Η καμπάνια της Kevin+Marshall έχει στόχο την ευαισθητοποίηση για τα δικαιώματα του παιδιού

Η KEVIN+MARSHALL ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Facebook Twitter
0

Η Kevin+Marshall, ως σύγχρονη εταιρεία επικοινωνίας, πιστεύει στην κοινωνική συμβολή των επιχειρήσεων και συμμετέχει ενεργά προς αυτή την κατεύθυνση. Σ’ αυτό το πλαίσιο και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για τα δικαιώματα του παιδιού, σχεδίασε και υλοποίησε μια καμπάνια που έχει σαν στόχο το awareness και την ευαισθητοποίηση του κοινού για ένα θέμα που μοιάζει πιο επίκαιρο από ποτέ. Η κοινωνική λειτουργός Σοφία Κωνσταντέλια, συνεισφέρει στην καμπάνια της Kevin+Marshall με την πολυετή εμπειρία της.

Η KEVIN+MARSHALL ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Facebook Twitter
Η KEVIN+MARSHALL ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Facebook Twitter

Contact Kevin+Marshall

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM