Η νέα τηλεοπτική καμπάνια του Rexona με τον Στέφανο Τσιτσιπά σας καλεί να φέρετε στην επιφάνεια τον δραστήριο εαυτό σας

Εσύ δέχεσαι την πρόσκληση του Στέφανου Τσιτσιπά και του Rexona? Αν ναι, τότε δεν έχεις παρά να κινηθείς! Facebook Twitter
0

Η νέα τηλεοπτική καμπάνια του Rexona με πρωταγωνιστή τον Στέφανο Τσιτσιπά σε καλεί να φέρεις στην επιφάνεια εκείνον το δραστήριο εαυτό που κάπου άφησες πίσω σου. Αγκάλιασε κάθε κίνηση της καθημερινότητας, βγες από το comfort zone σου και κινήσου.

Είσαι ένας από εκείνους που αγαπούν το “snooze button” στο ξυπνητήρι, σκρολάρουν ατελείωτα στην οθόνη του κινητού τους ή προτιμούν να πατήσουν το κουμπί του ασανσέρ για να βρεθούν ακόμα και στον πρώτο όροφο του γραφείο τους; Εάν ναι, τότε αποδέξου την πρόκληση του Στέφανου και του Rexona και βάλε την κίνηση σε κάθε στιγμή της ζωής σου. Άσε ό,τι κάνεις, Σήκω, Ετοιμάσου, Βάλε Rexona και Κινήσου!

Το αποσμητικό Rexona με τη μοναδική Τεχνολογία Motion Sense ενεργοποιείται με κάθε σου κίνηση για να σε προστατεύει από τον ιδρώτα και την κακοσμία έως και 48 ώρες. Το Rexona είναι ο ικανός σύμμαχός σου να ανταποκριθεί σε κάθε περίσταση.

Δεν έχεις λοιπόν, παρά να «ντυθείς» με την πιο δραστήρια διάθεσή σου, να διαλέξεις το δικό σου Rexona και να «κατακτήσεις τον κόσμο». Και μην ξεχνάς. Το Rexona δε σε εγκαταλείπει ποτέ.

Τώρα το Rexona με νέα ενισχυμένη σύνθεση 3 φορές πιο δυνατή*, προσφέρει έως και 96 ώρες προστασία.

*σε σχέση με τα κοινά αποσμητικά Rexona

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM