Coca-Cola: Όταν η καινοτομία μας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά σε ένα βιώσιμο αύριο

Όταν η καινοτομία μας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά σε ένα βιώσιμο αύριο Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Τα τελευταία χρόνια, το θέμα της προστασίας του περιβάλλοντος αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία για όλους. Από τους καταναλωτές και χιλιάδες φορείς και επιστήμονες ανά τον κόσμο, μέχρι τις μεγάλες εταιρείες σε όποιον τομέα κι αν δραστηριοποιούνται ανεξαρτήτως κλάδου, μεγέθους, χώρας και αντικειμένου.

Η κυκλική οικονομία είναι μια έννοια που ακούμε συχνά, σε σχέση με το τι μπορεί να κάνει καθένας από εμάς, καθημερινά, για να στηρίξει την προσπάθεια μείωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της ανθρώπινης δραστηριότητας στον πλανήτη. Η ουσία είναι πως μόνο μέσα από τη συνολική προσπάθεια των ανθρώπων και των ίδιων των εταιρειών και των brands, μπορούμε να φέρουμε πραγματική αλλαγή και να διεκδικήσουμε έναν κόσμο χωρίς απορρίμματα για τις επόμενες  γενιές.

Το παράδειγμα προς αυτή την κατεύθυνση έρχεται να δώσει η Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Τρία Έψιλον και Coca-Cola Hellas) παρουσιάζοντας τη νέα πρωτοποριακή συσκευασία KeelClip™ στις πολυσυσκευασίες αλουμινίου, με την οποία καταργεί την πλαστική μεμβράνη και μειώνει τη χρήση του πλαστικού κατά 540 τόνους ετησίως*. Η νέα συσκευασία, που εμφανίζεται για πρώτη φορά στη χώρα μας, είναι από 100% ανακυκλώσιμο χαρτόνι, ελαφριά και πρακτική και επιτρέπει τη χρήση λιγότερων υλικών συσκευασίας συνολικά.

Όταν η καινοτομία μας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά σε ένα βιώσιμο αύριο Facebook Twitter

Οι νέες αυτές συσκευασίες παράγονται στην Ελλάδα, συγκεκριμένα στο Σχηματάρι Mega Plant της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μετά την επένδυση ύψους 4 εκατομμυρίων ευρώ στην παραγωγική μονάδα. Η επένδυση αυτή υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας, υπογραμμίζοντας για μια ακόμα φορά τη δέσμευσή της για «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα».

Τα καλά νέα όμως δεν σταματούν εδώ, καθώς Coca-Cola στην Ελλάδα μαζί με την ΑΒ Βασιλόπουλος, στηρίζουν από κοινού την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης για τη δημιουργία ενός σύγχρονου ψηφιακού οδηγού στην εφαρμογή Novoville, η οποία γεφυρώνει το κενό ανάμεσα στους πολίτες και τους Δήμους που ζουν. Σκοπός του οδηγού, που θα περιλαμβάνει σημεία  ανακύκλωσης, επισκευής και επαναχρησιμοποίησης σε όλη την Ελλάδα, καθώς και κέντρα Ανακύκλωσης στα καταστήματα ΑΒ, είναι να ενθαρρύνει και να διευκολύνει τους καταναλωτές να υιοθετήσουν έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής. Σύντομα θα μπορείτε να βρίσκετε τον οδηγό στην εφαρμογή Novoville.

Η Coca-Cola στην Ελλάδα έχει δεσμευτεί για την προώθηση της κυκλικής οικονομίας στη χώρα μας, για τη συλλογή και ανακύκλωση κάθε συσκευασίας που διαθέτει στην αγορά μέχρι το 2030, καθώς και για ένα ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα μέχρι το 2040, με στόχο την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Η εταιρεία, οραματίζεται «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα» κι έχει αποδείξει πως κάνει συνεχείς προσπάθειες για τη μείωση χρήσης υλικών συσκευασίας και πολλές από τις δράσεις της είναι στραμμένες προς την αύξηση του ποσοστού ανακύκλωσης στη χώρα μας.

*Αφορά στο σύνολο των προϊόντων αναψυκτικού που παράγονται από την Coca-Cola 3E Ελλάδος ΑΒΕΕ

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Good Business Directory 6 / Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Γιατί η ανάγκη επιτάχυνσης στις ψηφιακές δεξιότητες και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στην υιοθέτηση τεχνολογιών αιχμής αποτελούν σημερα τισ πιο σημαντικές προκλήσεις στο επιχειρειν.
ΕΥΗ ΠΑΠΑΔΟΣΗΦΑΚΗ
Πόσο «ανθρώπινη» μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Good Business Directory 6 / Πόσο «ανθρώπινη» μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Η Γιάννα Ανδρονοπούλου, διευθύνουσα σύμβουλος της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, πιστεύει πως η τεχνητή νοημοσύνη μάς βοηθά να ενισχύουμε ό,τι είναι δημιουργικό και να παίρνουμε αποφάσεις με καλύτερα δεδομένα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ