«Red Bull Can You Make It?»: Ταξιδεύοντας στην Ευρώπη με τα Red Bull ως νόμισμα

Red Bull Can You Make It? Ταξιδεύοντας στην Ευρώπη με τα Red Bull σου ως νόμισμα Facebook Twitter
0

Στις 21 Μαΐου 2024 επιστρέφει για μία ακόμα χρονιά ο πρωτότυπος παγκόσμιος διαγωνισμός, το Red Bull Can You Make It?, όπου ομάδες των τριών θα ταξιδέψουν σε όλη την Ευρώπη, ολοκληρώνοντας διάφορα challenges, και έχοντας ως στόχο να φτάσουν στον τελικό προορισμό, το Βερολίνο στη Γερμανία. Μοναδικά εφόδια η αγάπη σου για την περιπέτεια, η φαντασία σου, η στρατηγική σου σκέψη, αλλά και η παρέα του Vodafone CU.

Red Bull Can You Make It? Ταξιδεύοντας στην Ευρώπη με τα Red Bull σου ως νόμισμα Facebook Twitter

Πάμε πρώτα να δούμε όλα όσα χρειάζεται να ξέρεις:

Ομάδες των τριών ατόμων, από περισσότερες από 60 χώρες, θα αναχωρήσουν από ένα από τα πέντε σημεία εκκίνησης – Άμστερνταμ, Βαρκελώνη, Βουδαπέστη, Κοπεγχάγη, Μιλάνο – και θα προσπαθήσουν να φτάσουν στη γραμμή του τερματισμού στο Βερολίνο σε 7 μόλις ημέρες, χρησιμοποιώντας μόνο κουτάκια Red Bull αντί για χρήματα.

Red Bull Can You Make It? Ταξιδεύοντας στην Ευρώπη με τα Red Bull σου ως νόμισμα Facebook Twitter

Συγκεκριμένα, όλες οι ομάδες θα ξεκινήσουν με 24 κουτάκια Red Bull στην κατοχή τους, τα οποία θα μπορούν να τους εξασφαλίσουν τη διαμονή, τη μετακίνηση, ακόμα και την τροφή τους. Σου φαίνεται δύσκολο; Μην αγχώνεσαι! Κατά τη διάρκεια της διαδρομής θα υπάρχουν διάφορα checkpoints που θα πρέπει να επισκεφτείς με την ομάδα σου, όπου θα χρειαστεί να ολοκληρώσετε συναρπαστικά challenges και τα οποία θα σας δώσουν επιπλέον κουτάκια. Το ταξίδι ολοκληρώνεται όταν φτάσετε στο Βερολίνο.

Red Bull Can You Make It? Ταξιδεύοντας στην Ευρώπη με τα Red Bull σου ως νόμισμα Facebook Twitter

Το συναρπαστικό όμως είναι ότι δεν έχει σημασία ποια ομάδα θα φτάσει πρώτη στον προορισμό, αλλά οι εμπειρίες που θα αποκομίσει κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού. Τι σημαίνει αυτό; Ότι η κάθε ομάδα θα βαθμολογηθεί με βάση:

  1. τον αριθμό των checkpoints που θα επισκεφθούν
  2. τον αριθμό των δραστηριοτήτων που θα ολοκληρώσουν από τη λίστα των Adventure Challenges, αλλά και
  3. το vlogging που θα κάνουν καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού

Αν σου αρέσει η περιπέτεια και πιστεύεις ότι έχεις ένα ταλέντο στη διαπραγμάτευση τότε μην χάνεις χρόνο και δήλωσε συμμετοχή τώρα.

Red Bull Can You Make It? Ταξιδεύοντας στην Ευρώπη με τα Red Bull σου ως νόμισμα Facebook Twitter

Τι χρειάζεται να κάνεις για να δηλώσεις συμμετοχή; 2 απλά βήματα μόνο

Βήμα 1: Φτιάξε μια ομάδα που θα αποτελείται από τρεις φίλους. Θα πρέπει όλοι όμως να είναι άνω των 18 ετών.

Βήμα 2: Δημιούργησε ένα βίντεο στα Αγγλικά και με μουσική χωρίς πνευματικά δικαιώματα, το οποίο θα έχει διάρκεια 1 λεπτό. Το βίντεο αυτό πρέπει να εξηγεί γιατί η ομάδα σου θα πρέπει να επιλεγεί, οπότε σκέψου τι μπορείς να μοιραστείς που θα κάνει την ομάδα σου να ξεχωρίσει. Να ξέρεις ότι η αίτησή σου θα κριθεί με βάση τη δημιουργικότητα, τη φαντασία, την ενέργεια αλλά και τον παράγοντα περιπέτεια.

Μπορείς να δηλώσεις συμμετοχή μέχρι τις 31 Μαρτίου. Οι ομάδες που θα επιλεχθούν θα ενημερωθούν το αργότερο μέχρι τις 15 Απριλίου 2024.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Good Business Directory 6 / Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Γιατί η ανάγκη επιτάχυνσης στις ψηφιακές δεξιότητες και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στην υιοθέτηση τεχνολογιών αιχμής αποτελούν σημερα τισ πιο σημαντικές προκλήσεις στο επιχειρειν.
ΕΥΗ ΠΑΠΑΔΟΣΗΦΑΚΗ
Πόσο «ανθρώπινη» μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Good Business Directory 6 / Πόσο «ανθρώπινη» μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Η Γιάννα Ανδρονοπούλου, διευθύνουσα σύμβουλος της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, πιστεύει πως η τεχνητή νοημοσύνη μάς βοηθά να ενισχύουμε ό,τι είναι δημιουργικό και να παίρνουμε αποφάσεις με καλύτερα δεδομένα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ