Το Disaronno και o oίκος Diesel ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μια συλλεκτική φιάλη

Το Disaronno και o oίκος Diesel ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μια συλλεκτική φιάλη Facebook Twitter
0

Το outfit του Disaronno φέτος αναλαμβάνει ο οίκος Diesel, δημιουργώντας μια φιάλη που φοράει το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο της υπογραφής του θρυλικού denim brand.

Για 7η συνεχή χρονιά́ το δημοφιλέστερο Ιταλικό́ λικέρ στον κόσμο συνεργάζεται, μετά τους Moschino, Versace, Cavalli, Etro, Missoni και Trussardi με έναν ακόμη ιστορικό Οίκο Μόδας, συνώνυμο του Streetwear.


Οι δύο οίκοι, παντρεύουν τον κοινό τολμηρό τους χαρακτήρα, ντύνοντας τη χαρακτηριστική φιάλη του Disaronno με ένα μοναδικό denim σχέδιο του οίκου Diesel.

Η σχεδίαση αντικατοπτρίζει τις κοινές προσεγγίσεις των δύο brands: δυο παγκοσμίως γνωστές εταιρείες με έδρα την Ιταλία και έμφαση στην προώθηση της δημιουργικότητας και της πρωτοτυπίας.

Το Disaronno και o oίκος Diesel ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μια συλλεκτική φιάλη Facebook Twitter

Ο οίκος Diesel πρωτοπορεί για ακόμα μια φορά με τα προϊόντα του, τις κοινωνικές πρωτοβουλίες και την προοδευτική του σκέψη, έχοντας αυτή τη φορά ως σύμμαχο την μοναδική και πρωτότυπη γεύση του Disaronno.

Μέσα από αυτή τη συνεργασία, το Disaronno υποστηρίζει το OTB Foundation, τον φιλανθρωπικό οργανισμό της εταιρείας Diesel, ο οποίος υιοθετεί πλήρως το σύνθημά της «Γενναίες δράσεις για έναν καλύτερο κόσμο».

Στην Ιταλία και σε παγκόσμιο επίπεδο, το OTB Foundation συμμετέχει σε κοινωνικές πρωτοβουλίες που επικεντρώνονται σε τρεις αρχές: την βιωσιμότητα, την καινοτομία και τις άμεσες κοινωνικές επιπτώσεις.

Disaronno wears Diesel Coctail
Συστατικά:
50 ml Disaronno
20 ml Jamaica Rum overproof
30 ml Χυμός Lime
20 ml Σιρόπι φρούτων του πάθους
8 Φύλλα μέντας

Για περισσότερα πατήστε εδώ

 

Μοιραστείτε το δικό σας Disaronno wears DIESEL: Hashtag: #DisaronnoWearsDiesel

 

Δείτε το βίντεο:

 
Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM