«Μην Ανησυχείς Αγάπη Μου»: Μπορεί να παίξει ο Χάρι Στάιλς στο σινεμά;

ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ** Facebook Twitter
Πρόκειται για ένα θρίλερ που ξεκινά απατηλά, με τους Στάιλς - Πιου στο Παλμ Σπρίνγκς των '60s. Φωτο: Courtesy of Warner Bros. Pictures
0

Το παρασκήνιο γύρω από τα γυρίσματα και την παγκόσμια πρεμιέρα του «Μην Ανησυχείς Αγάπη Μου» απειλεί να θέσει σε έκλειψη την όποια ποιότητα της ταινίας.

Αφού η Ολίβια Γουάιλντ παρέλαβε τα χαρτιά του διαζυγίου της από τον Τζέισον Σουντέικις επί σκηνής πριν από λίγο καιρό, παραμονές της έναρξης του 79ου Φεστιβάλ Βενετίας, ο Σάια ΛαMπέφ, ο οποίος βρέθηκε στη Γαληνοτάτη με άλλη ταινία, ξέσπασε με δηλώσεις του, απαντώντας στη σκηνοθέτιδα πως δεν απολύθηκε καθόλου, αλλά παραιτήθηκε εντελώς αυτοβούλως, και την κάλεσε προ των ευθυνών της, σε μια ευγενική και μαζί αυστηρή δήλωση, ισχυριζόμενος πως οι δυο τους ξέρουν πολύ καλά τους λόγους για την –τέλος πάντων– απομάκρυνσή του από τον ρόλο που κατέληξε στον Χάρι Στάιλς, τον νυν σύντροφο της Βρετανίδας.

Σαν να μην έφταναν αυτά, η συμπρωταγωνίστρια του Στάιλς στην ταινία, Φλόρενς Πιου, αντιλήφθηκε πως μυρίζει μπαρούτι στις τάξεις των δημοσιογράφων, κι ενώ όλοι νόμιζαν πως θα απέφευγε ολωσδιόλου τη Βενετία, αποφάσισε να έρθει, να κάνει το κόκκινο χαλί και να παραστεί στην επίσημη προβολή στη Sala Grande, αλλά προτίμησε να προσπεράσει τη συνέντευξη Τύπου, πετώντας το μπαλάκι στο «ζεύγος».

Η Γουάιλντ στήνει ένα επιτραπέζιο θρίλερ γυναικείας ενδυνάμωσης και στριφογυρίζει απότομα το ταμπλό για να αιφνιδιάσει και να εντυπωσιάσει τους θεατές στην τρίτη, και σαφώς πιο αδύναμη, αδέξια πράξη.

Έμπειρη και ψύχραιμη, η Γουάιλντ έκανε τάκλιν στην ερώτηση για τον ελέφαντα στο δωμάτιο, κατηγόρησε έμμεσα τις ταμπλόιντ φήμες που τροφοδοτούν το διαδίκτυο και ευχαρίστησε τη Φλόρενς Πιου (τη χαρακτήρισε «δύναμη») που ξέκλεψε μια μέρα για να τους κάνει παρέα στην πρώτη γιορτή της ταινίας τους, αλλά και τον Ντενί Βιλνέβ, που της έδωσε ρεπό από τα γυρίσματα του «Dune».

Ενωμένοι μπροστά στα φλας, αν και φαίνονταν σαν ξένοι στην ίδια πόλη στις φωτογραφίες της Mostra, ντύθηκαν με τα καλά τους: η Γουάιλντ στα κίτρινα, ο Στάιλς στους '70s μακρυγιακάδες, και η Πιου στραφτάλιζε με περηφάνια, θέλοντας να διατρανώσει πως η ταινία είναι πάνω της, κάτι που είναι αλήθεια, γιατί με το σούσουρο κανείς δεν το είχε καταλάβει μέχρι να τη δει!

ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ** Facebook Twitter
Φωτογραφίζονται ενωμένοι μπροστά στα φλας, αν και φαίνονταν σαν ξένοι στην ίδια πόλη.

Πάει κι αυτό. Η ταινία, τώρα: πρόκειται για ένα θρίλερ που ξεκινά απατηλά, με τους Στάιλς - Πιου στο Παλμ Σπρίνγκς των '60s, με τα εμβληματικά μοντερνιστικά σπίτια στην έρημο και τα πολύχρωμα κάμπριο – ένα ζευγάρι ανάμεσα στα πολλά, που μοιράζονται μια ευδυλλιακά καταναλωτική καθημερινότητα, όπου οι άνδρες εργάζονται σε ένα άκρως απόρρητο πρότζεκτ και οι γυναίκες τους σκοτώνουν τον χρόνο τους ως νοικοκυρές και μανάδες, πίνοντας μαρτίνι και κουτσομπολεύοντας γύρω από την πισίνα τους, κάτω από τον καυτό ήλιο.

Η ευτυχία της Άλις, ωστόσο, διακόπτεται από εφιαλτικές φλασιές, και ο Τζακ την καθησυχάζει, με σεξ ή ανακουφιστικά γλυκόλογα. Το παράδειγμα της παρανοϊκής γειτόνισσας που έχασε το παιδί της μυστηριωδώς, επειδή καταπάτησε έναν από τους αυστηρούς κανόνες της μυστικοπαθούς εταιρείας, δεν είναι παρά ένας κακός οιωνός για το τι θα ακολουθήσει.

Η Γουάιλντ στήνει ένα επιτραπέζιο θρίλερ γυναικείας ενδυνάμωσης και στριφογυρίζει απότομα το ταμπλό για να αιφνιδιάσει και να εντυπωσιάσει τους θεατές στην τρίτη, και σαφώς πιο αδύναμη, αδέξια πράξη.

Η Πιου ξεχύνεται με δύναμη και υπερβάλλει, ενώ ο Στάιλς στέκει με αξιοπρέπεια, σε έναν ρόλο που αναδεικνύει τη φωτογένειά του, αν και δεν απαιτεί πολλά παραπάνω από μια υποστηρικτική παρουσία δίπλα στη γυναίκα του, που πάσχει και αντιδρά στον μοχθηρό χειριστή του παιχνιδιού – τον ακραιφνώς δαιμονικό Κρις Πάιν.

Εύλογα, η καλύτερη στιγμή του Στάιλς είναι ο γλυκόπικρος θρίαμβος της προαγωγής του, όταν το αφεντικό του ζητά να χορέψει σαν αρκούδι για να διασκεδάσουν οι καλεσμένοι. Εκεί δείχνει πόσο άρχοντας είναι στη σκηνή και πώς η κίνηση τον βοηθά αβίαστα στην έκφραση του συναισθήματος.

Alla prossima, λοιπόν, μέχρι το επόμενο κινηματογραφικό βήμα του μεγαλύτερου μουσικού σταρ του πλανήτη.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΡΙΤΗ «The Whale»: Μια σπουδή στην αυτοκαταστροφή και ένα χολιγουντιανό comeback

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «The Whale»: Μια σπουδή στην αυτοκαταστροφή και το μεγάλο comeback του Μπρένταν Φρέιζερ

Κλασικός Αρονόφσκι στα θέματα της ψυχικής καταβύθισης και της πνευματικής ανάληψης, αλλά και ιδιοφυής εφαρμογή του Άρθουρ Μίλερ στο σινεμά, το σπαρακτικό «The Whale» σηματοδοτεί τη γιγαντιαία επιστροφή του ξεχασμένου και καταφρονεμένου Μπρένταν Φρέιζερ στη μεγάλη οθόνη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Bones and All»: Ένα αιματοβαμμένο ρομάντζο με τον Τιμοτέ Σαλαμέ

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Bones and All»: Ένα αιματοβαμμένο ρομάντζο με τον Τιμοτέ Σαλαμέ

Αγάπη μέχρι το κόκκαλο ορκίζονται ο Τιμοτέ Σαλαμέ και η αποκάλυψη Τέιλορ Ράσελ στο αισθητικά απολαυστικό «Bones and All», που ο Λούκα Γκουαντανίνο σκηνοθετεί με ίσες αποστάσεις, ευτυχώς χωρίς ίχνος δισταγμού, από την εφηβεία και το κανιβαλισμό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ