H σχέση σου με ένα ψυγείο Miele είναι σχέση ζωής

H σχέση σου με ένα ψυγείο Miele είναι σχέση ζωής Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Ποιος είπε ότι σχέσεις δημιουργούνται μόνο μεταξύ ανθρώπων; Θυμήσου απλά τον εσωτερικό πόνο που αισθάνθηκες όταν έπρεπε να αποχωριστείς το πρώτο σου ψυγείο, ασχέτως αν γνώριζες πως μετά από τόσα χρόνια η κατάψυξη θύμιζε περισσότερο σε χαλασμένο ανεμιστήρα σε περιόδους καύσωνα στην Ελλάδα, παρά μέρος για να κρατάει ζωντανό το παγωτό ή το κρέας. Στην τελική αυτό άνοιγες κάθε πρωί στο εργένικό σου σπίτι, στην πόρτα του είχες κολλημένες με μαγνητάκια τις φωτογραφίες από τα photobooth των πάρτι, με λίγα λόγια ήταν ο καλύτερός σου "φίλος" όταν σε έπιανε η νυχτερινή λιγούρα και "άδειαζες" ένα ολόκληρο ράφι ακούγοντας την πείνα σου.

Έτσι είναι οι άνθρωποι και γενικότερα οι οικογένειες σε ένα σπίτι, δένονται με τα προσωπικά τους αντικείμενα και ειδικά με τις οικιακές τους συσκευές. Η μοναδική αυτή σχέση μεταξύ ανθρώπων και συσκευών είναι άλλωστε που "διδάσκει" η Miele εδώ και 52 χρόνια που βρίσκεται στην Ελλάδα, δημιουργώντας σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της. Διότι στη Miele δεν αγοράζεις ποτέ απλώς ένα προϊόν, αλλά δένεσαι μαζί του (και με την εταιρεία) και ο λόγος είναι η ποιότητα αλλά και η «ζωή» που του έχει εξασφαλισμένη από την ημέρα κατασκευής του. Διότι όπως λένε στην Miele «η δουλειά μας δεν σταματάει στην πύλη του εργοστασίου αλλά επεκτείνεται και σε όλο τον κύκλο ζωής των προϊόντων μας».

Οι σχέσεις εξελίσσονται, μαζί και η Miele Hellas Facebook Twitter

Μια σχέση που εξελίσσεται

Μια σχέση για να συνεχίζει να είναι παραγωγική πρέπει διαρκώς να καλλιεργείται, να βρίσκει νέα μονοπάτια γεμάτα ενδιαφέρον και λόγους ύπαρξης κάτι που βέβαια δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο για την Miele Hellas. Η ταυτότητα του κάθε προϊόντος της, οι υπηρεσίες και όσα πρεσβεύει το καθένα μιλάνε από μόνα τους.

Το σύνθημα της «Immer Besser», που σημαίνει «πάντα καλύτερα», αντικατοπτρίζεται από το πρώτο έτος λειτουργίας της το 1899, στις ιδέες και τα προϊόντα της Miele που έχουν μελετηθεί με τέτοιο λεπτομερή τρόπο και σε τέτοιο βαθμό που οι καταναλωτές μένουν «πιστοί» μαζί τους για μια ζωή.

Το 2022 υπήρξε μια χρονιά-ορόσημο για την Miele Hellas, με το πιο θετικό οικονομικό πρόσημο της τελευταίας 20ετίας. Και επειδή μια εταιρεία με βλέψεις δεν πρέπει ποτέ να επαναπαύεται στις δάφνες της, η εταιρεία βάζει βάσεις για μια εποχή πλήρους εξωστρέφειας προς τον κόσμο, νέων δυνατοτήτων και παροχών στο χώρο των οικιακών και επαγγελματικών κατασκευών, επέκτασης στην αγορά και εναρμόνισης με τις αρχές του sustainability.

Οι σχέσεις εξελίσσονται, μαζί και η Miele Hellas Facebook Twitter

Το νέο και υπερσύγχρονο Miele Experience Center στο Μαρούσι, που φιλοξενεί και τα γραφεία της εταιρείας, δίνει την ευκαιρία στον κόσμο να γνωρίσει τις καινοτομίες και την τεχνολογική υπεροχή της Miele, με μοναδικές και πρωτοποριακές συσκευές και υπόσχεται παράλληλα την βελτίωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός της και την ενίσχυση των δράσεων ανάπτυξης. Διότι για να επιτευχθεί το «Immer Besser» δεν φτάνει μονάχα να υπάρχουν εύχρηστα και καινοτόμα προϊόντα. Πρέπει και η ικανότητα αλλά και η ποιότητα να αποτυπώνεται και στον περιβαλλοντικό αντίκτυπό της.

Η εταιρεία έχει δεσμευτεί να δημιουργήσει πιο έξυπνα και ποιοτικά προϊόντα, κάτι το οποίο έχει ξεκινήσει ήδη με τις συσκευές που μπορούν να ενσωματωθούν σε έξυπνα συστήματα διαχείρισης ενέργειας έτσι ώστε οι πελάτες να εξοικονομούν χρήματα και ενέργεια, κάνοντας ταυτόχρονα κάτι καλό για το περιβάλλον.

Οι σχέσεις εξελίσσονται, μαζί και η Miele Hellas Facebook Twitter

Οι επιτυχίες δημιουργούν πάντα παραπάνω απαιτήσεις και το 2023 φαντάζει ήδη απαιτητικό ωστόσο στη Miele Hellas η εξωστρέφεια δεν είναι κάτι νέο για το DNA της. Μια εταιρεία άλλωστε που έχει το «Immer Besser» στο αίμα της και έχει δημιουργήσει ανά τα χρόνια τόσο ισχυρούς δεσμούς εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές της, σίγουρα έχει πετύχει κάτι διαφορετικό στο είδος της. Διότι αυτοί οι δεσμοί δεν είναι απλώς εμπιστοσύνης, αλλά σχέσεις ζωής. 

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ