Νέα, spicy πίτσα Mexicana με την υπογραφή και τη νοστιμιά της l’artigiano

Νέα, spicy πίτσα Mexicana με την υπογραφή και τη νοστιμιά της l’artigiano Facebook Twitter
0

Η l'artigiano εκπλήσσει για μια ακόμη φορά τους φίλους του brand, εμπλουτίζοντας τον κατάλογό της με ακαταμάχητες και συναρπαστικές γευστικές επιλογές.


Ειδικότερα, η νέα spicy πίτσα Mexicana με την υπογραφή και τη νοστιμιά της l'artigiano, προσφέρει την απόλυτη γευστική εμπειρία, χάρη στην ιδιαίτερη σάλτσα κιμά Mexican, που συνδυάζεται άψογα με τυρί γκούντα-μοτσαρέλα και τσένταρ 9μηνης ωρίμανσης. Τη γεύση κορυφώνουν οι «εκρηκτικές» πιπεριές jalapenos που μαζί με τα τριμμένα nachos cheese και την sauce μπάρμπεκιου, κάνουν μέχρι και τον πιο απαιτητικό πελάτη να θέλει να τη δοκιμάσει ξανά και ξανά.


Η l'artigiano ανανεώνει τακτικά τον κατάλογό της με νέες λαχταριστές γεύσεις, που ξεπερνούν κάθε προσδοκία, γιατί όλα τα πιάτα της μαγειρεύονται τη στιγμή της παραγγελίας με ποιοτικό υλικά, μεράκι και πάθος για αυθεντικό φαγητό.

Στο πλαίσιο των μέτρων πρόληψης που ακολουθεί η εταιρεία, έχει εφαρμόσει τη νέα υπηρεσία «Παράδοση Χωρίς Επαφή» για τις online παραγγελίες με πιστωτική κάρτα, μια διαδικασία κατά την οποία δεν υπάρχει καμία επαφή ανάμεσα στον διανομέα και στον πελάτη.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το ανανεωμένο site της l'artigiano.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM