Για τη Lidl Ελλάς η βιώσιμη επιχειρηματικότητα είναι μονόδρομος

Για τη Lidl Ελλάς η βιώσιμη επιχειρηματικότητα είναι μονόδρομος Facebook Twitter
0

Η δουλειά της Lidl Ελλάς είναι όσα μπαίνουν στο πιάτο μας καθημερινά. Όμως, η εταιρεία γνωρίζει πως κάθε πιάτο συνδέεται με ολόκληρο τον κόσμο. Γιατί, δεν είναι μόνο το τι τρώμε, αλλά και πώς το παράγουμε, τι διατροφική αξία έχει, ποια και πόση ενέργεια χρησιμοποιούμε και πώς προστατεύουμε τη γη και τους πόρους της.

Για όλα αυτά μιλάει η νέα καμπάνια της εταιρείας, η οποία απλώνεται σε όλα τα μέσα και έχει στόχο να επικοινωνήσει τις αξίες της Lidl Ελλάς, που αποτυπώνονται σε δράσεις για την ισορροπημένη και ποιοτική διατροφή και το περιβάλλον.

Η Lidl Ελλάς εξασφαλίζει καθημερινά και στην πράξη μεγάλη ποικιλία από φρέσκα και απαλλαγμένα από πρόσθετες ουσίες προϊόντα, διασφαλίζοντας παράλληλα την άριστη ποιότητά τους με συνεχείς εργαστηριακούς ελέγχους. Την ίδια στιγμή, μειώνει το θερμιδικό φορτίο και τα κορεσμένα λιπαρά οξέα στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ενώ στοχεύει στη μείωση σε πρόσθετο αλάτι και ζάχαρη κατά 20%, ως το 2025. Εφαρμόζει καθημερινά αρχές βιωσιμότητας και υπευθυνότητας σε όλες τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες και φροντίζει σε κάθε της βήμα να αφήνει το μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Συνδετικό κρίκο όλων των πλάνων της νέας εταιρικής επικοινωνίας αποτελεί το κυκλικό στοιχείο, που βρίσκεται πάντα στο κέντρο της εικόνας, για να δείξει τη σύνδεση κάθε πιάτου με την παραγωγή, την ενέργεια, το κλίμα και τον πλανήτη μας.

Για τη δημιουργία της καμπάνιας απαιτήθηκε η ενεργή συμμετοχή των ανθρώπων της Lidl Ελλάς, με τη νέα στρατηγική επικοινωνίας τους, των ανθρώπων της The Newtons Laboratory, με τη δημιουργική τους προσέγγιση και των ανθρώπων της εταιρείας παραγωγής Top Cut Modiano, που φρόντισαν για ένα άρτιο αποτέλεσμα. Όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να γίνουν χωρίς τη σκηνοθετική ματιά του Γρηγόρη Ρέντη, που συνέβαλε στη δημιουργική απόδοση της ιδέας, την ατμοσφαιρική εικόνα του διευθυντή φωτογραφίας Γιάννη Γεωργίου, αλλά και τα πρωτότυπα animation του studio Zanad.

Μια συνεργασία που αποδεικνύει πως, όπως ένα πιάτο, έτσι και η δημιουργικότητα συνδέεται με ολόκληρο τον κόσμο.

Γιατί, δουλειά της Lidl Ελλάς είναι να φροντίζει τους πελάτες της. Ευθύνη της όμως, είναι να φροντίζει ολόκληρο τον κόσμο. Κι αυτό την κάνει Lidl.

Απολαύστε την ταινία εδώ.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

facebook.com/lidlgr

twitter.com/Lidl_Hellas_

instagram.com/lidl_hellas

linkedin.com/company/lidl-hellas

youtube.com/lidlhellas

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM