Η Μαντόνα στη Eurovision: Όλα λάθος !

Η Μαντόνα στη Eurovision: Όλα λάθος ! Facebook Twitter
WTF?!
29

1. Κατ' αρχάς δεν έπρεπε να πάει. Επειδή είχε «δεσμευτεί» με την προηγούμενη αγωνιστική στάση της περί συναδέλφωσης Ισραήλ - Παλαιστίνης κ.λπ. Δεν μπορεί να λες και να ξελές με τέτοια άνεση – όσο κυνική κι αν είναι η μπίζνα προώθησης του τελευταίου σου άλμπουμ (ωραίο τραγουδάκι, a propos). Kαι έτσι φάνηκε σε όλους: ως κυνική αρπαχτή. Ο Γκιλέσπι πρέπει να την πόνεσε αποκαλώντας την «πόρνη του χρήματος». Και αποκλείεται να μην είδε την πλημμυρίδα των αρνητικών σχολίων στα social media.

 

2.  Άπαξ όμως και πήγε, δεν έπρεπε να είναι απολογητική. Τις κυνικές χειρονομίες ή τις κάνεις ή δεν τις κάνεις. Αλλιώς σού ορμάνε όλοι. Ήδη από την πρώτη φωτογραφία της στο αεροδρόμιο, έβλεπες μια αλλιώτικη Μαντόνα. Προβληματισμένη και σκυθρωπή. Αλλά η πλήρης απομάγευση έγινε με την πρώτη της εμφάνιση στα παρασκήνια. Μόλις είχε προηγηθεί η θεματική εκσπερμάτωση της εκδήλωσης, με την αναδρομή στα παλιά χιτς του θεσμού και τη Φουρέιρα να σκίζει – μια τέλεια ιδέα που εκτελέστηκε ακόμη πιο τέλεια και ίσως η καλύτερη στιγμή του πανηγυριού, την τελευταία δεκαετία. 

Ενώ όλοι περίμεναν η ένταση να ανέβει ακόμη πιο πολύ με τη «θεά», όλα σα να βούλιαξαν στη σιωπή. Και στην οθόνη εμφανίστηκε μια πτοημένη, κοντή κυριούλα με πετσιά που άρθρωνε με θλιμμένη σοφία κάτι δεκάρικους για τη «μουσική που ενώνει τους ανθρώπους», και κάνοντας ένα βεβιασμένο, σχεδόν βαριεστημένο φλερτ με τον παρουσιαστή.

Η θεά, ξαφνικά ήταν αθαμβής, ασήμαντη, χωρίς φωτοστέφανο, στο κέντρο μιας εκδήλωσης που είναι μόνο στρας και γκλάμορους πορδές. Κι αντί να ξεσηκώνει τη θάλασσα των gay που αδημονούσαν από κάτω, μίλαγε, μίλαγε, προσπαθώντας προχείρως να ξεπλύνει την παρουσία της εκεί.

WTF?!

Η θεά, ξαφνικά ήταν αθαμβής, ασήμαντη, χωρίς φωτοστέφανο, στο κέντρο μιας εκδήλωσης που είναι μόνο στρας και γκλάμορους πορδές. Κι αντί να ξεσηκώνει τη θάλασσα των gay που αδημονούσαν από κάτω, μίλαγε, μίλαγε, προσπαθώντας προχείρως να ξεπλύνει την παρουσία της εκεί.

 

3. Το χειρότερο όμως ήταν όταν άρχισε το πολυαναμενόμενο  σόου της. Άνοιξε το στόμα της και έβγαλε την πιο φάλτσα φωνή της βραδιάς – πιο φάλτσα και από όλα τα μειράκια που είχαν προηγηθεί. Οι κινήσεις της ήταν αμήχανες, το σώμα της δύσκαμπτο και η αισθητική της ξεπερασμένη, 30 χρόνια πριν. Ήταν μια απρόσμενη, παταγώδης πτώση, ένα χάσμα που διέρρηξε μια εκδήλωση ωρολογιακά εκτελεσμένη και τεχνολογικά κορυφαία – έκτοτε, ολόκληρη η βραδιά κατέβασε στροφές έως τέλους και κάπως κηλιδώθηκε ο δαιμονισμένος επικοινωνιακός της σχεδιασμός: αυτό το πρωτοφανές επικοινωνιακό colpo grosso του Ισραήλ.

 

(Η Μαντόνα ήταν χειρότερη κι απ΄την Ντούσκα που στιγμή δεν κατάλαβα γιατί ορισμένοι την επαινούν: προσωπικώς τη βρήκα σα ξωτικό που πήζει τυρί στη στρούγκα του, και αγάμητες παρθένοι-κολεόπτερα υφαίνουν τα τουλουπάνια του με μύξες – καθόλου παράξενο που πάτωσε).

 

4. Η χειρονομία με τις σημαίες στην πλάτη των χορευτών ήταν μια ύστατη προσπάθεια να σωθεί η παρτίδα. Που έκανε τα πράγματα χειρότερα. Γιατί φάνηκε ευκαιριακή, όψιμη και οξύμωρη. Μια προσπάθεια να είναι μονά και ζυγά, δικά σου. Ως προς αυτό, οι Ισλανδοί ήταν οι αληθινά σωστοί και έντιμοι. Κατά τη διάρκεια ολόκληρης της αποστολής, δεν έπαυαν να υπενθυμίζουν το Παλαιστινιακό ζήτημα.

 

Συμπερασματικά, η Μαντόνα έπαιξε (από φιλοχρηματία) και έχασε. Επειδή δεν ήταν σίγουρη για την απόφασή της, επειδή ήταν κάκιστη στην εμφάνισή της και επειδή πήγε στο τέλος να τα κουκουλώσει.

 

Αλλού τα κακαρίσματα κι αλλού γεννούν οι κότες.

 


YΓ. Και ένα τυράκι από τη Guardian

 


Madonna was excruciating: what we learned from Eurovision 2019

 

Η Μαντόνα στη Eurovision: Όλα λάθος ! Facebook Twitter
Guest star Quavo managed to insult Madonna's age by pointing out his mum grew up listening to her

 

Madonna should have stayed at home

It wasn't just that her vocals on Like A Prayer were pitchy. It wasn't just that new song Future is lacklustre. But watching a pop icon of her stature having to endure Eurovision host chit-chat and stilted comedy based around an openly gay married man wanting to propose to her was excruciating.

Given the political flak – and being called a 'total prostitute' by Bobby Gillespie – that came with her decision to perform in Tel Aviv, Madonna must be questioning whether it was worth it.

Bless her guest star Quavo though, who in a brief interview with the hosts managed to insult Madonna's age by pointing out his mum grew up listening to her, and made it quite clear he had absolutely no clue what he had landed himself in when he agreed to do Eurovision.

 

*ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ: Δυο τεράστιες αλήθειες για τη Μαντόνα και τους Hatari

 

Στήλες
29

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Θοδωρής Αντωνόπουλος / Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Αν θεωρήσουμε την ομοφυλοφιλία επάγγελμα, αξιότιμε κ. συνήγορε, τότε σίγουρα αυτό θα πρέπει να ενταχθεί στα βαρέα ανθυγιεινά. Τουλάχιστον για όσο μπορούν να δηλητηριάζουν τον δημόσιο λόγο κακοποιητικές απόψεις, αντιλήψεις και πρακτικές, σαν αυτές που είτε εκφέρετε είτε ενθαρρύνετε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Δημήτρης Π. Σωτηρόπουλος / Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Αντί να διαφωνήσουμε για το ένα ή το άλλο θέμα, όπως και είναι θεμιτό και αναμενόμενο σε μια δημοκρατία διαλόγου, το μόνο που ξέρουμε να κάνουμε είναι να εξευτελιζόμαστε οι ίδιοι και να εξευτελίζουμε τους άλλους, ωσάν να ήταν οι χειρότεροι εχθροί μας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
O βούρκος των ημερών

Στήλες / O βούρκος των ημερών

Σήμερα: Μηνύματα στο αλεξίπτωτο • • • βουλευτική ηπιότητα • • • περιβαλλοντικη καταστροφή στο Ισραήλ • • • δύσκολες μέρες για τον Μακρόν • • • εμβολιαστική ευνοιοκρατία • • • ένας γενναιόδωρος πρώην οδηγός νταλίκας • • • η περιπέτεια της «μυστικής ομιλίας»
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Αρετή Γεωργιλή / Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Γιατί όλη αυτή η πολιτική χυδαιότητα που αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη από το πραγματικό πρόβλημα και στρέφει τη συζήτηση σε μια στείρα κομματική αντιπαράθεση, στις πλάτες όλων αυτών των παιδιών, που το μόνο που ζητούν είναι δικαίωση και γαλήνη;
ΑΡΕΤΗ ΓΕΩΡΓΙΛΗ
Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Τι διαβάζουμε σήμερα: / Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Σήμερα: Τα Ζεν της Βαϊκάλης • • • νίκη μεγαλοψυχίας • • • η βία δεν πτοεί (ακόμη) τους Βιρμανούς • • • μια πρώτη δικαίωση • • • οι επίμονοι Ινδοί αγρότες • • • δημοκρατία και πίτσα • • • ένας τιτάνας
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

18 σχόλια
Πω πω ευθιξια η μεση Ελληνιδα ( lol ) και politically corect-ιλα στα κοκκινα. Ποτε γιναμε από κλεφτοκοτάδες και κατσαπλιαδες Αγγλοι ευγενεις με πρωτοκολλο , ουτε που το καταλαβα. Οσο για τα ''επιχειρηματα '' τυπου '' δεν εχει ν αποδειξει τιποτα'' και '' ξερεις κανενα να δουλευει τζαμπα ? '' γελανε και τα πληκτρολογια. Ε αφου δεν εχει ν αποδειξει τιποτα, ας τραγουδησει και Νορμα ντυμενη κολομπινα ξερωγω , δεν τρεχει και τιποτα.. Μοναδικο λαθος στο αρθρο το ''αγαμητες παρθενοι'' , είναι πλεονασμος . p.s. - το αντιστοιχο κραξιμο που τρωει από Guardian πως σας φενεται…?
Η εμφανιση της Μαντονα ηταν οντως κακη και η πολιτικη της χειρονομια χλιαρη αλλα τα αρθρο ειναι επιτευδεμενο και επιθετικα γραμμενο και γι' αυτο βλεπεις να αντιδρουνε αναγνωστες. Ειδικα τα σχόλια για το υψος της ή το πως δειχνει εμφανισιακά στα εξηντακατι της αποτελούν τουλαχιστον μικροπρεπεια. Οσο για την Ντουσκα, ακομα και αν δεν αρεσε σε καποιος, τετοιος μηδενισμος του κομματιου και της παρουσιασης του απλα δειχνει αφεντία του κ#λου.
Η λαίλαπα της κορεκτίλας στα σχόλια. Εκφρασμένη με ακόμη πιο επιθετικό τρόπο από το σεξισμό που υποτίθεται την έβγαλε από τα ρούχα της.Και η Μαντόνα ήταν Θλιβερή και η Ντούσκα κάκιστη - μουσικά και τραγουδιστικά και εμφανισιακά. Γνώμη μου. Ή έπρεπε να πάρω από κάπου άδεια πριν εκφραστώ;
Kουβέντα δεν ειπώθηκε για το καθαρά μουσικό κομμάτι της Ντούσκα (που άσχετα αν σου άρεσε το κομμάτι σαν κομμάτι, ή η Ντούσκα σαν φωνή, τεχνικά ήταν κλάσης ανώτερη από την πλειοψηφία των συμμετοχών, που αρκετοί ήταν flat, strained, totally out of breath και με νότες που ένα τσικ ήθελαν και θα έσπαγαν), αλλά η αρθρογράφος προτίμησε να σχολιάσει καθαρά το εμφανισιακό κομμάτι της συμμετοχής, στο οποίο οι "αγάμητες παρθένες" ίσως να μην είχαν καν την δυνατότητα να εκφέρουν άποψη. Αλλά βέβαια, το ότι 6 γυναίκες φόρεσαν την στολή τους για να πάνε στη δουλειά τους αρκεί για να τις χαρακτηρίσουμε "ξωτικά που πήζουν τυρί στη στρούγκα" και "αγάμητες παρθένες-κολεόπτερα", με αποκορύφωμα μισογυνιστικού ξερατού βέβαια το "αγάμητη".
Άσε, η γυναίκα έχει ολοφάνερα θέματα. Μισογυνισμός το σημαντικότερο, βγαίνει από όλο το κείμενο. Θα πρέπει να αισθάνεται πολύ γαμάτη και μοντέρνα και αποδεκτή από τις αντροπαρέες με IQ λεμονόχορτου, «ας γελάσουμε λίγο με τη γριά Μαντόνα, τι κι αν ειναι παγκόσμιο είδωλο, σιγά τ´ αυγά κι εγώ θα μπορούσα αν ήθελα αλλά δε θέλω» και χαχαχα και χουχουχου
Ακρως θλιβερό , το εν λόγω άρθρο. Αποπνέει "κακοήθεια" και μισογυνισμό. Δεν επιτρέπεται άνθρωποι που θέλουν να φέρουν το χαρακτηρισμό του αρθρογράφου-δημοσιογράφου να επιδίδονται σε γραφή τέτοιου είδους κειμένων προσβάλοντας με τα γραφόμενα τους οχι μόνο την Μαντόνα και την Κατερίνα Ντούσκα αλλά και όλους εμάς. Λυπάμαι...
Θεωρω το σχόλιο για την εμφανιση της Κατερινας Ντούσκα εξυπνακιστικο και εξαιρετικά κακοήθες. Ασχέτως θέσης, ήταν η καλύτερη συμμετοχή της Ελλάδας εδώ και πολλά χρόνια. Στο παρελθόν ειχαμε στείλει τερατουργήματα όπως του Αλκαίου,το ζειμπέκικο-ραπ του Λούκα Γιώρκα τις αθλιες φωνητικά, τσιριχτες συμμετοχές του Ρουβά και πέρνανε καλές θέσεις επειδή η ψηφοφορία είχε καθαρά πολιτικό χαρακτηρα και όλα τα Βαλκάνια και οι ανατολικές χώρες αλληλοψηφίζονταν. Η φετινή προσπάθεια της Κατερίνας ήταν φιλόδοξή,διαφορετική και άψογα ερμηνευμένη. Πιστεύω οτι μαζί με τα τραγουδια της Ιταλίας, της Σλοβενίας ( δεν καταλαβα λεξη απο όσα του τραγουδουσε η κοπελια αλλα το όλο θέαμα είχε κάτι το τόσο ατμοσφαιρικό και εφηβικά στοιχειωτικό ), της Τσεχίας και της Ισλανδίας( respect για την πολιτική χειρονομία με τις σημαίες ), ήταν ότι πιο αξιόλογο φέτος. Όσο για την Μαντονα, η αληθεια είναι ότι ειδικά το Like A prayer το σκότωσε αλλά η συγκεκριμένη μετά απο τόσα χρόνια καριερας και επιτυχιας δεν εχει να αποδείξει τιποτα και σε κανέναν.
Νομίζω ότι ένας αρθρογράφος αλλα και γενικοτερα ένας δημοσιογράφος, οφείλει να είναι αντικειμενικος, να αποφεύγει τους άσχημους χαρακτηρισμούς, συνάδουν ή όχι με την πραγματικότητα και την στοχοποίηση. Μπορεί να παραθέτει φυσικά την άποψη του με πιο ωραίο τρόπο και χωρίς να γράφει τόσο μακροσκελή κείμενα για αυτήν βέβαια.
για να κανω το δικηγορο της μαντονα (λολ) , μπορει το ολο σουσουρο να την ωφελησει και ο timberlake ειχε παει και αυτος eurovision το 2016 και λογικα ηταν αψογος επαγγελματιας , θυμαται κανεις τιποτα η τον ωφελησε σε κατι ?(κ αυτος εχει κανα 10αρι χρονια να κανει σοβαρη επιτυχια )
Ειδα από περιεργεια στο youtube την επιμαχη ''performance'' . Πραγματικα θλιβερο το θεαμα . Με το που πεταει τις πρωτες λεξεις τοσο παραφωνα και ανόρεχτα , θες όχι να κραξεις , απλα να τη ρωτησεις γιατι το κανει αυτό στον εαυτο της ? Γενικοτερα ειναι sad τα τελευταια χρονια , το εχει χασει τελειως , με νυχια και με δοντια προσπαθει αλλα δεν... Είναι σαν το θειο που στα οικογενειακα τραπεζια θελει να '' κατσει με τη νεολαια '' .
Συμφωνώ σχεδόν σε όλα, όχι μόνο σήμερα αλλά και σε παλιότερες απόψεις σας σε άλλα θέματα γιατί είστε από τους συντάκτες που διαβάζω με προσοχή και δεν με ενοχλεί η σκληρή σας γλώσσα. Εκτιμώ τους καλλιτέχνες που συμμετέχουν στο μποϊκοτάζ, απογοητεύτηκα το '17 από τους radiohead που είμαι φαν και δε με κάλυψε η απάντηση του Yorke.Mια μόνο μικρή λεπτομέρεια: "κοντή κυριούλα" δεν θα έπρεπε να χαρακτηρίζεται καμιά γυναίκα, ακόμα κι αν το ύψος της είναι 1.60 και είναι πια μεσήλικη, είτε έχει υπάρξει ποπ είδωλο, είτε όχι.
Αυτό για τις παρθένες (που εκτός των άλλων είναι και πλεονασμός), ομολογώ ότι δεν το διάβασα και είναι πολύ χειρότερο από το κοντή κυριούλα. Λυπάμαι που δεν έχω και τόσο συμπαγή προσοχή. Ας προσέχουμε λίγο το σεξισμό, πολλώ δεν μάλλον μεταξύ γυναικών.
20 χρόνια πριν το παρθένες και κοντή κυριούλα δεν θα τα βλέπαμε σεξιστικά. Τώρα δε, είναι μόδα και καραμέλα να λέμε ότι μας θίγει ως σεξιστικό, με αποτέλεσμα να χάνει την πραγματική αξία της λέξης.
(Η Μαντόνα ήταν χειρότερη κι απ΄τη Ντούσκα που στιγμή δεν κατάλαβα γιατί ορισμένοι την επαινούν: προσωπικώς τη βρήκα σα ξωτικό που πήζει τυρί στη στρούγκα του, και αγάμητες παρθένοι-κολεόπτερα υφαίνουν τα τουλουπάνια του με μύξες -καθόλου παράξενο που πάτωσε). Πηγή: www.lifo.grΌσο κι αν προσπαθείτε ντόρο δεν κάνετε με τέτοια σχόλια αγαπητή μου. Επειδή εσείς τη βρήκατε έτσι επειδή δεν έχετε ίχνος μουσικής παιδείας προφανώς αλλά ούτε κι αισθητικής δε σημαίνει πως ήταν απαίσια η Κατερίνα Ντούσκα.
Ακριβώς αυτό. Πόσο σοβαρά μπορείς να πάρεις την άποψη της αρθρογράφου όταν ρίχνει τέτοιο άτοπο και χυδαίο θάψιμο στην Κατερίνα Ντούσκα;
Διαφωνώ σχεδόν με όλο το άρθρο, λογική πρόχειρη και του τσουβαλιάσματος. Αλλά δεν μπορώ να γράψω έκθεση ανάλυσης για τα ευκόλως εννοούμενα. Και ποιος είναι ο Γκιλέσπι... είπε τη μαλακία του για να τον μάθουμε κι αυτόν.
Ένα πράγμα μόνο θα σχολιάσω γιατί είναι ντροπή, πολύ περισσότερο δε , που γράφτηκε από γυναίκα. Κοντή κυριούλα;;; Σοβαρά τώρα;;; Κακοήθες, αγενές, μισογυνικό, από πού να το πιάσεις. Αν ήταν ψηλή όλα καλά;
Αν ήταν η Μαντόνα θα ήταν όλα καλά:! Η Μαντόνα με το καλλιτεχνικό εκτόπισμα που ξέρουμε.. Κι ας ήταν 50 πόντους.. δυστυχώς η καλλιτέχνης Μαντόνα απουσίαζε, οπότε αυτό που έμεινε να δούμε ήταν τα επουσιώδη..(αν και ήταν χοντροκομμένος σα χαρακτηρισμός, εγώ έτσι τον εξέλαβα).Από την άλλη, όσα έχει δώσει είναι πάμπολλα.. μπορει να επανέλθει, μπορεί και όχι..όλα καλά. Και γω απογοητεύτηκα, όπως κι άλλες φορές τα τελευταία χρόνια, ακόμη και το 2009 στην Αθήνα, αλλά οκ.. πόσα να δώσει ένας άνθρωπος;
Αν είναι κοντή κυριουλα, είναι κοντή κυριουλα. Όσο μιδογυνικό κι αν φαντάζει. Το κοντό είναι κοντό και το ψηλό ψηλό. Αν έλεγε κοντός κυριουλης δεν θα κουνιόταν βλέφαρο.
Κατ' αρχάς, νομίζω ότι η κριτική σας απέναντι στη Ντούσκα είναι κάπως υπερβολική - αν όχι κομμάτι κακεντρεχής. Σύγκριση μεταξύ Ντούσκα και Μαντόνα δεν τίθεται, για κανένα λόγο και με καμία μορφή (ούτε εν είδει παρενθεσούλας σε άσχετο κομμάτι του κειμένου). Πρόκειται για δύο τελείως διαφορετικούς καλλιτέχνες και στυλ. Η Ντούσκα δεν ήταν ούτε από τις δικές μου αγαπημένες, όμως η παρουσίασή της ήταν αξιοπρεπής και δουλεμένη, ενώ απ' όσο την άκουσα πάταγε τις νότες και ήταν οκ φωνητικά.Τώρα, όσον αφορά τη Μαντόνα, δεν θα διαφωνήσω.Έχει παρουσιάσει πολύ καλύτερα πράγματα (παρόλο που δεν μπορώ να αρνηθώ ότι το σόου της εχθές ήταν κάπως φαντασμαγορικό). Μου φαίνεται σαν να προσπαθεί με νύχια και με δόντια να παραμείνει relevant και για πάντα νέα - κάτι εκ των πραγμάτων αδύνατο. Οι φωνητικές της ικανότητες ποτέ δεν ήταν καλές, ωστόσο χθες πάτησε συνολικά 0 νότες όσο τραγουδούσε· ήταν σχεδόν μόνιμα εκτός τόνου. Έχει σίγουρα ένα star quality, απλά αυτό φαινόταν ξεθωριασμένο και κουρασμένο στη χθεσινή της εμφάνιση.Δεν θα σχολιάσω την πολιτική διάσταση του ζητήματος. Ίσως να έχετε δίκαιο σε όσα λέτε, χωρίς να είμαι σίγουρος ότι δέχθηκε να εμφανιστεί απλά για να πάρει το 1.5 εκατ. που της προσφέρανε. Μπορεί να το έκανε για να επανέλθει το όνομά της στην επικαιρότητα (πράγμα που πέτυχε).
Το πρόβλημα της είναι ότι δεν εννοεί να καταλάβει ότι μαζί με εκείνη μεγάλωσε και το κοινό της . Δεν πρόκειται να την παρεξηγήσει κανείς αν δεν είναι "μοντέρνα" σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα. Το νεανικό κοινό στο οποίο προσπαθεί να απευθυνθεί με κάθε τρόπο, ( από τα κουστούμια μέχρι τις πλαστικές) έχει άλλα πρότυπα και άλλο τρόπο σκέψης και την Μαντόνα την θεωρεί εκτός εποχής. Αν δεν τα καταλάβει αυτά λοιπόν. θα χάσει και το κοινό που ήδη έχει, εκείνους - όποιοι είναι αυτοί- που την ακολουθούν από την δεκαετία του 80, οι οποίοι θα της γυρίσουν τη πλάτη όπως τους την γυρίζει και αυτή. Οι καλλιτέχνες που δεν σέβονται το κοινό τους και δεν ξέρουν σε ποιον απευθύνονται στο τέλος μένουν χωρίς κοινό.
Θεωρώ άστοχο το άρθρο. Ξέρετε κάποιον να δουλεύει τζάμπα; Την κάλεσαν δεν είδε φως και μπήκε. Εννοείται θα πληρωθεί. Ευκαιρίες να την δούν τόσα εκατομμύρια άνθρωποι δεν υπάρχουν πολλές και στην τελική που είναι το κακό να θέλει να προωθήσει τη νέα της δουλειά; Αυτό για το σκυθρωπή πάλι...τι να πω; Τόσα χρόνια στις παπαρατσικές φωτογραφίες της έτσι βγαίνει. Δεν είναι στάρλετ στις Κάννες να ποζάρει στον κάθε φωτογράφο. Και μην ξεχνάτε ότι είναι 60+ χρονών. Εννοείται δεν έχει τη σπιρτάδα του παρελθόντος. Αυτό όμως που ακόμα έχει είναι αυτό το τεράστιο άστρο πάνω από το κεφάλι της που ακόμα και ξεθωριασμένο είναι πολύ πιο υπέρλαμπρο από οτιδήποτε είδαμε εκεί μέσα χθες.