Περάσαμε την Customer Service Week στα γραφεία του efood και καταγράψαμε όσα συνέβησαν στην εταιρεία

Περάσαμε την Customer Service Week στα γραφεία του efood και καταγράψαμε όσα συνέβησαν στην εταιρεία Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Κάθε χρόνο, από το 1984, η πρώτη εργάσιμη εβδομάδα του Οκτωβρίου, είναι αφιερωμένη στους εργαζομένους του τομέα Εξυπηρέτησης Πελατών. Για πέντε ημέρες, λοιπόν, εταιρείες από ολόκληρο τον κόσμο γιορτάζουν για την επιτυχία και την προσφορά της ομάδας τους. 

Περάσαμε την Customer Service Week στα γραφεία του efood και καταγράψαμε όσα συνέβησαν στην εταιρεία Facebook Twitter

Φέτος, από τις 3 έως τις 7 του μήνα, το efood διοργάνωσε μία σειρά δράσεων για τους δικούς του ανθρώπου. Με ομαδικό πνεύμα και hashtag #wearetheefooders, τους επιβράβευσε για τον καθημερινή τους παρουσία στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης των χρηστών και των συνεργαζόμενων καταστημάτων. Και ήμασταν εκεί, για να γιορτάσουμε μαζί τους. 

Η εβδομάδα ξεκίνησε δυναμικά, με ένα ξεχωριστό lunch menu, ειδικά σχεδιασμένο από τον Άκη Πετρετζίκη. Απολαύσαμε τα γευστικά πιάτα, συζητήσαμε με τους efooders και, αισιόδοξοι, συνεχίσαμε την ημέρα.

Περάσαμε την Customer Service Week στα γραφεία του efood και καταγράψαμε όσα συνέβησαν στην εταιρεία Facebook Twitter

Ο αθλητής υπεραποστάσεων και εξερευνητής Μάριος Γιαννάκου, ο οποίος έχει διακριθεί για την επιμονή και το κουράγιο του, βρέθηκε στα γραφεία της εταιρείας και μετέδωσε στην ομάδα έμπνευση και κίνητρο, μιλώντας σε όλους μας για τις εμπειρίες του μέσω ενός motivational talk. Εξήγησε πώς μπορεί κανείς να κυνηγήσει τους στόχους και τα όνειρά τους, ενώ τόνισε πως όλα είναι δυνατά, αν θέλουμε να τα πετύχουμε.

Περάσαμε την Customer Service Week στα γραφεία του efood και καταγράψαμε όσα συνέβησαν στην εταιρεία Facebook Twitter

Από την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, δε γινόταν να λείψουν οι τετράποδοι φίλοι του efood. Με τη δράση Bring your Dog to Work Day, τα κατοικίδιά των efooders πέρασαν μία ξεχωριστή μέρα μαζί με τους «ανθρώπους» τους, και ο εκπαιδευτής Γιώργος Μουράτος μοιράστηκε τις γνώσεις του κι έδωσε συμβουλές για να αποκτήσουν μία υγιή σχέση μαζί τους. 

Περάσαμε την Customer Service Week στα γραφεία του efood και καταγράψαμε όσα συνέβησαν στην εταιρεία Facebook Twitter

Παράλληλα με τις δράσεις αυτές, η ομάδα efood συμμετείχε σε εθελοντική αιμοδοσία στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, ενώ η Customer Service Week ολοκληρώθηκε με φαγητό και, διαγωνισμό καραόκε, για τους πιο τολμηρούς. 

Περάσαμε την Customer Service Week στα γραφεία του efood και καταγράψαμε όσα συνέβησαν στην εταιρεία Facebook Twitter

Τέλος, οι efooders γνωρίστηκαν ακόμη καλύτερα μέσω διαδραστικών βίντεο. Και κάθε ημέρα, ένα διαφορετικό τμήμα, πρόβαλε το δικό της Meet the Τeam Video, απαντώντας σε μία σειρά από πρωτότυπες και χιουμοριστικές ερωτήσεις. 

Περάσαμε την Customer Service Week στα γραφεία του efood και καταγράψαμε όσα συνέβησαν στην εταιρεία Facebook Twitter

Στο efood, η ικανοποίηση του πελάτη αποτελεί βασικό κομμάτι της κουλτούρας αλλά και της λειτουργίας της εταιρείας. Είναι ταυτόχρονα βασικός προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση των καθημερινών χρηστών της πλατφόρμας του. Κι η ομάδα που αναλαμβάνει αυτό το έργο είναι πολύτιμη – αυτός είναι, άλλωστε, ο λόγος που επί πέντε μέρες, βρισκόταν στο επίκεντρο. 

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ