμού, της αλληλεγγύης και του ανθρωπισμού.

Η Novibet διεξάγει με επιτυχία για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την δράση αιμοδοσίας #noviolence Facebook Twitter

Ως αποκλειστικός χορηγός του Κυπέλου Ελλάδος Novibet, μέσω αυτής της δράσης η εταιρία μοιράζεται το ίδιο όραμα με την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία για ένα ποδόσφαιρο χωρίς οπαδική βία.

Θέλοντας να τονίσει τη σημασία της προσφοράς στο συνάνθρωπο μέσω της αιμοδοσίας και ανταποκρινόμενη στις έκτακτες ανάγκες που προέκυψαν από το δυστύχημα των Τεμπών, η Novibet βρίσκεται σε συνεχή επαφή με τους αρμόδιους φορείς για να διαθέσει όπου χρειάζεται μονάδες αίματος από τη δράση αιμοδοσίας που υλοποίησε.

Δείτε το βίντεο από την πρωτοβουλία αιμοδοσίας #noviolence εδώ.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM