«My beach. Our Planet»: Περιβαλλοντική δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης για ένα καλύτερο μέλλον για τις ελληνικές παραλίες και την εστίαση

“My beach. Our Planet”: Περιβαλλοντική δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης για ένα καλύτερο μέλλον για τις ελληνικές παραλίες και την εστίαση Facebook Twitter
0

Η Pernod Ricard Hellas, ακολουθώντας τις παγκόσμιες δεσμεύσεις του ομίλου αναφορικά με τη βιωσιμότητα και την κοινωνική υπευθυνότητα, πραγματοποιεί την περιβαλλοντική δράση “My beach. Our Planet με στόχο να δημιουργήσει μια νέα κουλτούρα οικολογικής και βιώσιμης συμπεριφοράς στις ελληνικές παραλίες.

Αναγνωρίζοντας ότι ένα μεγάλο ποσοστό των προϊόντων της καταναλώνεται στις παραλίες και στοχεύοντας να εξισορροπήσει τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο της λειτουργίας της στην Ελλάδα, η Pernod Ricard Hellas προχωράει σε μια μακροπρόθεσμη δέσμευση με στόχο να φέρει την αλλαγή τόσο στον κλάδο της εστίασης όσο και στο περιβάλλον των παραλιών της Ελλάδας.

Στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής πρωτοβουλίας My beach. Our Planet”, η Pernod Ricard Hellas είναι η πρώτη εταιρεία στον κλάδο της, η οποία θα προβεί στην εκπαίδευση επαγγελματιών της εστίασης για την υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών λειτουργίας των ελληνικών beach bars. Παράλληλα, υπό την καθοδήγηση της εξιδεικευμένης σε θέματα ρύπανσης ακτών και θαλασσών Περιβαλλοντικής Οργάνωσης iSea, και με τη συμμετοχή των εργαζομένων της, η Pernod Ricard Hellas προσκαλεί εθελοντές πολίτες από όλη την Ελλάδα να συμμετέχουν στους καθαρισμούς παραλιών, επιβραβεύοντας τους για την οικολογική τους επιλογή.

Η πρωτοβουλία θα ξεκινήσει την άνοιξη του 2022 από την Αττική με τον καθαρισμό 7 παραλιών και την εκπαίδευση beach bars κοντά σε αυτές τις παραλίες και αναμένεται να δημιουργήσει ένα σημαντικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, συμβάλλοντας στον καθαρισμό περισσότερων από 30.000 τμ ελληνικών παραλιών.

Ο κ. Mathieu Lambotte, CEO της Pernod Ricard Hellas δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που με την πρωτοβουλία “My beach. Our Planet” προχωρούμε σε μια μακροπρόθεσμη δέσμευση με στόχο την αλλαγή στις ελληνικές παραλίες αλλά και στον κλάδο που δραστηριοποιούμαστε, εκπαιδεύοντας τους συνεργάτες μας αλλά και τους πολίτες σε μια κουλτούρα βιώσιμης συμπεριφοράς στις παραλίες – ένα από τα πολυτιμότερα στοιχεία της ελληνικής φύσης και του ελληνικού τουρισμού. Η δράση μας αυτή – στην οποία συμμετέχουμε όλοι οι εργαζόμενοι της Pernod Ricard Hellas - αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της δέσμευσής μας προς την ελληνική κοινωνία και στις αρχές βιωσιμότητας και υπευθυνότητας που διέπουν τη λειτουργία μας, τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως.»

Ο κ. Νίκος Δούμπας, Υπεύθυνος Πυλώνα Υδάτινων Απορριμμάτων της Περιβαλλοντικής Οργάνωσης iSea, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που είμαστε αρωγοί σε αυτή τη σημαντική πρωτοβουλία της Pernod Ricard Hellas, συμβάλλοντας στην εφαρμογή ορθών περιβαλλοντικών πρακτικών και ενισχύοντας την κουλτούρα της περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Άλλωστε ο στόχος μας είναι κοινός: Να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο μέλλον για τις ελληνικές παραλίες και τον πλανήτη μας.»

Η πρωτοβουλία συνάδει με τις παγκόσμιες δράσεις του ομίλου Pernod Ricard, που καθορίζονται από το πάθος για τη δημιουργία ενός καλύτερου τρόπου ζωής, προστατεύοντας το περιβάλλον στο οποίο ζούμε και συνάδουν με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών για το 2030.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα των εθελοντικών δράσεων καθαρισμού παραλιών και τις δηλώσεις συμμετοχής θα ανακοινωθούν τους προσεχείς μήνες.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM