«Και σκυλί να ήταν, θα του φέρονταν καλύτερα», λέει ο γιος του επίδοξου διαρρήκτη που δολοφονήθηκε στην Κόρινθο

«Και σκυλί να ήταν, θα του φέρονταν καλύτερα», λέει ο γιος του επίδοξου διαρρήκτη που δολοφονήθηκε στην Κόρινθο Facebook Twitter
korinthostv.gr
15

«Και σκυλί να ήταν, θα του φέρονταν καλύτερα», δήλωσε ο γιος του επίδοξου διαρρήκτη που δολοφονήθηκε από έναν 35χρονο στην περιοχή Σολωμός της Κορίνθου. 

Τη δήλωση αυτή έκανε στο Έθνος ένας από τους γιους του 52χρονου δολοφονηθέντα Ρομά, παραδεχόμενος ότι ο πατέρας του είχε παραβατική συμπεριφορά, αλλά το έκανε για να θρέψει την οικογένειά του, αφού έχει δύο αδέλφια με νοητική υστέρηση.

«Έκλεβε κάνα πορτοκάλι και τα πουλούσε μετά για να βγάλει 1-2 ευρώ. Και στην Αστυνομία τον ήξεραν. Μία φορά έχει πάει μόνο φυλακή, για έξι μήνες με έναν χρόνο. Δεν ήταν εγκληματίας, δεν άγγιξε τίποτα εκεί που πήγε», ανέφερε ο γιος του θύματος.

«Ο πατέρας μου πήγε να κλέψει κοτόπουλα και τον σκότωσε. Με τι ψυχή αυτός ο άνθρωπος τον σκότωσε και μπόρεσε να πάει τον πετάξει με το αυτοκίνητο» σημειώνει.

Φόβοι για αντίποινα 

Σύμφωνα με το Έθνος, ο 35χρονος θα οδηγηθεί σήμερα, κάτω από αυστηρά μέτρα ασφαλείας, στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Κορίνθου. 

Οι αστυνομικοί φοβούνται ότι τα δικαστήρια θα μετατραπούν σε πεδίο μάχης, αφού στην περιοχή επικρατεί αναβρασμός μετά τη δολοφονία, και για τον λόγο αυτόν τα μέτρα που θα ληφθούν αναμένεται να είναι ισχυρά.

Το χρονικό της δολοφονίας 

Αργά το απόγευμα της Κυριακής μία ομάδα Ρομά επιχείρησε να εισβάλει σε ένα σπίτι για να κλέψει κότες.

Όταν ο ιδιοκτήτης τους αντιλήφθηκε, άρχισε να πυροβολεί εναντίον τους. Εκείνοι, με τη σειρά τους, ενημέρωσαν την Αστυνομία. 

Συγκεκριμένα κατήγγειλαν ότι ο ιδιοκτήτης της οικίας έβγαλε καραμπίνα και πυροβόλησε τον έναν από τους ληστές.

Σε έρευνα των Αρχών στην αυλή του 35χρονου ιδιοκτήτη της οικείας, ο οποίος είναι πατέρας δύο παιδιών, οι αστυνομικοί βρήκαν κηλίδες αίματος και έναν κάλυκα.

Όταν τον προσήγαγαν μέσα στη νύχτα, ο ίδιος φέρεται να αρνήθηκε τις κατηγορίες και να ομολόγησε μόνο όταν του είπαν ότι στο φορτηγάκι που είχε για τις αγροτικές εργασίες βρήκαν αίμα του 52χρονου.

Σε βάρος του συλληφθέντα σχηματίστηκε δικογραφία για ανθρωποκτονία, ενώ στο σπίτι του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ένα κυνηγετικό όπλο και φυσίγγια.

Ελλάδα
15

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

5 σχόλια
αν και σχολίασα την υπόθεση με τον 35χρονο που σκότωσε τον επίδοξο κλέφτη του, δυστυχώς δεν δημοσιεύτηκε το σχόλιό μου και γενικά η υπόθεση έγινε 'γαργάρα' κοινώς, από όλους σχεδόν τους δημοσιογράφους. ενώ στην περίπτωση του Ζακ, όλοι έγιναν ξαφνικά Zackie και καλά απονέμοντας δικαιοσύνη κατά του κακού νοικοκυραίου που τον σκότωσε, στην περίπτωση του ρομά που πήγε να κλέψει δεν διαπίστωσα κανένα ξεσηκωμό από τους επαναστάτες του πληκτρολογίου, ούτε κανένα δημοσιογράφο είδα να λέει ότι όλοι είμαστε τώρα Gypsy και να μιλάει για ρατσισμό και για τον κακό 35χρονο που σκότωσε τον φουκαρά τον ρομά, ο οποίος πήγαινε να 'κλέψει' το ψωμάκι του.ένα λοιπόν έχω να πω: επειδή με έχουν κλέψει πολλές φορές και είναι απίστευτα άδικο αυτό, δηλαδή να σκίζεσαι κάθε μέρα για να βγάλεις μια δεκάρα και ο άλλος να έρχεται 'μάγκας' και να στα παίρνει, μόνο όταν το ζήσει κάποιος θα το καταλάβει. αλλά και φυσικά η αυτοδικία δεν είναι η λύση μιας και η ανθρώπινη ζωή δεν αναπληρώνεται με τίποτα. αλλά καταλήγω ότι οι δημοσιογράφοι γενικά πάνε όπου τους πάει το ρεύμα και ότι αν μια είδηση πουλάει το παίζουν δίκαιοι και κόπτονται για το ρατσισμό και για το άδικο, αλλά σε παρόμοια υπόθεση που δεν έχουμε να κάνουμε με τρανς, gay, queen κτλ το θέμα γίνεται αμέσως γαργάρα από όλους.
Αν θέλετε να μιλάτε για την περίπτωση Ζακ, τουλάχιστον να έχετε στοιχειώδη γνώση των δεδομένων της υπόθεσης:https://www.lifo.gr/now/greece/220528/ypothesi-zak-kostopoyloy-eksodiko-thanoy-pleyri-ston-arxigo-tis-el-as?comment=2125932#2125932επίσης αν τύχαινε να μην υπάρχει το αρχικό βίντεο κι αυτή η υπόθεση θα έκλεινε με συνοπτικότατες διαδικασίες [(το “πρεζόνι” που σκοτώθηκε απ' τα γυαλιά της τζαμαρίας του καταστήματος που πήγε να κλέψει (not)]. Υπήρχε και το άλλο βίντεο, βέβαια, (φούρνος) που δείχνει τον Ζακ να περιφέρεται και να του δίνουν νερό, υπήρχαν και μαρτυρίες όπου λένε πως ο Ζακ καλούσε σε βοήθεια, υπήρχαν και μαρτυρίες που λένε πως ο Ζακ δεν είχε ανάγκη οικονομική για να κλέψει τα όποια σκατορολόγια του ενεχυροδανειστή.Να θυμίσω, επίσης, ότι στην περίπτωση Ζακ (ο οποίος δεν ήταν -καλώς ή κακώς- ένας άγνωστος και δεν είχε παραβατική συμπεριφορά αυτού του είδους), εκτός από τους εμπλεκόμενους ιδιώτες, ενεπλάκησαν με τρόπο καταλυτικό και όργανα υπόλογα στην κοινωνία γενικότερα, όπως η αστυνομία και το ΕΚΑΒ, που σχεδόν αποδεδειγμένα ΔΕΝ έχουν ακολουθήσει τις τυπικές διαδικασίες και αυτό μας αφορά όλους. (Εκτός κι αν τυπική διαδικασία είναι να ανασύρεται άτομο νεκρό κατόπιν επιθέσεως από έναν χώρο, να μην συλλέγεται κανένα αποδεικτικό, να μην σφραγίζεται ο χώρος και ο καθένας να παίρνει από μία σκούπα και να σκουπίζει).Μεγάλη αντίδραση και της ίδιας της lgbtq+ κοινότητας, ούτως ώστε να μην λησμονηθεί το θέμα, μεγάλο και το τραύμα: Αν δεν είσαι lgbtq δεν μπορείς να το πιάσεις εύκολα. Στο τέλος, ρε φίλε, θα φτάσουμε να απολογούμεθα, στον κάθε άσχετο, που σοκαριστήκαμε, στεναχωρηθήκαμε και δεν θέλουμε να το αφήσουμε να περάσει έτσι. __________Ο αντιτσιγγανισμός ως φαινόμενο, αλλά και όλη η επιμένουσα κατάσταση διαβίωσης Ρομά, στο οικονομικό και κοινωνικό περιθώριο, ο φαύλος κύκλος που δημιουργείται απ' αυτήν την κατάσταση, η ενσωμάτωση ή μη καθώς και ο τρόπος και μέγεθος αυτής, ο επιμερισμός των ευθυνών σε διάφορες μπάντες κ.λπ., είναι τεράστια ζητήματα. Η εν λόγω περίπτωση, φυσικά και χρήσει προβληματισμού και σχολιασμού ΑΛΛΑ ανεξάρτητου και όχι ως προσάρτημα σε οτιδήποτε άλλο και, φυσικά, δεν είναι απλή. Γαργάρες με αλατόνερο, όταν έχουμε πονόλαιμο, στις λοιπές περιπτώσεις ας μην κάνουμε γαργάρες. Όμως ελεύθερος είναι όποιος θεωρεί κάτι άξιο επιμονής, ανάλυσης, επίλυσης, ανάδειξης του γεγονότος, να κάνει κάτι -το ο,τιδήποτε- υπέρ αυτής της κατεύθυνσης, τα "δεν έχουμε να κάνουμε με τρανς, gay, queen κτλ το θέμα γίνεται αμέσως γαργάρα από όλους" δεν λέει τίποτα.(και κάτι τελευταίο: αν κάτι που δεν σας αρέσει πουλάει, καλό θα ήταν να μην το αγοράζετε).
δεν διαφωνώ με όσα έγραψες αλλά ειλικρινά, πιστεύεις ότι αν στη θέση του Ζακ ήταν ένας οποιοσδήποτε άλλος, ακόμα χειρότερα αλβανός, πακιστανός ή ρομά θα γινόταν ο χαμός από τον κόσμο ή απλά θα έμπαινε το βίντεο αυτό στα βίντεο τύπου instant carma κτλ; η αυτοδικία είναι καταδικαστέα και δεν ωφελεί κανένα αλλά το ζήτημα που έθιξα έχει να κάνει με τα 2 μέτρα και 2 σταθμά των δημοσιογράφων αλλά και του περισσότερου κόσμου.
Τι σχέση έχει το ενα περιστατικό με το άλλο;Επίσης αυτήν η ειρωνία του “νοικοκυραίου” φοριέται πολυ τελευταία ,λες και ξαφνικά γέμισε ο τόπος ανένταχτους επαναστάτες που πήραν τα βουνά...Χαλαρώστε λίγο παιδιά ,εσείς δηλαδή δεν μεγαλώσατε σε νοικοκυριά;Όλοι απο κοινόβια και κομμουνες βγήκατε ;
Εσύ όταν μπουκαρουν στο σπίτι σου ξέρεις τι θα σου κλέψουν από πριν;Από την διήγηση των συγγενών του, το θύμα έκλεβε κατ΄εξακολούθηση.Κάποια στιγμή θολώνεις και δυστυχώς ...την πληρώνεις.
Τους ήξερες προσωπικά; Εσύ αν ήσουν αντιμέτωπος με εισβολέα στο σπίτι σου τι θα έκανες; Σκέψου πραγματικά όμως και πες μου. Ξέρεις τις προθέσεις του; Αν οπλοφορεί; Αν μόνο θέλει να κλέψει που είναι το καλύτερο σενάριο ή και να βιάσει/σκοτώσει έτσι απλά επειδή μπορεί; Ο φόνος είναι απαίσιος συμφωνώ, αλλά αν δεν έχεις άλλη λύση;Παιδιά έχεις; Εγώ δυο, μικρά. Κι αν κάποιος επιχειρούσε να εισβάλει στο σπίτι μου και είχα όπλο, δυστυχώς θα το χρησιμοποιούσα. Μιλάω για τα παιδιά μου, όχι για τα λεφτά κι όλα τα πράγματα του σπιτιού που τα έχω χεσμένα!
Κι εγώ 2 μικρά παιδιά έχω φίλε μου και θα κάνω τα πάντα γι αυτά, αν και δεν οπλοφορώ. Αλλά δεν νομίζω οτι ο συγκεκριμένος δεν είχε άλλη λύση από το να πυροβολήσει στο ψαχνό. Αυτό είναι και το μεγάλο ζήτημα με την οπλοφορία. Το έχεις το όπλο για σιγουριά; Ο.κ. Έχεις όμως και τη σύνεση για να το χρησιμοποιήσεις σωστά; Όταν η σκανδάλη πατηθεί και η σφαίρα φύγει, δεν γυρίζει πίσω...
Η ανθρωποκτονία από πρόθεση υπάρχει σαν ποινικό αδίκημα και αποτυπώνει την απαξία της κοινωνίας.Σε τέτοια περιστατικά εγώ βρίσκω και ευθύνη της πολιτείας που "χαλαρά" αφήνει τους πολίτες να αυτοδικούν. Δεν υπάρχει η αίσθηση ότι υπάρχει οργανωμένη πολιτεία να σε προστατεύσει. Αυτό κάνει τους ήδη ρέποντες στην εγκληματικότητα να αυτοδικούν. Δεν είναι δικαιολογία ούτε μειώνει την απαξία για την ανθρωποκτονία. Αλλά περιγράφει τι γίνεται.Όποιος σκοτώνει φταίει και πρέπει να τιμωρείται. Αν ήταν σε άμυνα ή όχι θα το βρει το δικαστήριο και όχι εγώ. Σε κάθε περίπτωση η ανθρωποκτονία είναι δυσανάλογη αντίδραση σε μια κλοπή ή σε μια ληστεία. Όμως πρέπει να τιμωρούνται και όσοι μπαίνουν σε σπίτια. Είναι και αυτοί εγκληματίες.
Δεν ριχνω κανενα δικιο στην πραξη του ιδιοκτητη που πυροβολησε και προσπαθησε να κρυψει το πτωμα του αντρα.Ομως οι Ρομα ειχαν πολλες ευκαιριες να ενσωματωθουν στην κοινωνια και να γινουν χρησιμα μελη της. Προτιμησαν να μεινουν στον κλειστο κυκλο τους και να συνεχισουν την παραβατικη συμπεριφορα τους, οποτε, για εμενα, τετοια φαινομενα ηταν αναποφεκτο να συμβουν καποια στιγμη.