ALPILAND: Ένα γευστικό ταξίδι στις κορυφές των Αυστριακών Άλπεων, με γαλακτοκομικά προϊόντα υψηλής ποιότητας

ALPILAND: Ένα γευστικό ταξίδι στις κορυφές των Αυστριακών Άλπεων, με γαλακτοκομικά προϊόντα υψηλής ποιότητας Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Με παράδοση 120 χρόνων, πάθος για την αυθεντική γεύση και αγάπη για τα ζώα και το περιβάλλον, αποστολή της ALPILAND είναι να φέρνει γαλακτοκομικά προϊόντα υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας, στο τραπέζι της ελληνικής οικογένειας, κάθε μέρα.

ALPILAND: Ένα γευστικό ταξίδι στις κορυφές των Αυστριακών Άλπεων, με γαλακτοκομικά προϊόντα υψηλής ποιότητας Facebook Twitter

Με τη νέα της καμπάνια, η ALPILAND μας πηγαίνει ένα ξεχωριστό ταξίδι που ξεκινά από τις κορυφές των Άλπεων και κατεβαίνει στις μικρές οικογενειακές, παραδοσιακές φάρμες της Αυστρίας. Μέσα από ήχους, εικόνες και αξίες που είναι οικείες στον καθένα μας, μεταφερόμαστε νοερά εκεί που αρχίζουν όλα - εκεί που οι έμπειροι κτηνοτρόφοι της ALPILAND φροντίζουν για τη διατροφή και την ευημερία των ζώων και, με σεβασμό στη βιοποικιλότητα, παράγουν την πρώτη ύλη: το αγνό, ποιοτικό γάλα των τυριών ALPILAND. Έχοντας αυτό στα χέρια της, η εταιρεία κάνει το μεγάλο της όραμα πραγματικότητα.

ALPILAND: Ένα γευστικό ταξίδι στις κορυφές των Αυστριακών Άλπεων, με γαλακτοκομικά προϊόντα υψηλής ποιότητας Facebook Twitter

Edam, Gouda, Emmental, Mozzarella, αλλά και Κεφαλοτύρι, Αγελαδινό και Κατσικίσιο τυρί για σαγανάκι, συνθέτουν έναν καμβά για ξεχωριστές γευστικές εμπειρίες, επιτυχημένες συνταγές, αξέχαστες στιγμές δημιουργίας και απόλαυσης. Με κάθε κομμάτι τυριού ALPILAND, μεταφερόμαστε κι εμείς στις Αυστριακές Άλπεις, κοντά στους παραγωγούς. Ταξιδεύουμε σε έναν κόσμο γεμάτο γεύση, μυρωδιές, καθαρό αέρα, εμπειρίες και σχέσεις εμπιστοσύνης, οι οποίος αποτυπώνεται στα προϊόντα.

ALPILAND: Ένα γευστικό ταξίδι στις κορυφές των Αυστριακών Άλπεων, με γαλακτοκομικά προϊόντα υψηλής ποιότητας Facebook Twitter

Κάθε ένα από τα στοιχεία που συνθέτουν την ALPILAND, τώρα οπτικοποιείται με μια γραφιστική αισθητική και, με έναν ιδιαίτερο τρόπο, «γεννά» εικόνες στον νου μας, οι οποίες ενισχύονται από τον αντίστοιχο ήχο, σε μία λογική ASMR. Εκεί, κάθε στοιχείο είναι «όπως κάτι άλλο», σαν μια σκηνή, ανάμνηση ή αίσθηση με την οποία όλοι μπορούμε να ταυτιστούμε. 

Για όλους αυτούς και για πολλούς λόγους ακόμα, η ιστορία της ALPILAND είναι ξεχωριστή. Απλή, αυθεντική, προσωπική - είναι, λοιπόν, ώρα να την ανακαλύψετε.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Good Business Directory 6 / Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Γιατί η ανάγκη επιτάχυνσης στις ψηφιακές δεξιότητες και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στην υιοθέτηση τεχνολογιών αιχμής αποτελούν σημερα τισ πιο σημαντικές προκλήσεις στο επιχειρειν.
ΕΥΗ ΠΑΠΑΔΟΣΗΦΑΚΗ
Πόσο «ανθρώπινη» μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Good Business Directory 6 / Πόσο «ανθρώπινη» μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Η Γιάννα Ανδρονοπούλου, διευθύνουσα σύμβουλος της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, πιστεύει πως η τεχνητή νοημοσύνη μάς βοηθά να ενισχύουμε ό,τι είναι δημιουργικό και να παίρνουμε αποφάσεις με καλύτερα δεδομένα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ