Jonas Kaufmann

Jonas Kaufmann Facebook Twitter
0

Ο Βασιλιάς των Τενόρων Γιόνας Κάουφμαν και μια κορυφαία ορχήστρα δωματίου, η Κάμερορκέστερ, με μέλη από τις δύο μεγαλύτερες ορχήστρες του κόσμου (Φιλαρμονική της Βιέννης και του Βερολίνου), ενώνουν τις δυνάμεις και τη φήμη τους σε μια βραδιά υψηλής ποιότητας, με τα εξαίσια Τραγούδια ενός οδοιπόρου του Γκούσταβ Μάλερ, τη Συμφωνία αρ. 10 σε σι ελάσσονα του Φέλιξ Μέντελσον, το Σεξτέτο από την όπερα Καπρίτσιο του Ρίχαρντ Στράους και την Εξαϋλωμένη νύχτα του Άρνολντ Σαίνμπεργκ.

Το κοινό του Μεγάρου έχει απολαύσει σχετικά πρόσφατα, το 2009 και το 2011, τον πιο περιζήτητο και συναρπαστικό τενόρο της εποχής μας σε άριες από όπερες και έχει διαπιστώσει από κοντά την τεράστια και αβίαστη γκάμα της φωνής του σε ρεπερτόρια ποικίλου και διαφορετικού ύφους.

Αυτή τη φορά ο Γιόνας Κάουφμαν έρχεται στην Αθήνα με την περίφημη Ορχήστρα Δωματίου Wien-Berlin για να τραγουδήσει τα Τραγούδια ενός οδοιπόρου, σε μεταγραφή για έγχορδα από τον Άρνολντ  Σαίνμπεργκ. Είναι ένας κύκλος τεσσάρων τραγουδιών, που ο Μάλερ έγραψε πάνω σε δικούς στίχους, το 1884, για να θρηνήσει με το δικό του, εσωτερικό ύφος, μια άτυχη αγάπη.

Ο Κάουφμαν αγαπά με πάθος την όπερα, αλλά δεν μπορεί να ζήσει χωρίς τα λίντερ, όπως λέει. Θεωρεί ότι τα γερμανικά τραγούδια αυτά του ρομαντικού κινήματος είναι η βασιλική σχολή για κάθε φωνή. Πρόσφατα ηχογράφησε έναν άλλον κύκλο λίντερ, το Χειμωνιάτικο Ταξίδι του Φραντς Σούμπερτ, ενώ με τα Τραγούδια ενός οδοιπόρου αρχίζει από την 1η Μαΐου περιοδεία με αφετηρία τη Βιέννη και σταθμούς το Μόναχο, την Τουλούζη, τις Βερσαλλίες, το Μπάντεν-Μπάντεν, την Αθήνα και το Λουξεμβούργο.

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Lifo Videos / «Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Η Marseaux, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες φωνές της σύγχρονης ελληνικής ποπ σκηνής μιλά για την τυχαία της συνάντηση με το τραγούδι αλλά και για τις προσωπικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει και την έφεραν μέχρι το σήμερα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
 Φεστιβάλ Ελάτειας: Κι αν έβρεξε μια μέρα, ποιος σταματάει τη μουσική;

Μουσική / Φεστιβάλ Ελάτειας: Κι αν έβρεξε μια μέρα, ποιος σταματάει τη μουσική;

Παρά την ακύρωση της πρώτης βραδιάς λόγω έντονης κακοκαιρίας, το 12ο Μουσικό Φεστιβάλ Ελάτειας επέστρεψε δυναμικά, με τριήμερο ζωντανών εμφανίσεων, γεμάτο ενέργεια, συγκίνηση και αυθεντικές στιγμές κάτω από τα δέντρα του Αλωνιού.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Deadly Festivals

Μουσική / 9 φορές που το πάρτι μετατράπηκε σε εφιάλτη

Πάμε σε συναυλίες και φεστιβάλ για να περάσουμε καλά - δυστυχώς, αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Πράξεις βίας που έχουν σημειωθεί σε διοργανώσεις σε όλο τον κόσμο αποδεικνύουν πως η ασφάλεια των συμμετεχόντων δεν μπορεί να είναι μια τεχνική υποσημείωση αλλά το θεμέλιο κάθε πολιτιστικής συγκέντρωσης.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η ηλεκτρονική μουσική δεν είναι απολιτίκ - ή τουλάχιστον δεν ήταν

Μουσική / Η ηλεκτρονική μουσική δεν είναι απολιτίκ - ή τουλάχιστον δεν ήταν

Μέσα σε ένα παγκόσμιο σκηνικό βίας, πολέμων και γενοκτονιών, η ηλεκτρονική μουσική καλείται να ξαναβρεί τη χαμένη της τιμή, ανακτώντας τον άμεσο, ενωτικό και απελευθερωτικό της χαρακτήρα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
«Έπαθα νευρολογική διαταραχή, είχα αυτοκτονικές σκέψεις» - Κι εκεί γεννήθηκε ο Ivy Robins

Μουσική / Πέτρος Βεντουρής: «Έγραψα τραγούδια για να μην πεθάνω»

Όταν ο Πέτρος Βεντουρής βυθίστηκε στη σιωπή της κατάθλιψης λόγω μιας νευρολογικής ασθένειας, γεννήθηκε ένας άλλος εαυτός, ο Ivy Robins. Περνώντας μέσα από το σκοτάδι, την απώλεια και την ψυχοθεραπεία, βρήκε στη μουσική τον τρόπο να ξανασταθεί στα πόδια του.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Φεστιβάλ Ελάτειας: Εκεί που η μουσική στήνει φωλιά κάτω απ’ τα πλατάνια εδώ και 12 χρόνια

Φεστιβαλ Ελάτειας / «Δεν ήταν φεστιβάλ, δεν υπήρχε σκηνή, ούτε πρόγραμμα»

Ξεκίνησε ως ένα πάρτι στο δάσος. Σήμερα, δώδεκα χρόνια μετά, το Μουσικό Φεστιβάλ Ελάτειας έχει γίνει σημείο αναφοράς για όσους πιστεύουν στη δύναμη της κοινότητας, της αυθεντικότητας και της μουσικής που ενώνει.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ