Fresh Line

Fresh Line Facebook Twitter
0


Αναγνωρίζοντας την επίπτωση των οικονομικών συγκυριών στις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες, η Fresh Line, θα προβεί στη δωρεά 1€ για κάθε offer set που θα πωλείται στα καταστήματά της εντός Ελλάδος.

Η εν λόγω ενέργεια θα διαρκέσει έως τις 30 Ιουνίου 2013. Το ποσό που θα συγκεντρωθεί θα διατεθεί για την αγορά εξοπλισμού και τη στήριξητων 8 Παιδικών Σταθμών του Δήμου Αχαρνών, που υπάγονται στη Δημοτική Φροντίδα Αχαρνών και στους οποίους είναι εγγεγραμμένα  περίπου 1000 παιδιά, 2.5 – 5 ετών.

Η προσφορά αυτή, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι τουπρογράμματος δράσης “Μαζί Μπορούμε Να Κάνουμε Τη Διαφορά”, το οποίο αντανακλά τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της Fresh Line, με έμφαση στη στήριξη παιδιών που μεγαλώνουν με κοινωνικούς και οικονομικούς περιορισμούς.Πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο «Δεσμός», το οποίο εστιάζει στην ενημέρωση ανθρωπιστικών και κοινωνικών αναγκών, στην επαφή με τον εκάστοτε οργανισμό και στην αξιοποίηση πάσης φύσεως πλεονάσματος και δωρεάς προϊόντων.

Με φαντασία και μεράκι, η Fresh Line, παράγει σήμερα πάνω από 450 περίτεχνα, χειροποίητα και ασφαλή καλλυντικά για όλη την οικογένεια. Διαθέτει δική της παραγωγική μονάδα στην Αττική και διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων που αριθμεί 40 σημεία πώλησης στην εγχώρια αγορά. Στο εξωτερικό δραστηριοποιείται σε 13 χώρες, με πάνω από 190 σημεία πώλησης συνολικά. Διαθέτει πιστοποίηση από το διεθνές πρότυπο διαχείρισης ποιότητας ISO 9008:2001, καθώς και από τον ιταλικό οργανισμό Πιστοποίησης ICEA. Η μέθοδος που χρησιμοποιείται για την ανάπτυξή της είναι αυτή του franchising και στρατηγικών συνεργασιών με μεγάλα πολυκαταστήματα, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί εταιρικά καταστήματα στην Αθήνα και το Βερολίνο.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Market news / Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Απευθύνεται σε αγρότες, παραγωγούς τροφίμων, επιχειρηματίες και επαγγελματίες της εστίασης, chefs και ειδικούς με κοινό όραμα το μέλλον της διατροφής στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Market news / Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Στις 19 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι, η Huawei θα παρουσιάσει τη νέα της σειρά smartwatches για υπαίθριες δραστηριότητες, μαζί με μια σειρά καινοτόμων προϊόντων στο πλαίσιο του Global Innovative Launch.
THE LIFO TEAM
Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Market news / Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Μια ολοκληρωμένη στρατηγική ευαισθητοποίησης και ψηφιακής καινοτομίας σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης & Τεχνητής Νοημοσύνης.
THE LIFO TEAM