H Tζένιφερ Λόπεζ ήταν εκρηκτική στα Γκράμι, αλλά δίχασε και προκαλεί αντιδράσεις

H Tζένιφερ Λόπεζ ήταν εκρηκτική στα Γκράμι, αλλά δίχασε και προκαλεί αντιδράσεις Facebook Twitter
3

Ο μισός Τύπος αποθεώνει την Τζένιφερ Λόπεζ για την εκρηκτική της εμφάνιση στα βραβεία Γκράμι και ο άλλος μισός αναφέρεται στον διχασμό που προκάλεσε και τις αντιδράσεις.

Η λατίνα σταρ επιλέχθηκε να παρουσιάσει στην φετινή απονομή των Γκράμι ένα σόουλ αφιέρωμα στην Μotown.

H Λόπεζ έδωσε ένα δεκάλεπτο σόου που ξεσήκωσε τους καλεσμένους της τελετής ερμηνεύοντας και χορεύοντας - με τον δικό τρόπο - τραγούδια όπως το «Dancing in the Street» και «Please Mr. Postman.

H Tζένιφερ Λόπεζ ήταν εκρηκτική στα Γκράμι, αλλά δίχασε και προκαλεί αντιδράσεις Facebook Twitter
Getty Images/ Ideal Image
H Tζένιφερ Λόπεζ ήταν εκρηκτική στα Γκράμι, αλλά δίχασε και προκαλεί αντιδράσεις Facebook Twitter
Getty Images/ Ideal Image

Kαι μπορεί η Λόπεζ να τα έδωσε όλα στην σκηνή, αλλά προφανώς δεν ήταν μαύρη και αυτό ήταν η αιχμή του δόρατος για χιλιάδες θεατές και φανς της Μotown.

Tα σχόλια και η κριτική είχαν ξεκινήσει από τη στιγμή που ανακοινώθηκε πως η Λόπεζ θα παρουσίαζε το συγκεκριμένο αφιέρωμα και κορυφώθηκαν όταν βγήκε στη σκηνή.

Οι περισσότεροι ανέφεραν πως ήταν απαράδεκτο να επιλεχθεί η Λόπεζ και όχι μια μαύρη τραγουδίστρια για το αφιέρωμα σε ένα είδος μουσικής που γεννήθηκε και εκπροσωπήθηκε από τη μαύρη καλλιτεχνική σκηνή και κουλτούρα.

H Tζένιφερ Λόπεζ ήταν εκρηκτική στα Γκράμι, αλλά δίχασε και προκαλεί αντιδράσεις Facebook Twitter
Getty Images/ Ideal Image
H Tζένιφερ Λόπεζ ήταν εκρηκτική στα Γκράμι, αλλά δίχασε και προκαλεί αντιδράσεις Facebook Twitter
Getty Images/ Ideal Image

«Beyonce, Lalah, India, Kelly Rowland, Latoya, Keyshia, Mary, Rihanna, Toni, Mariah, Monica, Brandy, Jill, Thee Diana, Faith, Patti, Gladys, Jennifer Hud, Jasmine Sullivan, Fantasia, Tamar, Kelly Price...είχαν τόσες πολλές να διαλέξουν και τελικά έκανε η Λόπεζ το αφιέρωμα» γράφει ενδεικτικά ένα από τα χιλιάδες σχόλια.

Η κριτική μονοπώλησε σήμερα μερίδα του Τύπου με εκτενείς αναφορές στο πόσο αμφιλεγόμενη ήταν η επιλογή της. Η Λόπεζ τελικά απάντησε στους επικριτές της.

«Το θέμα με τη μουσική είναι ότι εμπνέει τους πάντες», δήλωσε. «Οποιοδήποτε είδος μουσικής μπορεί να εμπνεύσει οποιονδήποτε καλλιτέχνη. Δεν μπορείτε να πείτε στους ανθρώπους τι να αγαπήσουν. Δεν μπορείτε να πείτε στους ανθρώπους τι μπορούν και δεν μπορούν να κάνουν, τι πρέπει να τραγουδούν ή να μην τραγουδούν. Πρέπει να κάνεις ό, τι έχεις στην καρδιά σου», πρόσθεσε.

Συνέχισε δηλώνοντας ότι ο παραγωγός και θρυλικός ιδρυτής της Motown Μπέρι Γκόρντι καθώς και οι παραγωγοί των βραβείων, ήταν ενθουσιασμένοι για τη συμμετοχή της. «Ξέρουν πόσο επηρεάστηκα από αυτή τη μουσική». Όσο για τις κριτικές δηλώνει πως δεν πειράζει «Αισθάνομαι μεγάλη τιμή που μπόρεσα να ερμηνεύσω αυτά τα τραγούδια».

Πολιτισμός
3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

In a Bright Green Field, η νέα μεγάλη έκθεση του ΔΕΣΤΕ στο Μουσείο Μπενάκη

Πολιτισμός / Έλληνες και Κύπριοι καλλιτέχνες στη νέα έκθεση του ΔΕΣΤΕ στο Μουσείο Μπενάκη

Με έργα 27 δημιουργών κάτω των 40 ετών, η έκθεση «In a Bright Green Field» –μια σύμπραξη τριών ιδρυμάτων, μεταξύ των οποίων και το New Museum της Νέας Υόρκης– εξετάζει μερικές από τις πιο συναρπαστικές και αναδυόμενες καλλιτεχνικές πρακτικές στην Αθήνα και τη Λευκωσία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Σον Πεν: «Η Τζένιφερ Λόρενς είναι ίσως η τελευταία αυθεντική σταρ του κινηματογράφου»

Πολιτισμός / Σον Πεν: «Η Τζένιφερ Λόρενς είναι ίσως η τελευταία αυθεντική σταρ του κινηματογράφου»

Μιλώντας στο podcast του δημοσιογράφου Λούι Θερού, ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός και σκηνοθέτης επεσήμανε ότι «ο κινηματογραφικός κατασκευαστής σταρ τελείωσε περίπου με την εποχή που εμφανίστηκε η Λόρενς»
LIFO NEWSROOM
Κατάρρευση τοιχογραφίας στην Κνωσό μπροστά σε 300 επισκέπτες – Έρευνα για τα αίτια

Πολιτισμός / Κατάρρευση τοιχογραφίας στην Κνωσό μπροστά σε 300 επισκέπτες – Έρευνα για τα αίτια

Τμήμα τοιχογραφίας του 1960 κατέρρευσε στον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού παρουσία εκατοντάδων επισκεπτών - Το Υπουργείο Πολιτισμού ενημερώθηκε, η ανατολική πτέρυγα αποκλείστηκε για λόγους ασφαλείας.
LIFO NEWSROOM
Πέθανε σε ηλικία 89 ετών ο Τζο Ντον Μπέικερ – Ο πρώτος Αμερικανός «κακός» του Τζέιμς Μποντ και θρύλος του ‘Walking Tall’

Πολιτισμός / Πέθανε σε ηλικία 89 ετών ο Τζο Ντον Μπέικερ – Ο πρώτος Αμερικανός «κακός» του Τζέιμς Μποντ και θρύλος του ‘Walking Tall’

Η τελευταία του κινηματογραφική εμφάνιση έγινε το 2012 στην ταινία Mud του Τζεφ Νίκολς, πλάι στον Μάθιου Μακόναχι, για την οποία τιμήθηκε με το Robert Altman Award.
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
"Επαγγελματίες" δυσαρεστημένοι/προσβεβλημένοι. Με την έλευση των σόσιαλ μίντια και με τη δυνατότητα, που εκείνα τους προσφέρουν να επικοινωνούν τη δυσαρέσκειά τους σε ένα ευρύτερο κοινό από εκείνο της παρέας τους, τους δημιουργείται η εντύπωση, πως η αποψάρα τους έχει κάποια ιδιαίτερη βαρύτητα κι ενδιαφέρει κι εμάς τους υπόλοιπους.
Τέτοιες απόψεις είναι αυτές που τελικά καταστρέφουν την ίδια την τέχνη. Η μουσική δεν φτιάχτηκε για άσπρους, μαύρους και λεοπάρ. Γιατί μαύροι παίζουν κλασική μουσική; Γιατί οι λευκοί ραπ; Από τη στιγμή που κάποιος αρέσκεται σε ένα είδος ή σε κάποια τραγούδια γιατί να πρέπει να δίνει λογαριασμό; Αν ιάπωνες τραγουδήσουν τεαγούδια των μάγια θα ξεσηκωθούν και θα τους γιουχάρουν;
Ας όψεται η ξεχειλωμένη έννοια του cultural appropriation και της διεθνούς αριστεροσύνη (με την κακή σημασία).Το γελοίο είναι ότι πολλές από τις "πιο κατάλληλες" υποψήφιες είναι μεικτής φυλής όπως οι Rihanna, Mariah, Beyoncé, ίσως κι άλλες που αγνοώ.Μοιάζει κάπως ύποπτο να ψάχνουμε το χρωματιστοτερο χρωματιστό (colored): σαν το λευκοτερο λευκό (κι όχι του ROL...) από την ανάποδη...