Good Mood: Η νέα σειρά της Endless EC

Good Mood: Η νέα branded σειρά από την Endless EC – οικονομική, αξιόπιστη και πάντα ποιοτική Facebook Twitter
0

Η Endless EC παρουσιάζει τη νέα σειρά της, Good mood - μια φρέσκια, branded σειρά σε σωστή τιμή.

Η σειρά αποτελείται από χαρτιά υγείας και ρολό κουζίνας, τα οποία είναι απαλά, απορροφητικά, πρακτικά και φέρνουν μόνο «good mood» σε κάθε χρήση τους. Οι συσκευασίες στολίζονται με μίνιμαλ σχέδια σε 4 διαφορετικά χρώματα, κόκκινο, ροζ, γαλάζιο και πράσινο, συνδυάζοντας την απλότητα με μια διακριτική χρωματιστή πινελιά που σου προκαλεί αμέσως καλύτερη διάθεση. Επιπλέον, τα προϊόντα συσκευάζονται σε 100% ανακυκλώσιμη συσκευασία προστατεύοντας το περιβάλλον και τον πλανήτη.

Η εταιρία θα βγει τις επόμενες μέρες στον αέρα με τη διαφημιστική καμπάνια της και αναμένεται να προκαλέσει κύματα καλής διάθεσης στο τηλεοπτικό κοινό που θα την παρακολουθήσει. «Τα νέα χαρτιά υγείας και κουζίνας Endless Good mood είναι τόσο καλά που δεν κρατιέσαι να τα δείξεις και θα τα βρεις στη σωστή τιμή» είναι τo moto της σειράς και η διαφήμισή της φαίνεται να προβάλλει ακριβώς αυτή την ιδέα.

Επιπλέον, τη σειρά θα πλαισιώσει ένα 360° πλαίσιο υποστήριξης σε όλα τα μέσα ώστε να ενημερώσει και να φτάσει στον τελικό καταναλωτή και να βρει αυτό που ψάχνει: Ένα ποιοτικό προϊόν στη σωστή τιμή.

Η σειρά Endless Good Mood διατίθεται ήδη στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, My Market, Θανόπουλος, Μασούτης, Xαλκιαδάκης κ.α. σημειώνοντας σημαντικό αριθμό πωλήσεων. Το επόμενο διάστημα θα διευρύνει ακόμα περισσότερο την κυκλοφορία της, με σκοπό να συνεχίσει να φτιάχνει την διάθεση όλων και να “μην κρατιέσαι να τα δείξεις” σε όποιον συναντάς.

Good Mood: Η νέα branded σειρά από την Endless EC – οικονομική, αξιόπιστη και πάντα ποιοτική Facebook Twitter

Σχετικά με το Διαφημιστικό Spot:

Διαφημιστική Εταιρία: ADVENGERS

Εταιρεία Παραγωγής: The Stripes

Σκηνοθεσία: ΚΙΜΙΝΟ

Παραγωγός: Κωστής Κατσαρός

Διευθυντής Φωτογραφίας: Αλέξης Κανάκης

Μουσική: Λευτέρης Σαμψών

Color Correction: Μάνθος Σαρδής Α10 Post

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Market news / Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Απευθύνεται σε αγρότες, παραγωγούς τροφίμων, επιχειρηματίες και επαγγελματίες της εστίασης, chefs και ειδικούς με κοινό όραμα το μέλλον της διατροφής στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Market news / Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Στις 19 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι, η Huawei θα παρουσιάσει τη νέα της σειρά smartwatches για υπαίθριες δραστηριότητες, μαζί με μια σειρά καινοτόμων προϊόντων στο πλαίσιο του Global Innovative Launch.
THE LIFO TEAM
Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Market news / Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Μια ολοκληρωμένη στρατηγική ευαισθητοποίησης και ψηφιακής καινοτομίας σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης & Τεχνητής Νοημοσύνης.
THE LIFO TEAM