Η ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ-ΛΙΛΛΥ πραγματοποίησε δωρεά με φάρμακα προς τον ΕΟΔΥ

Η ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ-ΛΙΛΛΥ πραγματοποίησε δωρεά με φάρμακα προς τον ΕΟΔΥ Facebook Twitter
0

Η Φαρμασέρβ-Λίλλυ προχώρησε σε δωρεά του φαρμάκου baricitinib στον ΕΟΔΥ, αξίας άνω των €200,000. Το φάρμακο baricitinib έχει λάβει άδεια έκτακτης χρήσης από τον Αμερικανικό Οργανισμό Φαρμάκων (FDA) σε νοσηλευόμενους ασθενείς με COVID-19, ενώ οι απαραίτητες διαδικασίες για την έγκριση έκτακτης χρήσης του και στην Ελλάδα είναι σε εξέλιξη.

Έως ότου ολοκληρωθούν οι απαραίτητες διαδικασίες για την έγκριση έκτακτης χρήσης της θεραπείας στην Ελλάδα και προκειμένου να συμμετέχει τα μέγιστα στην εθνική προσπάθεια, η Φαρμασέρβ-Λίλλυ αποφάσισε να συνδράμει, μεταξύ άλλων, με δωρεά προς τον ΕΟΔΥ ποσότητας του φαρμάκου baricitinib αξίας άνω των €200,000.

Η ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ-ΛΙΛΛΥ πραγματοποίησε δωρεά με φάρμακα προς τον ΕΟΔΥ Facebook Twitter


Η συγκεκριμένη δωρεά αφορά τη χρήση του baricitinib στα νοσοκομεία στα οποία νοσηλεύονται ασθενείς με COVID-19, για τη θεραπευτική αντιμετώπιση των νοσούντων και την ανακούφιση του Συστήματος Υγείας.


Στις 19 Νοεμβρίου το baricitinib έλαβε άδεια έκτακτης χρήσης από τον Αμερικανικό Οργανισμό Φαρμάκων (FDA) σε συνδυασμό με τη ρεμντεσιβίρη, σε νοσηλευόμενους ενήλικες και παιδιατρικούς ασθενείς ηλικίας 2 ετών και άνω με πιθανή ή εργαστηριακά αποδεδειγμένη νόσο COVID-19 που χρειάζονται συμπληρωματικό οξυγόνο, επεμβατικό μηχανικό αερισμό, ή εξωσωματική οξυγόνωση μεμβράνης. Η άδεια βασίστηκε στην κλινική μελέτη ACTT-2 του Εθνικού Ινστιτούτου Αλλεργίας και Λοιμωδών Νοσημάτων των ΗΠΑ, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύθηκαν στο New England Journal of Medicine στις 11 Δεκεμβρίου.

Η ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ-ΛΙΛΛΥ πραγματοποίησε δωρεά με φάρμακα προς τον ΕΟΔΥ Facebook Twitter


Στην εθνική προσπάθεια διαχείρισης της πανδημίας της COVID-19 και πιστή στη δέσμευση της για προσφορά στον τομέα της Υγείας, η Φαρμασέρβ-Λίλλυ συνεχίζει συστηματικά να συνεισφέρει με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM