ΒΕΝΕΤΗ

ΒΕΝΕΤΗ Facebook Twitter
0

Ο ΦΟΥΡΝΟΣ ΒΕΝΕΤΗ με βαθιά συναίσθηση της  δύσκολης οικονομικής συγκυρίας που αντιμετωπίζει η χώρα και θέλοντας να στηρίξει  για άλλη μια φορά την ελληνική οικογένεια,  από αύριο 3 Ιουλίου,  προχωρά σε προσφορά δωρεάν ψωμιού στους συνταξιούχους, τους άνεργους, τους πολύτεκνους και τους άπορους.

Ειδικότερα, σε όλα τα καταστήματα ΒΕΝΕΤΗ  συνταξιούχοι, άποροι, άνεργοι και πολύτεκνοι ( οι δύο τελευταίες κατηγορίες με επίδειξη σχετικής ταυτότητας) θα μπορούν να προμηθευτούν ψωμί δωρεάν, από αύριο το πρωί και καθ’ όλο το διάστημαμέχρι να επαναλειτουργήσουν οι τράπεζες και να ομαλοποιηθεί η κατάσταση στην αγορά και στις ελληνικές οικογένειες.  

Τα είδη ψωμιού που θα προσφερθούν  δωρεάν είναι η Φρατζόλα Πολυτελείας, το Χωριάτικο Χειροποίητο, η Φρατζόλα Πετρόμυλου και το Χωριάτικο με σουσάμι. Τα ψωμιά θα προσφέρονται όλη μέρα, μέχρι εξαντλήσεως ημερησίων αποθεμάτων.

Η ΒΕΝΕΤΗΣ προβαίνει σε αυτή τη δραστική κίνηση  με στόχο να ενισχύσει τις ευπαθείς και αδύναμες κοινωνικές ομάδες, βοηθώντας τους συνανθρώπους μας να μη στερηθούν ένα προϊόν πρώτης ανάγκης για το ελληνικό τραπέζι όπως το ψωμί, τη δύσκολη αυτή στιγμή.

Παράλληλα, υπενθυμίζεται, ότι στο πλαίσιο του κοινωνικού έργου που αναπτύσσει η εταιρεία, εδώ και 4 χρόνια τα καταστήματα ΒΕΝΕΤΗ, καθημερινά μετά τις 22.00, προσφέρουν δωρεάν τα προϊόντα ημέρας που έχουν περισσέψει, σε όσους έχουν ανάγκη.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως η πληρωμή της μισθοδοσίας του προσωπικού της ΒΕΝΕΤΗ, την περίοδο αυτή, θα γίνει μετρητοίς και όχι μέσω τραπεζικού συστήματος.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM