Εξοργισμένος για την εμπλοκή του ονόματός του στην λίστα του παράνομου πλουτισμού Ελλήνων πολιτικών, εμφανίστηκε ο Παναγιώτης Μελάς, μιλώντας στην εκπομπή του Νίκου Ευαγγελάτου.
Όπως είπε, «το 2008 πούλησα το διαμέρισμά μου όπου είχα το ιατρείο μου. Τα χρήματα τα έβαλα στην Εθνική Τράπεζα. Το 2010 τα έστειλα στο εξωτερικό, στο παιδί μου που τα ήθελε για κάποια δραστηριότητα. 'Ολα έγιναν νόμιμα. Τα δηλώνω στην εφορία, στο πόθεν έσχες. Αν δεν υλοποιηθεί αυτή η δραστηριότητα, θα τα επιστρέψω στην Ελλάδα»:
Πολιτική /
Μελάς: «Έβγαλα στο εξωτερικό λεφτά για το παιδί μου»
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Power nap: Τι πιστεύει η επιστήμη για τον μεσημεριανό ύπνο;
Στην Ισπανία βρέθηκε μοναδικό χάλκινο άρμα με γρύπες και μυθικές μορφές της Μεσογείου
Ξένια Καλογεροπούλου: «Το καλό με τη δουλειά μας είναι ότι δεν βγαίνεις ποτέ στη σύνταξη»
Ο Έλον Μασκ δεν είναι πια τρισεκατομμυριούχος
Πανελλαδικές 2026: Τι ώρα οι βαθμολογίες αύριο
σχόλια