Η μπύρα ΝΥΜΦΗ σε κοινή πλεύση με τη «Σχεδία» έδωσαν το παρών στη ΔΕΘ

Η μπύρα ΝΥΜΦΗ σε κοινή πλεύση με τη «σχεδία» έδωσαν το παρών στη ΔΕΘ Facebook Twitter
0

Η μπύρα ΝΥΜΦΗ κουβαλάει μέσα της, τις γεύσεις και τα αρώματα της Θεσσαλονίκης και για άλλη μια χρονιά βρέθηκε στην καρδιά της πόλης της και στη ΔΕΘ, που πραγματοποιήθηκε από τις 10 έως τις 18 Σεπτέμβρη. Φέτος, ένωσε τις δυνάμεις της με τη «σχεδία», το μοναδικό ελληνικό περιοδικό δρόμου που σαν στόχο έχει την υποστήριξη της προσπάθειας των κοινωνικά αποκλεισμένων συνανθρώπων μας να ενταχθούν ή να επανενταχθούν στον κοινωνικό ιστό. Kάτω από το κεντρικό μήνυμα της μάρκας, «Φέρνουμε κοντά όσους κάνουν τις ιδέες πράξη», η μπύρα ΝΥΜΦΗ έδωσε το παρών στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης για να στηρίξει, να προβάλει και να αποτελέσει κομμάτι σημαντικών δράσεων μαζί με τη «σχεδία».

Η μπύρα ΝΥΜΦΗ σε κοινή πλεύση με τη «σχεδία» έδωσαν το παρών στη ΔΕΘ Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από τον Γιώργο Νανούρη στο περίπτερο της Νύμφης στη ΔΕΘ

Ερχόμενη από τη Θεσσαλονίκη, «γεννημένη» από τους ανθρώπους της πόλης και μέσα από τους ίδιους της, τους καταναλωτές, η ΝΥΜΦΗ είναι μία μάρκα η οποία έχει ένα πολύ ξεκάθαρο σκοπό: Να φέρει κοντά ανθρώπους ώστε μαζί, να κάνουν τη διαφορά. Έχοντας λοιπόν ως επίκεντρο τον άνθρωπο, επέλεξε τη «σχεδία» για τη κοινή τους πλεύση, μιας και μέσα από τα προγράμματά της ενεργοποιεί, ενδυναμώνει, εκπαιδεύει και παρέχει ευκαιρίες απασχόλησης σε συνανθρώπους μας που δοκιμάζονται με σκοπό να ξαναπάρουν τη ζωή στα χέρια τους.

Η μπύρα ΝΥΜΦΗ σε κοινή πλεύση με τη «σχεδία» έδωσαν το παρών στη ΔΕΘ Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από το περίπτερο της Νύμφης στη ΔΕΘ

Μαζί με τη «σχεδία» έδωσαν το παρών με μια σειρά ενεργειών που σαν κύριο σκοπό είχαν την κινητοποίηση και το ενδιαφέρον των επισκεπτών της ΔΕΘ για το έργο της «σχεδία». Κοντά στο περίπτερο της ΝΥΜΦΗ τοποθετήθηκε ένα pop-up installation, όπου οι ενδιαφερόμενοι είχαν την ευκαιρία να δούνε προϊόντα του «σχεδία» art project, του κοινωνικού και περιβαλλοντικού προγράμματος της «σχεδία». Συγκεκριμένα, στο περίπτερο του «σχεδία» αρτ project το κοινό ήρθε κοντά σε δημιουργίες της ομάδας και διαπίστωσε πως τα τεύχη που δεν διατέθηκαν, επαναχρησιμοποιούνται και επανασχεδιάζονται σε νέα προϊόντα, χρηστικά κυρίως, υψηλής ποιότητας και αισθητικής.

Η μπύρα ΝΥΜΦΗ σε κοινή πλεύση με τη «σχεδία» έδωσαν το παρών στη ΔΕΘ Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από τον Αλέξανδρο Παπασχοινά στο περίπτερο της Νύμφης στη ΔΕΘ

Επιπλέον, ως ενίσχυση της δημιουργικής συνάντησης της μπύρας ΝΥΜΦΗ με τη «σχεδία», δημιουργήθηκε ένα ένθετο από την ΝΥΜΦΗ, προκειμένου να διατεθεί αποκλειστικά στη ΔΕΘ, που εντάχθηκε στο τεύχος Σεπτεμβρίου. Μία ειδική έκδοση, που δημιουργήθηκε, ώστε οι αναγνώστες να γνωρίσουν καλύτερα τις αξίες της ΝΥΜΦΗ, εκφράζοντας την έμπρακτη υποστήριξη στο έργο της ομάδας «σχεδία». Τα τεύχη αυτά, σε συνεργασία με ανθρώπους από τον καλλιτεχνικό χώρο, Θεσσαλονικείς, αλλά και τη συμμετοχή από τους ανθρώπους της ΝΥΜΦΗ, διατέθηκαν προς πώληση τις ημέρες της ΔΕΘ. Όλοι μαζί, μία ομάδα με τα μέλη της «σχεδία» ανέλαβαν ενεργό ρόλο και έγιναν «Εθελοντές πωλητές» της «σχεδία», πουλώντας το περιοδικό στους παρευρισκόμενους της έκθεσης, αλλά και ενημερώνοντάς τους για το έργο της «σχεδία». Την πρωτοβουλία αυτή «Εθελοντές πωλητές» της «σχεδία», τίμησαν γνωστά ονόματα, όπως οι Γιώργος Νανούρης, Γιούλικα Σκαφιδά, Λένα Παπαληγούρα, Άγγελος Κάλφας, Χρήστος Λιάμπας, Αλέξανδρος Παπασχοινάς, Αλεξία Κολάτσκου, Νικολέτα Σαββάκη, Street Outdoors (Ιωάννης Πατελιώτης & Γιώργος Ζάμπας).

Η μπύρα ΝΥΜΦΗ σε κοινή πλεύση με τη «σχεδία» έδωσαν το παρών στη ΔΕΘ Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από τους Street Outdoor και τους ανθρώπους της Νύμφης, στο περίπτερο της Νύμφης στη ΔΕΘ

Η μπύρα ΝΥΜΦΗ, όπως πάντα, κοντά σε κάθε μεγάλη εκδήλωση της γενέτειράς της, ήταν εκεί μαζί με την «σχεδία» και με τη βοήθεια όλων των ανθρώπων της πρόβαλαν και ανέδειξαν το πως οι ιδέες μπορούν να γίνουν πράξη μεταφέροντας αισιοδοξία και χαρά σε όλους όσους ήταν παρόντες.

Η μπύρα ΝΥΜΦΗ σε κοινή πλεύση με τη «σχεδία» έδωσαν το παρών στη ΔΕΘ Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από το περίπτερο της σχεδία αρτ στη ΔΕΘ

Φέρνουμε κοντά όσους κάνουν τις ιδέες, πράξη!

#nymfi_skg #einai_sto_xeri_mas #nymfibeer

www.nymfi-beer.gr

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ