Χιόνι, παγωμένες επιφάνειες, παλμός και μοναδικά εφέ στο σποτάκι της Nike που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τη Ρωσία και το Σότσι 2014.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Δολοφονία στην Αγία Παρασκευή: Επικοινωνούσαν με μηνύματα από το κινητό του παιδιού

Η σκληρή αλήθεια για τον Θεόδωρο Κουρεντζή

Πλησιάζει ο καύσωνας των 44 °C και 96 ωρών

Kylie Minogue και Loreen εντυπωσίασαν το κοινό στην Πλατεία Νερού

Σε διαθεσιμότητα ο CEO της Astronomer μετά την αγκαλιά με την επικεφαλής HR στους Coldplay

σχόλια