Από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» στα Ηνωμένα Έθνη: Για πρώτη φορά Ελληνικός Οργανισμός στη Συντονιστική Επιτροπή DGC Youth Representatives του ΟΗΕ

Από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» στα Ηνωμένα Έθνη: Για πρώτη φορά Ελληνικός Οργανισμός στη Συντονιστική Επιτροπή DGC Youth Representatives του ΟΗΕ Facebook Twitter
0

Δύο νέοι, μέλη του Ευρωπαϊκού Μαθητικού Εθελοντικού Δικτύου YouSmile και της Ομάδας Δικαιωμάτων των Παιδιών του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», έγιναν δεκτοί ως ενεργά μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής του Department of Global Communications (DGC) Youth Representatives του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.

Εκπροσωπώντας «Το Χαμόγελο του Παιδιού», η Ράνια Παπαδοπούλου και ο Λευτέρης Δαφέρμος επιλέχθηκαν ως μέλη της Επιτροπής, μαζί με 13 ακόμη νέους και νέες από όλο τον κόσμο. Η τελική επιλογή έγινε κατόπιν ατομικής συνέντευξης αφού προηγήθηκαν πολύμηνες επαφές, συζητήσεις, ενημέρωση και κατάθεση αποδεικτικών/πιστοποιητικών για τις δράσεις και το έργο του Οργανισμού.

Ο Πρόεδρος του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» κ. Κώστας Γιαννόπουλος με συγκίνηση δήλωσε: «Ο Ανδρέας 25 χρόνια πριν έδωσε το καλύτερο παράδειγμα για τη δύναμη που έχουν τα παιδιά να αλλάξουν τον κόσμο μας. Είμαστε υπερήφανοι που οι νέοι μας κάνουν τη διαφορά, όχι με λόγια αλλά κάνοντας πράξη τα όνειρα για έναν καλύτερο και δικαιότερο κόσμο. Είμαστε βέβαιοι ότι θα αποδειχθούν άξιοι υπερασπιστές των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και των Δικαιωμάτων των Παιδιών, όπως κάνουν επάξια μέχρι τώρα. Θα συμβάλλουν τα μέγιστα στην αποτελεσματική αντιμετώπιση των παγκόσμιων προκλήσεων, αποφασίζοντας από κοινού με τους εκπροσώπους των κρατών για την βέλτιστη προώθηση των κρίσιμων θεμάτων που αφορούν στη νεολαία. Tα δύο παιδιά μας διαθέτουν το πάθος, τη θέληση και όλα τα απαραίτητα εφόδια για να γίνουν άριστοι πρεσβευτές, όχι μόνο του «Χαμόγελου», αλλά και της χώρας μας στον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών».

Η Συντονιστική Επιτροπή (Steering Committee) του Department of Global Communications (DGC) Youth Representatives που συστάθηκε το 2009 έχει ως βασικό στόχο την ενίσχυση του ρόλου των νέων στα Ηνωμένα Έθνη και την ενεργή συμμετοχή τους στη λήψη αποφάσεων που τους αφορούν και επηρεάζουν τη ζωή τους. Αποσκοπεί στη δημιουργία του κατάλληλου περιβάλλοντος όπου οι νέοι δεν θα θεωρούνται άτομα που χρειάζονται προστασία αλλά ενεργά μέλη της κοινωνίας και ισχυροί παράγοντες αλλαγής.

Τα μέλη της επιτροπής με θητεία ενός έτους, είναι ηλικίας από 18 έως 32 ετών και συμμετέχουν ενεργά σε φορείς (Μ.Κ.Ο.), οργανώνοντας και προωθώντας δράσεις για τους νέους, οι οποίες συμβαδίζουν με τους στόχους των Ηνωμένων Εθνών.

Παράλληλα, οι φορείς (Μ.Κ.Ο.) στους οποίους δραστηριοποιούνται, θα πρέπει να είναι μέλη (associated partners) του UN Department of Global Communications (τέως Department of Public Information-DPI), να συνεργάζονται μαζί του και να λαμβάνουν ετησίως καλή αξιολόγηση.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM