Εξοργισμένος για την εμπλοκή του ονόματός του στην λίστα του παράνομου πλουτισμού Ελλήνων πολιτικών, εμφανίστηκε ο Παναγιώτης Μελάς, μιλώντας στην εκπομπή του Νίκου Ευαγγελάτου.
Όπως είπε, «το 2008 πούλησα το διαμέρισμά μου όπου είχα το ιατρείο μου. Τα χρήματα τα έβαλα στην Εθνική Τράπεζα. Το 2010 τα έστειλα στο εξωτερικό, στο παιδί μου που τα ήθελε για κάποια δραστηριότητα. 'Ολα έγιναν νόμιμα. Τα δηλώνω στην εφορία, στο πόθεν έσχες. Αν δεν υλοποιηθεί αυτή η δραστηριότητα, θα τα επιστρέψω στην Ελλάδα»:
Πολιτική /
Μελάς: «Έβγαλα στο εξωτερικό λεφτά για το παιδί μου»
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Ένα «σαρκοφάγο βακτήριο» εξαπλώνεται στα νερά της Μεσογείου
Ολλανδία: Για πρώτη φορά παιδί κάτω των 12 ετών υποβλήθηκε σε ευθανασία
Διπλός σεισμός στη Βενεζουέλα: Φόβοι για χιλιάδες νεκρούς - Βίντεο από την στιγμή των πολύ ισχυρών δονήσεων
Μάρω Κοντού: Ηλικιωμένος προσπάθησε να μπει στο δωμάτιό της κρατώντας μαχαίρι
Διπλή δολοφονία στην Ιταλία: Σκότωσε τη σύζυγό του και τον γιο τους - «Επιτέλους απελευθερώθηκα»
σχόλια