Πότε έπεσες τελευταία φορά θύμα της διαφήμισης και των media; Άσε μην κουράζεσαι! Δεν θυμάσαι γιατί μπορεί και να μην το συνειδητοποίησες καν, ή ακόμη και αν το έκανες μπορεί να ήταν ετεροχρονισμένα. Οι διαφημιστές είναι, ίσως, εκείνοι που μας ψεκάζουν... You know what I mean!

Το απόγειο νομίζω της αύξησης των θυμάτων τους είναι, σίγουρα η εποχή των Χριστουγέννων. Θυμηθείτε, μόνο, τις φαντασμαγορικές διαφημίσεις που έκανε πάντα οι Coca- cola εν αναμονή της άφιξης του Αη Βασίλη. Δεν γινόταν να μην τις δεις και να μην ξεχαστείς! Ήταν προμελετημένο! Ήταν ωραίο!

 

Ας δούμε, όμως, πόσα παράταιρα μπορείς να συναντήσεις τις επόμενες μέρες στα media τα social και τα κανονικά:

 

  • Έχεις το facebook να θέλει με αγωνία και επιμονή να σου θυμίσει τις καλές στιγμές του 2013. Και αν εγώ δεν έχω κ .Facebook, για τα δεδομένα μου, γιατί πρέπει όχι να μου τις θυμίσεις αλλά να μου θυμίσεις πως δεν έχω!

  • Ξαφνικά, όλες οι μεγάλες εταιρείες τις κινητής τηλεφωνίας συνειδητοποιούν πως μπορούν να παρέχουν καλύτερα πακέτα για τους πελάτες τους. Όχι ότι είναι το ίδιο και το αυτό και απλά εκμεταλλευόμενοι την «καταναλωτική σου μανία» σε δεσμεύουν με ένα συμβόλαιο, για ακόμη ένα χρόνο. Προς Θεού!

  • Αυτές τις μέρες, σίγουρα, θα δεις το ευτυχισμένο ζευγαράκι στην τηλεόραση που προμοτάρει το ανάλογο προϊόν ή υπηρεσία να βρίσκεται χαμογελαστό στο χιόνι και να ερωτοτροπεί ρομαντικά. Με τα σκουφάκια τους, χαμένοι ο ένας στη ματιά του άλλου, τα αστραφτερά τους χαμόγελα να κάνουν αντίθεση με τα, ελαφρώς, ροδοκοκκινισμένα μάγουλα της όμορφης γυναικείας ύπαρξης… Και μπλα μπλα μπλα. Έλεος! Γιατί εγώ όσους βλέπω στο χιόνι και στην παγωνιά έχουν κόκκινη μύτη, φτερνίζονται σποραδικά, σίγουρα έχουν κάποιο ποσοστό ρινικής συμφόρησης και το βηχαλάκι στο τσεπάκι;

  • Αν και στην αντίπερα όχθη αυτοί που διαφημίζουν εντός κάποιου χώρου είναι πιο τυχεροί! Ψηλά κολονάτα ποτήρια να χτυπάνε, με το κρασί να αναδύει τις κατάλληλες μυρωδιές. Ο ελαφρύς ρουχισμός υπό τη μορφή ενός κομψού, νυχτερινού φορέματος και η νέα χρονιά έρχεται, με χαρά αισιοδοξία και πολύ ζεστή. Ειλικρινά που το είδαν αυτό; Εάν υπάρχει έστω και ένα ελληνικό νοικοκυριό που απολαμβάνει τη ζέστη που είχε συνηθίσει να από λαμβάνει, σε τέτοιες εποχές, μπορεί αύριο να περάσει από τον ΟΠΑΠ. Έχει κληρωθεί ο αριθμός του ΑΦΜ του, δεν το ξέρει και οι απολαβές έχουν μετατραπεί σε μαύρο χρυσό.

  • Εν κατακλείδι, έμεινε αυτό το στρογγυλό πτηνό, που ξεπροβάλει στο φόντο άσπρου, πανάκριβου τραπεζομάντηλου σε διαφημίσεις, πιθανόν, κάποιου τροφίμου. Αν και δεν είναι απαραίτητο. Γιατί για το αρνί του Πάσχα να γίνεται τόσο ντόρος και για τη γαλοπούλα των Χριστουγέννων τίποτα; Πόσοι παίρνουν, πλέον, γαλοπούλα και πόσοι όχι; Εύχομαι, αν όχι γαλοπούλα, εκείνοι που πλέον δεν θα πληρώνουν τις οφειλές τους στη ΔΕΗ, μετά το τελευταίο πάγωμα των ανεξόφλητων λογαριασμών, να έχουν ένα πλούσιο γιορτινό τραπέζι.

Τα Χριστούγεννα είναι αν όχι ωραία, γιατί υπάρχουν και εκείνοι που συνειδητά δεν εμπνέονται από το πνεύμα των Χριστουγέννων, διαφορετικά! Και αυτό γιατί ακόμη και εάν ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΣΤΡΑΒΑ οδηγούμαστε στο τέλος ενός χρόνου με κάτι κοινό. Μια de facto νέα αρχή και αναπόφευκτη, υποσυνείδητα, ελπίδα. Έτσι είναι ο άνθρωπος. «Ίσως τα πράγματα μπορεί να φτιάξουν». Κάποτε δίπλα στο οπότε...!

Υ.Σ Δεν ξεχνάμε την μεγάλη έμπνευση που κατακλύζει τους έλληνες τραγουδοποιούς εκείνες τις μέρες. Είναι, εμπορικής, απορίας άξιο! «Χριστούγεννα ήρθαν πάλι».