Διπλή Διάκριση για την The Kompany στα Influencers Marketing Awards 2022

Διπλή Διάκριση για την The Kompany στα Influencers Marketing Awards 2022 Facebook Twitter
0

Η The Kompany απέσπασε 2 SILVER βραβεία στα Influencers Marketing Awards 2022 που πραγματοποιήθηκαν για 3η χρονιά, με μεγάλο αριθμό συμμετοχών. Η βράβευση αφορά στις κατηγορίες Best Multi-Platform Use for Influencer Marketing για την καμπάνια “Pandora MΕ” της εταιρείας PANDORA και Best COVID-19 Response για την υπηρεσία Drive-through Covid-19 Test του Ομίλου της Ευρωκλινικής. Πρόκειται για δύο πολύ επιδραστικές καμπάνιες Influencers Μarketing, διαφορετικές μεταξύ τους, αλλά με κοινό παρονομαστή το εξαιρετικό digital αποτύπωμά τους παρά την αστάθμητη συνθήκη της πανδημίας.
 

Στην καμπάνια της εταιρείας PANDORA, το επικοινωνιακό ζητούμενο για την The Kompany ήταν να υποστηρίξει το λανσάρισμα της “Pandora ME” που αποτελεί τη νέα συλλογή κοσμημάτων του Δανέζικου Βrand Pandora και ένα από τα σημαντικότερα, μέχρι στιγμής, λανσαρίσματα της εταιρείας παγκοσμίως. Το 360ο πλάνο επικοινωνίας που υλοποιήθηκε, είχε στόχο να αναδείξει και να επικοινωνήσει δημιουργικά τη συλλογή, αναδεικνύοντας παράλληλα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της. Το αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία και η υλοποίηση μιας φρέσκιας καμπάνιας με ένα ισχυρό digital αποτύπωμα, προσεγγίζοντας περισσότερους από 1.000.000 followers και καταγράφοντας πάνω από 100.000 likes, 650.000 views και 1.500.000 impressions.
 

Στην ενέργεια του Ομίλου της Ευρωκλινικής Drive-through Covid-19 Test, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μια δυναμική, διαδραστική καμπάνια με ένα ισχυρό digital πλάνο προσεγγίζοντας περισσότερους από 600.000 followers μέσα από stories 8 στρατηγικά επιλεγμένων Ελλήνων Influencers. Το ζητούμενο ήταν να επικοινωνηθεί και να υποστηριχθεί εν μέσω πανδημίας το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας “Drive through Covid-19 Test” του Ομίλου της Ευρωκλινικής, που δίνει τη δυνατότητα σε όλους να πραγματοποιήσουν ένα Covid-19 Test εύκολα και γρήγορα, χωρίς καν να βγουν από το αυτοκίνητο. Έτσι, σχεδιάστηκε η επικοινωνιακή στρατηγική της υπηρεσίας, διαμορφώνοντας μια στοχευμένη ενέργεια με digital concept, καλώντας Influencers να κάνουν οι ίδιοι το “Drive through Covid- 19 Test” και να μοιραστούν τη βιωματική τους εμπειρία στα προσωπικά τους Social Media Accounts.
 

Ο Founder & CEO της The Kompany, Kώστας Τσολάκης, δήλωσε σχετικά: «Είναι μεγάλη μας τιμή να λαμβάνουμε 2 Silver βραβεία στα Influencer Marketing Awards 2022 και μάλιστα για 2 συνεργάτες, την PANDORA και τον Όμιλο της ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗΣ, με τους οποίους πορευόμαστε μαζί από τα πρώτα μας βήματα και αποτελούν πάντοτε πηγή έμπνευσης. Όλοι εμείς στην The Κompany είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και υπερήφανοι για τη διπλή βράβευσή μας. Η φετινή διοργάνωση είχε εξαιρετικά υψηλό επίπεδο και μεγάλη συμμετοχή, στοιχεία που δίνουν στις βραβεύσεις μας προστιθέμενη αξία. Ευχαριστούμε πολύ τους συνεργάτες μας για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν, καθώς και όλους τους συντελεστές που συνέβαλαν στην επιτυχημένη ολοκλήρωση των 2 αυτών projects

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM