«The Caravan B&B»: Το brunch ξανασυστήνεται στη Θεσσαλονίκη

«The Caravan B&B»: Το brunch ξανασυστήνεται στη Θεσσαλονίκη Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL 

Ήταν 2007, κάπου μεταξύ Βαρκελώνης και Σεβίλλης όταν, εν μέσω ενός αξέχαστου Roadtrip, μία παρέα φίλων πήρε την απόφαση να επαναφέρει την έννοια της φιλοξενίας στη Θεσσαλονίκη.

Μετά από ώριμη σκέψη και εκτεταμένη έρευνα για τις ανάγκες της αγοράς στην πόλη, δημιούργησαν το 2016 το «The Caravan Bed and Breakfast», έναν ιδιαίτερο και πολύχρωμο χώρο με vintage πινελιές που έχει κερδίσει τις εντυπώσεις Ελλήνων και ξένων επισκεπτών.

«The Caravan B&B»: Το brunch ξανασυστήνεται στη Θεσσαλονίκη Facebook Twitter

«Η φιλοξενία έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο, τον ξένο που προσπαθείς να τον κάνεις φίλο σου σε λίγες μόνο ώρες επαφής. Όλη η δομή του “Caravan” δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει αυτή μας τη φιλοσοφία», δηλώνει o Γιώργος Κουρτίδης, ένας εκ των ιδιοκτητών του χώρου.

Ποιο είναι, όμως, το μυστικό που έχει κατατάξει το «Caravan» σε ένα από τα καταλύματα με τις κορυφαίες βαθμολογίες στην πόλη;

Όπως λέει, πρόκειται ένα ζωντανό κύτταρο φιλοξενίας, όχι μόνο για τους ταξιδιώτες αλλά και για τους ντόπιους, που παράλληλα εντάσσει μέσα στους χώρους του δημιουργικά πρότζεκτ.

«The Caravan B&B»: Το brunch ξανασυστήνεται στη Θεσσαλονίκη Facebook Twitter

«Δεν είναι τυχαίο πως για τον κάθε επισκέπτη το «Caravan» είναι κάτι διαφορετικό. Για άλλους είναι το σπίτι τους μακριά από το σπίτι, για άλλους ένας πολύ ζεστός ξενώνας, για άλλους είναι σημείο συνάντησης για διάβασμα ή εργασία, για άλλους το μέρος για να γευτούν το πιο παραδοσιακό brunch της πόλης μπερδεύοντας το σύγχρονο με το κλασσικό, ενώ για άλλους ένα δημιουργικό meeting space», επισημαίνει ο Γιώργος, τονίζοντας ότι όλοι στο τέλος αισθάνονται σαν να γνωριζόμασταν από παλιά.

«Ένα άλλο σημαντικό κομμάτι είναι η ομάδα, όλοι αυτοί οι άνθρωποι που έχουν δώσει την ψυχή τους για να νιώσει γρήγορα ο κάθε επισκέπτης λοκάλι, γνωρίζοντας από κοντά κάθε τι σπουδαίο και σημαντικό που έχει να σου προσφέρει η πόλη», προσθέτει.

Τους τελευταίους μήνες, ακόμα ένα πρότζεκτ της ομάδας έχει ανακατέψει αναμνήσεις, γεύσεις και αρώματα, δημιουργώντας ένα καινούριο πιστό κοινό.

«Το brunch με την υπογραφή του Αντώνη Μουστάκη έχει μυρωδιές και γεύσεις που μοιάζουν σαν να βγήκαν από την κουζίνα της γιαγιάς μας, μεταμορφωμένες και τοποθετημένες σε πολύ δημιουργικά πιάτα χωρίς να χάνουν τον παραδοσιακό, αλλά και τον μοντέρνο χαρακτήρα τους», εξηγεί ο Γιώργος.

«Το πεϊνιρλί και το κροκ μαντάμ είναι στις πρώτες επιλογές των Ελλήνων επισκεπτών. Όσο για τους ξένους, επιλέγουν με μανία τα πιο κλασικά παραδοσιακά πιάτα, όπως για παράδειγμα τον τραχανά με πέστο κολοκύθι–αβοκάντο και το ποντιακό περέκ με ανθότυρο και καπνιστό τυρί Βερμίου. Ιδιαίτερη προτίμηση δείχνουν και στην παραδοσιακή σπανακόπιτα με χωριάτικο φύλλο, συνταγή της μαμάς μου, η οποία σερβίρεται με ξεχωριστά τα τρία τραγανά φύλλα. Μία γευστική συνύπαρξη της παράδοσης με το σύγχρονο», αναφέρει ο σεφ Αντώνης Μουστάκης και περιγράφει τί είναι εκείνο που του δίνει τη μεγαλύτερη ικανοποίηση στη δουλειά του.

«Η καλύτερη επιβράβευση είναι όταν βλέπεις πρόσωπα ξανά και ξανά και νιώθεις ότι όντως καταλαβαίνουν αυτήν τη διαφορετικότητα στα πιάτα αλλά και τη μοναδική φιλοσοφία που κρύβεται πίσω από όλα αυτά», λέει περήφανα.

«The Caravan B&B»: Το brunch ξανασυστήνεται στη Θεσσαλονίκη Facebook Twitter

Στην ερώτηση για το τι δεν πρέπει να χάσει κανείς πηγαίνοντας στο «Caravan» για brunch (καθημερινά από τις 07:00 έως τις 16:00), απαντά αφοπλιστικά: «Το τσουρέκι με το τριανταφύλλο από τη γιαγιά του Γιώργου, στοιχείο έντονο από την παράδοση της Καππαδοκίας».

Κατά τον ίδιο, για να μπορέσει κανείς να δημιουργήσει στο σήμερα, πρέπει να έχει γερές βάσεις, γνώση και σεβασμό στο παρελθόν. «Δεν πιστεύω στην παρθενογένεση, όλοι δημιουργούμε με βάση τις εμπειρίες μας και οι εμπειρίες ανήκουν στο παρελθόν μας», υπογραμμίζει.

«The Caravan B&B»: Το brunch ξανασυστήνεται στη Θεσσαλονίκη Facebook Twitter

Ποια είναι, όμως, τα επόμενα σχέδια της ομάδας του Caravan;

«To μικρό μας παιδί, η "Reminds Hospitality",μετά την πρώτη χρονιά, έχει ανοίξει τη “βεντάλια” της ως εταιρία διαχείρισης καταλυμάτων με εξειδίκευση στο Revenue Management, τις κρατήσεις, αλλά και τη δημιουργία μοναδικών δημιουργικών project και στοχεύει φέτος στην επέκτασή της σε ακόμα περισσότερες πόλεις και χώρες. Θέλουμε την εμπειρία και την επιτυχία που συνοδεύει το Caravan να τη μεταδώσουμε σε κάθε δημιουργική γωνιά της χώρας κι όχι μόνο», εξηγεί ο Γιώργος.  

Επιπλέον, οι άνθρωποι του «The Caravan» που δεν επαναπαύονται ποτέ αλλά «γεννούν» διαρκώς ιδέες προκειμένου να προσφέρουν στους επισκέπτες τους το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, δημιούργησαν ένα μοναδικό game με το όνομα «Eco-δεσπότης», υπακούοντας στις ανάγκες της εποχής για βιωσιμότητα.

Πρόκειται για ένα πρότζεκτ που λειτούργησε πιλοτικά στους πελάτες του καταλύματος με θεαματικά αποτελέσματα, ενώ μετά από την επιτυχημένη του λειτουργία επανασχεδιάζεται για να εφαρμοστεί και σε άλλα καταλύματα.

«Παράλληλα, έχει ανοίξει πριν λίγες μέρες ένας καινούριος concept χώρος ακριβώς απέναντι από το ξενοδοχείο, με την μοναδική  συνεργασία και συνέργεια της airplants συστήνοντας ένα διαφορετικό πωλητήριο με πολύ ιδιαίτερα άνθη και διαφορά τουριστικά ειδή, αναγνωστήριο και χώρος δημιουργικών Workshop, αίθουσα εκδηλώσεων και ό,τι άλλο δεν μπορεί να φανταστεί ο νους μας», λέει με ενθουσιασμό ο Γιώργος.

Οι εκπλήξεις δεν σταματούν εδώ, καθώς θα υπάρξουν προσθήκες και στο κομμάτι του brunch, ενώ θα λάβουν χώρα και ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις που θα συζητηθούν πρωί και βράδυ. Μείνετε συντονισμένοι.

Είστε έτοιμοι να γίνετε επιβάτες στο κόσμο του Caravan;

*«The Caravan B&B Thessaloniki», Ρεμπέλου 1, 2313062780

**Info: thecaravan.gr & remindshospitality.com

***Φωτογραφίες: Εμμανουήλ Παπαδόπουλος – Stereosis www.stereosis.com & Ιωάννα Τοκμακίδου.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελληνικός Χρυσός: Η δημιουργία αξίας στον πυρήνα της εταιρικής στρατηγικής

Good Living / Ελληνικός Χρυσός: Η δημιουργία αξίας στον πυρήνα της εταιρικής στρατηγικής

Σε μια περίοδο που η δημόσια συζήτηση για τη βιώσιμη ανάπτυξη αποκτά ολοένα πιο καθοριστική σημασία, η ανάγκη για επιχειρήσεις που παράγουν πραγματική, μετρήσιμη αξία για την κοινωνία, το περιβάλλον και την οικονομία γίνεται πιο επιτακτική από ποτέ.
THE LIFO TEAM
Η εργασία αλλάζει, και ίσως για πρώτη φορά προς το καλύτερο

Good Business Directory 6 / Η εργασία αλλάζει, και ίσως για πρώτη φορά προς το καλύτερο

Σύμφωνα με την International Workplace Group, το 2026 το πού θα δουλεύουμε παύει να έχει σημασία· αυτό που μετράει είναι πώς και γιατί. Ίσως, τελικά, η επόμενη επανάσταση να είναι απλώς πιο ανθρώπινη.
ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΔΟΣΗΦΑΚΗ
Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ